محصولات اوردینری اصل Ordinary - فروشگاه اوردینری تهران

محصولات برند معمولی با توجه به نوع محصول دارای ترکیبات متفاوتی هستند. اما همواره در طراحی ترکیبات محصولات این برند از استانداردهای خاصی پیروی می کند.

Ordinary برندی است که در سال های اخیر واقعا سر و صدای زیادی به پا کرده است و مردم در سراسر دنیا به دنبال خرید و استفاده از محصولات اورجینال معمولی مانند سرم نیاسینامید معمولی هستند. اما محبوبیت بیش از حد معمولی باعث شد تا سودجویان از این بازار سوء استفاده کنند و با تولید انواع محصولات Fake Ordinary نگرانی جدیدی را برای طرفداران این برند ایجاد کنند.

ترکیبات از محصولات این برتد

محصولات برند معمولی با توجه به نوع محصول دارای ترکیبات متفاوتی هستند. اما همواره در طراحی ترکیبات محصولات این برند از استانداردهای خاصی پیروی می کند.

به طور کلی، محصولات معمولی بر پایه آب یا روغن هستند. برخی از محصولات حاوی رتینول و برخی از آنها حاوی نیاسینامید هستند.

اکثر محصولات معمولی حاوی اسیدهای مختلف هستند. به عنوان، اسید سالیسیلیک، اسید هیالورونیک، اسید لاکتیک و غیره.

بخشی دیگر از محصولات بر پایه ترکیبات گیاهی تولید می شوند و فاقد اسیدها و ترکیبات شیمیایی رایج در سرم های معمولی می باشند.

Ordinary، یک تولید کننده محصولات پوست، ادعا می کند که یک برند 100٪ ارگانیک و بدون مواد شیمیایی است. تمام محصولات Ordianry کاملاً عاری از مواد زیر هستند: پارابن، سولفات، روغن معدنی، متیل کلرو ایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، روغن حیوانی، رنگ قطران زغال سنگ، فرمالدئید، جیوه و اکسی بنزون.

با این حال، بدون اشاره به یک برند خاص، "ارگانیک" نبودن محصول برای دستیابی به عوارض جانبی کوچکتر، استفاده از ترکیبات شیمیایی بدون آزمایش و برنامه ریزی کافی در محصولات پوستی می تواند اثرات سلامتی بیشتری را به همراه داشته باشد. بنابراین، این ویژگی ها در ترکیب محصولات پوستی بسیار مهم است و در عوض باید به بررسی و عملکرد واقعی و خطرات محصولات پوستی توجه شود.

نمایندگی محصولات اوردینری در ایران کجاست؟

اگر ساکن تهران هستید و به دنبال خرید محصولات معمولی صد در صد اصل و باکیفیت هستید، می توانید با خیال راحت محصول مورد نظر خود را از فروشگاه اوردینری تهران تهیه کنید. کافی است یک بار از فروشگاه اوردینری تهران خرید کنید تا تفاوت کیفیت و کارایی سرم های معمولی را احساس کنید!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان