ثبت شرکت در جزیره کیش

در جزیره کیش شرکت را می توان به صورت سهامی خاص، شرکت با مسئولیت محدود و یا شرکت تعاونی به ثبت رساند.

ثبت شرکت در جزیره کیش

امروزه با توسعه روزافزون بازار و تجارت الکترونیک، ثبت شرکت در جزیره کیش به یکی از مهم ترین مراحلی تبدیل شده است که باید مورد توجه قرار گیرد. پاسخگویی به نیازهای مشتریان و مشتریان بالقوه نیز در دستیابی به هدف و خودکفایی اقتصادی بسیار مهم است. با در نظر گرفتن این نکات، تیم ثبت فنی این مقاله را با هدف کمک به سرمایه گذاران و شرکت هایی که قصد سرمایه گذاری در جزیره کیش را دارند تهیه کرده است.

انواع  شرکت های ثبتی در کیش

در جزیره کیش شرکت را می توان به صورت سهامی خاص، شرکت با مسئولیت محدود و یا شرکت تعاونی به ثبت رساند. متقاضی برای ثبت شرکت در کیش ابتدا باید نام شرکت را در سامانه ثبت شرکت و مالکیت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت کند. پس از ثبت شرکت، مراحل تهیه مدارک و ارائه آن به اداره ثبت شرکت ها صورت می گیرد.

ثبت شرکت در جزیره کیش

شرایط ثبت شرکت سهامی خاص در جزیره کیش

شرایط شرکت سهامی خاص مانند سراسر کشور در جزیره کیش به ثبت می رسد. برای ثبت شرکت سهامی خاص حداقل دو نفر باید به عنوان مدیرعامل یا عضو هیئت مدیره انتخاب شوند. پس از ثبت شرکت اطلاعات کامل سهامداران و نحوه توزیع سهام باید ثبت شود.

شرایط ثبت شرکت با مسئولیت محدود در جزیره کیش

در جزیره کیش نیز شرایط ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کیش همانند سراسر کشور ثبت می شود. در این نوع شرکت مسئولیت خسارات مالی به عهده شرکت است نه صاحبان آن. برای ثبت شرکت LLC در کیش باید حداقل دو نفر به عنوان مالک و سرمایه گذار انتخاب شوند. پس از ثبت شرکت باید اطلاعات کامل سهامداران و تعداد سهام آنها ثبت شود.

اهمیت ثبت شرکت در کیش

ثبت شرکت در کیش با توجه به مزایای فراوانی که این منطقه آزاد تجاری ارائه می دهد بسیار حائز اهمیت است. این مزایا عبارتند از:

 

مزایای مالیاتی:

شرکت های ثبت شده در کیش از معافیت های مالیاتی زیادی برخوردار هستند. این معافیت ها شامل معافیت از مالیات بر درآمد و عوارض به مدت 20 سال است. این می تواند برای سرمایه گذاران بسیار جذاب باشد.

امکانات تجاری :

کیش به عنوان یک منطقه آزاد تجاری، امکانات گسترده ای را برای توسعه تجارت بین المللی فراهم می کند. این شامل امکان واردات و صادرات بدون محدودیت، امکان انتقال سود و سرمایه و امکان ثبت شرکت با ۱۰۰ درصد مالکیت خارجی است.

دسترسی به بازارهای جدید:

با ثبت شرکت در کیش، شرکت ها می توانند به بازارهای جدید دسترسی داشته باشند و از فرصت هایی که این بازارها در اختیار آنها قرار می دهد، استفاده کنند.

دسترسی به منابع مالی و انسانی:

کیش به عنوان یک منطقه آزاد تجاری دسترسی به منابع مالی و انسانی مختلف را فراهم می کند. این شامل دسترسی به نیروی کار متخصص و متنوع و همچنین دسترسی به سرمایه گذاران بین المللی است.

مدارک لازم برای ثبت شرکت

برای ثبت شرکت در کیش مدارک زیر باید ارائه شود:

1- ارائه اصل گواهی عدم اعتیاد به مدیر عامل شرکت

2- ارائه مجوزهای لازم

3- ارائه اعلامیه امضا شده از اعضا

4- مشاهده پلت فرم وب سایت

5- ارائه کپی اصل شناسنامه و کارت ملی به کلیه سهامداران و بازرسان شرکت

6- ارائه اصل گواهی سوء پیشینه به اعضای هیئت مدیره

7- ارائه اصل مجوز صادر شده توسط موسسه

هزینه ثبت شرکت در منطقه آزاد تجاری کیش

برای ثبت شرکت در این حوزه ها هزینه ها متغیر است، مثلاً هزینه وکالت یا پرداخت هزینه های جاری تعیین شده توسط سامانه ثبت شرکت در کیش ضروری است.

لطفاً توجه داشته باشید که این فرآیند ممکن است بسته به نوع شرکت و قوانین و مقررات محلی تغییر کند. بنابراین، توصیه می شود قبل از ثبت شرکت، با مشاورین ثبت ونک مشورت کنید.

مزایای ثبت شرکت در کیش

مزایای مالیاتی

یکی از مهمترین مزایای ثبت شرکت در منطقه آزاد کیش معافیت مالیاتی می باشد. شرکت های ثبت شده در کیش به مدت 20 سال از مالیات بر درآمد و عوارض معاف هستند.

این معافیت ها می تواند برای سرمایه گذاران بسیار جذاب باشد و هزینه های عملیاتی شرکت را کاهش دهد.

مزایای تجاری

کیش به عنوان یک منطقه آزاد تجاری، امکانات گسترده ای را برای توسعه تجارت بین المللی ارائه می دهد. این شامل امکان واردات و صادرات بدون محدودیت، امکان انتقال سود و سرمایه و امکان ثبت شرکت با مالکیت 100% خارجی می باشد.

این تسهیلات می تواند به شرکت ها در کشف بازارهای جدید و ایجاد فرصت های تجاری جدید کمک کند.

مراحل ثبت شرکت در منطقه آزاد کیش

دریافت دفترچه های ثبت شرکت از تک نیک ثبت (تلفن تماس کارشناس 09189414281 ) صادره از اداره ثبت شرکت ها با امضای کلیه اعضا

قبل از تکمیل کتاب ها، تعدادی نسخه از صفحات 1 تا 8 را برای چک نویس آماده کنید.

 تکمیل دفاتر پس از تایید چک نویس

نام شرکت را تعیین کنید

 هزینه ثبت نام را به حساب سازمان منطقه آزاد کیش واریز کنید

تشکیل پرونده برای شرکت

مراجعه به موسسه تک نیک ثبت واقع در مجتمع بیست به عنوان نماینده متقاضی به شرکت سرمایه گذاری جهت دریافت قرارداد صندوق پستی

وکیل تک نیک ثبت با مراجعه به اداره بازرگانی و اخذ مجوز موقت فعالیت اقتصادی جهت ثبت شرکت

ارائه مجوز موقت به اداره ثبت شرکت ها و دریافت اخطاریه ثبت شرکت

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان