خبر بد برای استقلال؛ پاسخ منفی به فرجام‌خواهی حسینی

با وجود اعتراض باشگاه استقلال، کمیته استیناف تغییری در رأی صادره علیه حسین حسینی اعمال نکرد و او رسماً دیدار با تراکتور تبریز را از دست داد.

خبر بد برای استقلال؛ پاسخ منفی به فرجام‌خواهی حسینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین حسینی، دروازه‌بان شماره یک استقلال تنها بازیکن آبی‌پوشان پایتخت در فصل جاری محسوب می‌شود که در تمامی دقایق ممکن برای استقلال به میدان رفته است اما با این وجود در روزهای اخیر حواشی پرشماری علیه دروازه‌بان شماره یک آبی‌پوشان پایتخت ایجاد شد تا این رکورد ویژه را او از دست بدهد؛ ضمن آنکه استقلالی‌ها هم از حضور دروازه‌بان خود در یکی از مهم‌ترین دیدارهای فصل محروم شدند تا شرایط ویژه‌ای برای آبی‌پوشان پایتخت ایجاد شود.

به گزارش فوتبال 360، حسینی در پایان دیدار مقابل آلومینیوم اراک، نسبت به حضور یکی از علاقه‌مندان خود که به عنوان جیمی‌جامپ به درون زمین مسابقه آمد، واکنش نشان داد که به سرعت کمیته انضباطی علیه رفتار دروازه‌بان شماره یک استقلال موضع‌گیری کرد و او را به این کمیته فرا خواند. البته علت احضار دروازه‌بان استقلال، رفتار نامناسب با مسئولان برگزاری مسابقه و مسئولان نظم و امنیت بازی اعلام شد! حکم صادره علیه حسین حسینی، جریمه 300 میلیون تومانی و البته یک جلسه محرومیت تعلیقی بود تا او مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان پایتخت در دیدار برابر شمس‌آذر قزوین نداشته باشد.

جریمه 300 میلیونی که 330 میلیون شد!

دروازه‌بان شماره یک استقلال بعد از جدال با شمس‌آذر قزوین نسبت به حکم صادره واکنش نشان داد و گفت: «اول اینکه خیلی خوشحالم که کمیته انضباطی لطف کردند و این حکم من را ظرف 4 روز صادر کردند. دیده بودیم که اتفاقات دیگری رخ داده بود ولی یک تا دو ماه زمان برد تا حکم را صادر کنند اما حکم من را 4 روزه صادر کردند. مشکلی نیست، من این 300 میلیون را پرداخت می‌کنم ولی فدای سر آن هوادار خانم». کمیته انضباطی بعد از این اظهارات، بار دیگر دروازه‌بان استقلال را فراخواند و جریمه‌ای 30 میلیون تومانی به همراه فعال‌شدن یک جلسه محرومیت تعلیقیِ حسینی را برای او به عنوان جریمه در نظر گرفت.

آماده‌باش رسمی به خالدآبادی

مسئولان باشگاه استقلال بعد از صدور حکم کمیته انضباطی، رسماً مکاتبات خود با کمیته استیناف را آغاز کردند تا بتوانند حکم صادره علیه دروازه‌بان تیم خود را بشکنند اما با وجود تلاش‌های انجام شده، مشخص شد که محرومیت ایجاد شده برای حسین حسینی از سوی کمیته استیناف هم مورد تایید است و دروازه‌بان استقلال شانسی برای حضور در دوئل با تراکتور تبریز ندارد تا رکورد 100 درصد حضور او در ترکیب استقلال در فصل جاری از بین برود. محمدرضا خالدآبادی گزینه اصلی حضور در خط دروازه استقلال برای دیدار حساس هفته آینده مقابل تراکتور در تبریز است.

استقلالی‌ها در حالی به کمیته استیناف اعتراض خود را ارسال کردند که در این میان، قصد انتشار بیانیه‌ای هم در راستای شفاف‌سازی شرایط به‌وجود آمده داشتند اما با توجه به قوانین وضع‌شده در زمینه بیانیه‌نویسی، تصمیم آبی‌ها تغییر کرد. آن‌ها سعی کردند تا چراغ خاموش مطالبه خود را از کمیته استیناف پیگیری کنند که تلاش‌شان بی‌ثمر بود و با وجود مکاتبات و رایزنی‌های انجام شده، رأی صادره درباره حسین حسینی تغییر نکرد تا دروازه‌بان شماره یک استقلال یکی از مهم‌ترین دیدارهای فصل را که چهارشنبه هفته آینده در تبریز مقابل تراکتور خواهد بود، از دست بدهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان