اطلاعات جدیدی از می پد ۳‌ و می پد ۳ پرو فاش شد

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از دو تبلت شیائومی می پد ۳ و می پد ۳ پرو فاش شده است که مشخصات کامل‌تری از آن‌ها ارائه می‌کند.

اطلاعات جدیدی از می پد 3‌ و می پد 3 پرو فاش شد

اوایل امسال بود که چندین تصویر از مشخصات تبلت معرفی نشده و جدید شیائومی یعنی می پد 3 فاش شد. چندی پیش نیز اخباری مبنی بر نزدیک بودن زمان معرفی می پد 3 در رسانه‌ها پخش شد. اطلاعات جدید نشان می‌دهند که تبلت‌های جدید شیائومی با دو صفحه‌نمایش و سیستم‌عامل مختلف عرضه خواهند شد.

می پد 3 به‌مانند نسل پیشین خود صفحه‌نمایشی 7.9 اینچی خواهد داشت و تاکنون اطلاعاتی از میزان رزولوشن صفحه آن منتشر یا فاش نشده است. این تبلت از 4 گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی 64 و 128 گیگابایت بهره خواهد برد. سیستم‌عامل این تبلت در زمان عرضه نسخه اندروید 7.0 خواهد بود و برای نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی قیمتی در حدود 188 و 231 دلار در نظر گرفته شده است.

نوع دوم این تبلت که با نام می پد 3 پرو خوانده می‌شود، از یک صفحه‌نمایش 9.7 اینچی برخوردار است و به‌مانند می پد 3 هنوز اطلاعاتی در مورد رزولوشن صفحه‌نمایش آن به بیرون درز نکرده است. میران رم و حافظه ذخیره‌سازی این تبلت مشابه برادر کوچک‌ترش خواهد بود و از پردازنده اینتل 8750 (احتمالاً اینتل Atom x7-Z8750) در آن استفاده خواهد شد. قیمت این تبلت ویندوزی از 246 دلار آغاز می‌شود.

هنوز ابهام زیادی در مورد نوع پردازنده‌ی نسخه کوچک‌تر وجود دارد و اطلاعاتی از ظرفیت‌ باتری دو تبلت در دست نیست. پیش‌بینی می‌شود این تبلت‌ها هم‌زمان با می 6 معرفی شوند. پیش از این، شایعات از معرفی می 6 در ماه آوریل (فروردین 96) حکایت داشتند؛ اما به نظر می‌رسد این معرفی در ماه می 2017 انجام خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر