ماهان شبکه ایرانیان

اولین تریلر از The Division ۲؛ آمریکا بر لبه فروپاشی [تماشا کنید]

در میان تمام استودیوهایی که در کنفرانس مایکروسافت آمدند و رفتند، Massive Entertainment هم مجالی برای حضور روی صحنه پیدا کرد و از بازی The Division ۲ که مدتی پیش معرفی شده بود برایمان گفت.

اولین تریلر از The Division 2؛ آمریکا بر لبه فروپاشی [تماشا کنید]

در میان تمام استودیوهایی که در کنفرانس مایکروسافت آمدند و رفتند، Massive Entertainment هم مجالی برای حضور روی صحنه پیدا کرد و از بازی The Division 2 که مدتی پیش معرفی شده بود برایمان گفت.

اینطور که از نمایش بازی متوجه شدیم، گویا داستان این قسمت 6 ماه بعد از وقایع The Division اتفاق می‌افتد و بازی، آمریکایی را به تصویر می‌کشد که بر لبه فروپاشی ایستاده.

از طرفی محیط‌های پساآخرالزمانی بازی هم دست خوش تغییرات بسیاری شده‌اند و دیگر از برف و سرمای منجمد کننده نسخه اول خبری نیست.

در این میان گیم‌پلی بازی هم تغییرات چندانی نکرده و در تریلر به نمایش درآمده به جز اضافه شدن چند ویژگی ساده شاهد چیز خاص دیگری نبودیم.

البته این بار می‌توان به گرافیک بازی بیشتر از نسخه اول امیدوار بود. گرافیکی که از بازی به نمایش درآمد احتمالا با واقعیت و چیزی که در آخر قرار است تحویلمان داده شود، فاصله چندانی نداشت و احتمالا نسخه نهایی تقریبا شبیه به نمایش فعلی خواهد بود.

در ضمن The Division 2 برای انتشار در تاریخ 24 اسفند در نظر گرفته شده و پایان سال 97 می‌توانیم به پای تجربه آن بنشینیم. در ادامه می‌توانید تریلر به نمایش درآمده از The Division 2 را در کنفرانس مایکروسافت ببینید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان