معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری خوب عمل نمی‌کند

عقب ماندگی شهرداری در صدور کارت بلیت مترو خبرنگاران

رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر با اشاره به عقب ماندگی شهرداری در صدور کارت بلیت یک ساله مترو خبرنگاران گفت: معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری خوب عمل نمی‌کند و دلایل عقب ماندگی را هم توضیح نمی‌دهد به نوع نگاه و برخورد وی اشکال وارد است.

عقب ماندگی شهرداری در صدور کارت بلیت مترو خبرنگاران

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، محمد علیخانی ،‌ در خصوص صدور کارت بلیت یکساله مترو و اتوبوس برای خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت نکردند، گفت: قرار بود شهرداری این کار را انجام دهد ولی متأسفانه معاونت حمل و نقل ترافیک در اجرا عقب است.

وی با بیان اینکه شهرداری به دنبال این بود که به خبرنگاران فشار وارد کند گفت: اما شورا در مصوبه آورد که به عده‌ای از خبرنگاران طرح ترافیک داده و الباقی نیز کارت بلیت یکساله دریافت کنند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر  با بیان اینکه در توزیع تعداد کارت بلیت مترو محدودیتی وجود ندارد، گفت: پورسید آقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری در اجرا سخت‌گیرانه برخورد می‌کند و خوب عمل نمی‌کند و دلایل امر را توضیح نمی‌دهد به نوع نگاه و برخورد ایشان اشکال وارد است.

وی در پاسخ به این پرسش که سه ماه از سال گذشته و هنوز کارت بلیت‌ها صادر نشده است، گفت: تا کنون اعتراض و شکایتی نداشته‌ایم بحث ما نظارت است و در اجرا دخالت نمی‌کنیم اگر کسی شکایت و اعتراض کند ورود می‌کنیم.

به گفته علیخانی رویه غلط باید اصلاح شود و در هفته آینده حتما این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان