مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران به میزان خبرداد

کاهش ۲۴ درصدی تصادفات رانندگی در استان مازندران

عباسی گفت: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در اردیبهشت ماه امسال ۴۸ نفر (۳۶ مرد و ما بقی زن) هستند که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲۴ درصد کاهش داشت.

عباسی مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در اردیبهشت ماه امسال را 48 نفر (36 مرد و ما بقی زن) عنوان کرد و گفت: این رقم در مدت مشابه سال قبل 24 درصد کاهش داشت.
 
وی تصریح کرد: از کل متوفیات حوادث رانندگی دی ماه محور برون شهری 33 نفر، درون شهری 14 نفر و راه روستایی یک نفر را در برمی‌گیرد.

این مقام اجرایی در استان مازندران اضافه کرد: همچنین شهر‌های ساری و میاندرود با 10، قائمشهر، سیمرغ با 7 و آمل با 5 مورد بیشترین فوتی و شهر‌های نکا، بهشهر، فریدونکنار، محمود آباد بدون فوتی گزارش شده است. از این تعداد 19 نفر، 12 نفر سرنشین، 11 نفر راننده و 6 نفر موتور سوار، هستند.

عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در اردیبهشت ماه سالجاری، هزار و 524 نفر اعلام کرد که این رقم نسبت به مشابه سال قبل 26 درصد افزایش داشت.

این مقام اجرایی استان تصریح کرد: در راستای کنترل و کاهش آمار تصادفات در جاده‌های برون شهری، رعایت نکات ایمنی از قبیل: بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ضروری است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان