رئیس مجلس ملی پاکستان: تقویت روابط "ایران و پاکستان" ضرورتی اجتناب ناپذیر است

رئیس مجلس ملی پاکستان روز سه شنبه در ملاقات یک هیات پارلمانی از نمایندگان زن مجلس شورای جمهوری اسلامی ایران گفت: روابط محکم تر میان ایران و پاکستان برای تقویت صلح، امنیت و سعادت منطقه، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

رئیس مجلس ملی پاکستان: تقویت روابط
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان، در ملاقات سردار ایاز صادق با خانم ها پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان و معصومه آقاپور علیشاهی عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی که در محل مجلس ملی پاکستان برگزار شد، سردار ایاز صادق گفت: ایران و پاکستان روابطی همه جانبه و درهم تنیده دارند.
 
وی ضمن اشاره به اهمیت فوق العاده مهم ایران به ویژه در عرصه جغرافیای سیاسی، گفت: نقش ایران در متحد کردن جهان اسلام ، نقشی منحصر به فرد است و تقویت دیپلماسی پارلمانی میان تمام کشورهای مسلمان با هدف تقویت همکاری ها، امری ضروری است.
 
پروانه سلحشوری عضو کمیسیون فرهنگی، رئیس فراکسیون زنان و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و معصومه آقاپور علیشاهی عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی نماینده جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در کنفرانس نقش زنان پارلمان در تقویت مردم سالاری و عدالت اجتماعی به پاکستان سفر کرده اند.
 
همزمان با سفر این هیات پارلمانی از کشورمان، یک هیات پارلمانی دیگر متشکل از خانم ها سیده فاطمه ذوالقدر و هاجر چنارانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای شرکت در اجلاس مجمع مجالس آسیایی در اسلام آباد حضور دارد.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان