ماهان شبکه ایرانیان

در گفتگو با مهر عنوان شد:

پرتغال یک ابرستاره دارد و ده ستاره/کار تیمی برگ برنده ایران است

پیشکسوت فوتبال کشور گفت: تنها راه مهار ستاره‌های پرتغال و در راس آنها رونالدو، ارائه یک بازی کاملا تیمی است.

پرتغال یک ابرستاره دارد و ده ستاره/کار تیمی برگ برنده ایران است

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با دیدار امشب دو تیم ایران و پرتغال اظهار داشت: امیدوارم امشب آخرین شب اقامت تیم ملی در روسیه نباشد. انشاءالله که امشب نتایجی رقم بخورد تا حضور ملی پوشان مان در روسیه تمدید شده و برای اولین بار در طول تاریخ شاهد صعود به مرحله بعدی مسابقات باشیم.

پیشکسوت فوتبال ایران بیان داشت: البته که بازی کردن با تیم پرتغال و ستاره هایش آن هم در شبی که صعود آنها هم در گروی پیروزی در این بازی است، کار ساده‌ای نیست. ایرانی ها اما همیشه نشان داده‌اند که مرد روزهای سخت و انجام کارهای غیر ممکن هستند. 

وی در خصوص ستاره‌ها و بازیکنان بزرگ پرتغال گفت: در این تیم رونالدو یک استثنا است اما همه بازیکنان پرتغال بازیکنان بزرگی هستند. در این تیم یک ابرستاره وجود دارد و بقیه هم ستاره‌های فوتبال دنیا هستند. قطعا پیروزی برابر این تیم نمی‌تواند کار ساده‌ای باشد.

نوری در ادامه بیان داشت: بجه‌های ما تا اینجای کار نشان داده اند که تیمی یکدست و قابل احترام هستند و برگ برنده آنها هم همین یک دستی و یکلدلی است. اگر هم توفیقی تا به اینجای کار حاصل شده به خاطر همین همدلی می باشد. من امیدوارم این کار تیمی و یکدستی امشب هم به کمک تیم ملی ایران آمده و بچه‌ها ما بتوانند یک کار خارق العاده انجام داده و تاریخ سازی کنند. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان