وبلاگ مشرق

زبان‌بدن ناشایست یک نماینده و چند نکته!/ از ۸۸۰ شهید غریب اسارت چه می‌دانیم؟

در ویدئوی منتشرشده مشاهده می‌شود که آقای منادی اگرچه شنونده سخنان مراجعین خویش است و صحبت خاصی هم نمی‌کند اما در زبان بدن خود؛ رفتارهای شایسته و احترام‌انگیزی ندارد.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و اتفاقات کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. 7:30 هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

از 880 شهید غریب اسارت چه می‌دانیم؟

زبان‌بدن ناشایست یک نماینده و چند نکته!/ از 880 شهید غریب اسارت چه می‌دانیم؟

دبیر کنگره ملی "شهدای غریب اسارت" کشور گفت: 880 شهید والامقام دفاع مقدس که در دوران اسارت از طرق مختلف به دست دشمنی بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، شناسایی شده‌اند.

به گزارش ایرنا، محمدجواد زمردیان همچنین تصریح کرد: اطلاعات شهدای غریب اسارت از طریق اطلاعات همرزمان و آزادگان، صلیب سرخ و کمیته جست و جوی مفقودین دریافت شده است.[1]

*بر مسئولان فرض است که ضمن شناسایی کامل این شهدای غریب،‌ یاد و نام آنان را در جامعه زنده کنند تا به این وسیله اسباب تکریم این ستارگان آسمان ایران و خانواده‌های معزز آنها نیز فراهم شود.

شهدا حق بسیار گرانسنگی بر گردن ایران و ایرانیان دارند و در این بین البته شهدای مظلوم و گمنام، شهدای امنیت و شهدای غریب اسارت بسا که حائز حق بیشتری هستند.

فراهم‌آوری زمینه تجلیل و تکریم عمومی جامعه از این بزرگمردان و خانواده‌های آنها یک ضرورت تمدنی برای هژمونی ایران و برای بهینه شدن زیست مردم است.

***

زبان‌بدن ناشایست یک نماینده و چند نکته!

زبان‌بدن ناشایست یک نماینده و چند نکته!/ از 880 شهید غریب اسارت چه می‌دانیم؟

به تازگی ویدئویی از نشست "علیرضا منادی سفیدان" از نمایندگان تبریز با تعدادی از مراجعین وی در فضای مجازی منتشر شد که انتقادات زیادی را بر انگیخت.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که آقای منادی اگرچه شنونده سخنان مراجعین خویش است و صحبت خاصی هم نمی‌کند اما در زبان بدن خود؛ رفتارهای شایسته و احترام‌انگیزی ندارد.

*مسئولان و خواص به مثابه پدران یک جامعه هستند که مردم از آنها الگو می‌گیرند.

لذاست که این افراد باید حتما دقت خاصی در رفتارهای خود داشته و آداب‌دان باشند.

همچنین است که انتساب مسئولان به نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ اهمیت توجه به آداب رفتاری را صد چندان می‌کند.

در این زمینه ضروریست که به یک الگوی مهم و زیبا به نام مقام معظم رهبری اشاره کرد که ادب و آداب ایشان در وجوه مختلف شهره خاص و عام است.

دقت شود که گاهی ممکن است کسانی رفتارهای دون شأن و نامؤدبانه را به نام "رفتار مردمی" جعل کنند و یا رفتار موقر و مودبانه را مشابه "غرور" بدانند. این هشداری است که مردم خاصّه در انتخابات‌ها حتما بایستی متوجه آن باشند و فریب کسانی که قصد دارند نخبگان و افراد متعلق به بیوتات صالحه را به اسم غرور از چشم مردم بیاندازند، نخورند.

***

1_ isna.ir/xdPRLB

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان