قابلیت‌های منحصر به فرد بانک صادرات ایران برای تسهیل زنجیره تأمین تولید

​مدیرعامل بانک صادرات ایران به منظور پشتیبانی و تسهیل تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی، با برخی مدیران صنایع خودرویی و غذایی کشور در برج سپهر دیدار کرد.

بانک صادرات ایران

​مدیرعامل بانک صادرات ایران به منظور پشتیبانی و تسهیل تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی، با برخی مدیران صنایع خودرویی و غذایی کشور در برج سپهر دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی در جریان این دیدارها با مدیران و فعالان صنعت خودرو کشور، ضمن تشریح توانمندی‌ها و قابلیت‌های جدید بانک صادرات ایران و استفاده از محصولات نوین و راهبردی بانک برای پشتیبانی از تولید و اشتغال در بنگاه‌های تولید و استمرار اشتغال، گفت: بانک صادرات ایران تجربه تامین مالی قطعه‌سازان و خودروسازان را دارد و مدل‌های کسب و کار ویژه‌ای برای ارتقای همکاری با این صنعت دارد.

او با تاکید بر اینکه آینده صنعت خودرو و استفاده از خودروهای برقی، به عنوان یک راهکار بلندمدت مورد توجه صنعت خودرو است، افزود: بانک صادرات ایران برای موفقیت صنعت خودرو کشور در این مسیر پیشقدم است.

در این دیدارها که با حضور یاسر مرادی عضو اجرائی هیئت‌مدیره و سیدکاظم مرتضوی اسکویی معاون شعب بانک صادرات ایران و برخی مدیران صنعت خودرو انجام شد، راه‌های توسعه همکاری و استفاده از ظرفیت‌های شعب داخلی و خارجی بانک صادرات ایران از جمله منطقه خلیج‌فارس، آسیای میانه و اروپا برای کمک به این صنعت تشریح شد.

همچنین در جریان این دیدارها و روز پرتردد فعالان اقتصادی در برج سپهر، برخی مدیران و فعالان صنعت غذایی کشور نیز با حضور در برج سپهر بانک صادرات ایران با مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد بانک دیدار و همکاری دوجانبه برای استفاده از ظرفیت‌ها و تجربیات این بانک در تامین سرمایه مورد نیاز این صنعت را خواستار شدند.

به گزارش گروه اخبار بانک صادرات ایران ، یاسر مرادی در این دیدارها با تشریح قابلیت‌های منحصر به فرد بانک صادرات ایران از جمله پیشرو بودن در ارائه سه محصول «چکنو»، «ست» و «برات الکترونیک» در مجموعه نظام بانکی، تسهیل و تسریع جریان تامین مالی زنجیره تامین در بنگاه‌های تولیدی را مهمترین مزیت‌های این محصولات در عصر نوین خدمات بانکداری الکترونیک برشمرد و توسعه همکاری با بنگاه‌های تولیدی را از جمله رسالت‌های مهم تیم جدید مدیریتی این بانک عنوان کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان