قدردانی مردم انقلابی همدان از خدمات رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی

همزمان با مراسم تشییع پیکر پاک شهدای خدمت در تهران، مردم شهیدپرور و انقلابی همدان نیز با هدف تکریم و پاسداشت مقام شهید جمهور و سیدالشهدای خدمت به خیابان های این شهر آمده و در محل امامزاده عبدالله(ع) همدان گردهم آمدند.

قدردانی مردم انقلابی همدان از خدمات رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی


به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، مردم انقلابی دارالمجاهدین همدان به مانند دیگر هموطنان قدرشناس ایران که در جای جای این سرزمین پهناور، حضور پررنگ و حماسی خود را در پاسداشت شهدای خدمت و در راس آنها شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی اعلام کردند.

امروز صبح اقشار مختلف مردم سیاه پوش و عزادار همدان پس از تجمع، از میدان امام خمینی(ره) حرکت خود را به سمت حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) این شهر آغاز کردند.

حاضران و راهپیمایان عزادار در این مراسم با سردادن شعارهای، تسلیت تسلیت امام هشتم رضا(ع)، عاقبت شد شهید و میهمان شما، خادمت شد شهید عاقبت میهمان شما شد ای ولی خدا، عزت تو مزد صداقتت بود و رییسی رییسی راهت ادامه دارد، نسبت به رییس جمهور شهید خود به ابراز احساسات پرداختند.

حضور پررنگ دسته جات عزاداری و حمل پرچم های سیاه و تصاویر رییس جمهور شهید در دست حاضران از جلوه های زیبای این اجتماع عظیم و باشکوه مردم همدان بود.

حضور خانواده معظم شهدا نیز در این مراسم چشمگیر و دیدنی بود، برخی از مادران شهدا در یک دست خود تصویر فرزند شهیدشان و در دست دیگر تصویر شهید جمهور آیت الله رییسی را حمل می کردند که قابی زیبا از این مراسم باشکوه و حزن انگیز بود.

لازم به یادآوری است، مردم شهید پرور همدان همچنین در روز اعلام شهادت آیت الله رییسی و دیگر شهدای خدمت نیز با گردهمایی در میدان امام خمینی(ره) و برپایی یک آیین و مراسم باشکوه و ماندگار، یاد و خاطره این شهدای سرافراز و خادمان خود را گرامی داشته بودند.

همچنین در اکثر شهرها و روستاهای استان همدان نیز تجمعات باشکوهی در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت برگزار شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان