ماهان شبکه ایرانیان

گزارش خبرنگار مهر از روسیه؛

هیرو: بازی سختی برابر ایران داشتیم/ نیمه دوم با نقشه جدید آمدیم!

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: تیم ملی ایران ۱۲ بازی نباخته بود و ما دیدار سختی برابر این تیم داشتیم.

هیرو: بازی سختی برابر ایران داشتیم/ نیمه دوم با نقشه جدید آمدیم!

به گزارش خبرنگار مهر، فرناندو هیرو پس از پیروزی یک بر صفر برابر تیم ملی ایران اظهار داشت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم؛ در نیمه اول کاملاً بر بازی مسلط بودیم و چندین موقعیت گل را از دست دادیم، اما در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و با نقشه‌ای جدید وارد زمین شدیم و توانستیم در 15 دقیقه اول بر بازی مسلط و به گل هم دست پیدا کنیم.

وی تأکید کرد: انتظار بازی سخت برابر ایران را داشتم و در همین خصوص هم با بازیکنانم صحبت کرده بودم. جام‌جهانی همیشه چنین شرایطی دارد و من از این تجربه برخوردار بودم.

هیرو در خصوص شرایط تیم ملی ایران گفت: کاملاً این تیم را آنالیز کرده بودیم، آنها 12 بازی بود که نباخته بودند و کی‌روش هفت سال است که با تیم ملی ایران کار می‌کند، این تیم دارای شخصیت بالایی است، حریف بسیار سرسختی برای ما بود، دیدید که ما تلاش زیادی کردیم و توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال اسپانیا در پایان خاطرنشان کرد: از عملکرد بازیکنان و نتیجه‌ای که به دست آوردیم، راضی هستیم و بازی از فردا خود را آماده دیدار برابر مراکش کرده تا بتوانیم در آن بازی هم به پیروزی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا خاطرنشان کرد: همه بازیکنان در لحظات بد و خوب کنار هم هستند و با هم برنده می شوند و با هم شکست می خورند. اینجا جام جهانی است و شرایط سخت است. برای همین همه تحت فشار قرار می گیریم. 

وی در ادامه به شرایط بازیکنان ایران اشاره کرد و گفت: بازیکنان ایران از نظر فیزیکی قدرتمند هستند و به آسانی فرصت به حریف نمی‌دهند. من به عملکرد تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم. در یک هفته گذشته گفته بودم که این بازی، یک دیدار بسیار سخت خواهد بود، چون حریف‌مان از نظر فیزیکی بسیار قدرتمند بود. با این حال باید از این پیروزی لذت ببریم. 

هیرو در مورد اینکه تیمش باید بهتر از این بازی کند گفت: تا به حال هیچ تیم بزرگی نتوانسته راحت برنده شود. این نشان می دهد که کار در جام جهانی سخت است. ایران دوازده بازی پشت سرهم نباخته است. آنها حریف سختی بودند و از نتیجه ای که برابر ایران کسب کردیم راضی هستم. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان