ماهان شبکه ایرانیان

مراسم گرامیداشت شهدای ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: حادثه ۱۲ تیر نشانگر مظلومیت ملت ایران و حرکت ضد بشری آمریکا بود که باید به گوش همه جهانیان برسد و این حادثه نه یک حادثه استانی و کشوری بلکه بین‌المللی است.

مراسم گرامیداشت شهدای 12 تیرماه برگزار می‌شود

‌به گزارش ایسنا، بهروز اکرمی در نشست شورای هماهنگی دفاع‌مقدس استان هرمزگان، اظهار کرد: حمله موشکی به هواپیمای مسافربری کشورمان در آب‌های خلیج‌فارس توسط ناوگان متجاوز آمریکا در 12 تیر سال 1369 یک حرکت ضدبشری بود که هیچ‌گاه از حافظه مردم پاک نخواهد شد.

وی ادامه داد: حادثه 12 تیر نشانگر مظلومیت ملت ایران و حرکت ضد بشری آمریکا بود که باید به گوش همه جهانیان برسد و این حادثه نه یک حادثه استانی و کشوری بلکه بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های بزرگداشت شهدای واقعه 12 تیر، نقش نهادهای مدنی و خانواده‌های شهدا باید پررنگ دیده شود، افزود: خانواده‌های شهدا و نهادهای مدنی و حقوق بشری می‌توانند در برگزاری هرچه بهتر بزرگداشت مقام شامخ شهدای 12 تیر نقش مؤثری داشته باشند البته آن‌ها در برگزاری این مراسم حمایت و همکاری اعضای این شورا را خواهند داشت.

اکرمی زنده نگه داشتن یاد شهدای 12 تیر را از اصول مهم دانست و بیان کرد: اساساً همه ملت‌های دنیا اجازه نمی‌دهند ارزش‌های آن‌ها کمرنگ شوند و یا از بین بروند و این روز را که ریشه در ارزش‌های ما و مبارزه با تروریسم دارد باید همچون هویت  خود حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: باید 12 تیرها را زنده نگه داریم تا ارزش‌های ملت خود را به نسل امروز و آینده و همچنین به دنیا معرفی کنیم.

معاون استانداری هرمزگان تأکید کرد: مردم ما همیشه از سوی استکبار جهانی مورد ظلم قرار گرفته و همواره مظلوم واقع شده‌اند و باید ندای مظلومیت را به گوشش جهانیان برسانیم.

اکرمی استفاده از ابزار اطلاع‌رسانی را یکی از راه‌های رساندن ندای مظلومیت ملت ایران به گوش جهانیان دانست و گفت: باید با استفاده از ابزارهای این‌چنینی جنایت آمریکا در 12 تیرماه را به گوش همگان برسانیم و اذهان عمومی بین‌المللی را در این خصوص آگاه سازیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان