حسن احمدی از «غریبه شب» می‌گوید

«غریبه شب» نوشته حسن احمدی که به شهادت حضرت علی و غذا و یاری رساندن پنهانی به نیازمندان می‌گوید از سوی انتشارات امیرکبیر منتشر شده است.

حسن احمدی از «غریبه شب» می‌گوید

به گزارش خبرنگار مهر، نوشتن از پیامبر و امامان برای گروه سنی کودک و نوجوان، کار آسانی نیست. چراکه نویسنده هم باید داستانی جذاب و خواندنی بنویسد و هم به مستندات تاریخی وفادار بماند. از این‌رو بسیاری از نویسندگان یا به شخصیت‌ها و داستان‌های فرعی رو می‌آورند یا روایت‌های آشنا را انتخاب می‌کنند.

حسن احمدی در «غریبه شب» داستان نان و شیر بردن پنهانی و ناشناس حضرت علی (ع) برای نیازمندان را انتخاب کرده است. داستان، این گونه آغاز می‌شود: «مادر کاسه گلی را از آب کوزه پر کرد. دختر، تشنه‌اش نبود. گرسنه بود. دلش نیامد دست مادر را برگرداند. لبخند بی روحی زد و کاسه آب را گرفت...

مادر به فکر فرو رفت. نمی‌دانست غریبه‌ای که هر شب برایشان نان و شیر می‌آورد، چرا شب گذشته نیامده است. آن شب تا صبح خواب‌های عجیب و غریب دید. خواب‌هایش آشفته بود. بارها لحظه‌هایی خوابش برد و از خواب پرید...»

«غریبه شب» نوشته حسن احمدی با تصویرگری ایلگار رحیمی را انتشارات امیرکبیردر 1000 نسخه و به قیمت 8000 تومان برای گروه سنی ج منتشر کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر