ماهان شبکه ایرانیان

رییس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد

گلریزان زندانیان جرایم غیر عمد اصفهان

احمد خسروی وفا گفت: طی ۵ سال گذشته بیش از نیمی از زندانیان آزاد شده از سطح زندان‌های استان با دستان سخاوتمند کارکنان شرکت فولاد مبارکه اصفهان و شرکای تجاری آن به آغوش جامعه و خانواده بازگشته اند.

نیمی از زندانیان آزاده شده هر ساله استان سهم خیرین شرکت فولاد مبارکهبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: طی 5 سال گذشته بیش از نیمی از زندانیان آزاد شده از سطح زندان‌های استان با دستان سخاوتمند کارکنان شرکت فولاد مبارکه اصفهان و شرکای تجاری آن به آغوش جامعه و خانواده بازگشته اند.

این مقام قضایی برگزاری جشن‌های گلریزان را حاصل اعتقادات والای الهی و از خصوصیات جامعه اسلامی دانست و اظهار داشت: این سنتی است حسنه که خاص جامعه اسلامی است که مؤمنان آن برای کمک به همنوع از یکدیگر سبقت می‌گیرند و هر ساله افتخاری بزرگ توسط خیران و خیر اندیشان که بحق می‌توان اصفهان را مهد آن دانست رقم می‌خورد به گونه‌ای که تعداد زیادی از زندانیان متواری دارای محکومیت مالی در این ایام مبارک با چشم امید به این خیراندیشی خود را به زندان‌ها معرفی می‌کنند.

رییس دستگاه قضایی استان افزود: تا کنون مبلغی بالغ بر 8/5 میلیارد تومان در قالب 56 برنامه گلریزان جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد جمع آوری شده که با احتساب 4/5 میلیارد تومانی که با تلاش همکارانم اخذ گذشت از شکات شده در مجموع 13 میلیارد تومان حاصل تلاش در این زمینه بوده که امید است تا پایان ماه مبارک رمضان این مبلغ افزایش یابد.

گفتنی است مبلغی بالغ بر سه میلیارد تومان مجموع کمک‌های خیران شرکت فولاد مبارکه در این جشن بود که مجموع کمک‌ها را به 16 میلیارد تومان افزایش داد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان