علت زرد شدن صفحه گوشی شیائومی ( بنفش شدن زرد شدن سفید شدن) + راه حل

در این مقاله از وب سایت خواندنی ها به علت زرد شدن صفحه گوشی شیائومی میپردازیم و راه حل هایی را جهت رفع مشکل زرد شدن صفحه گوشی شیائومی را ارائه میدهیم، در ادامه با ما همراه باشید.

علت زرد شدن صفحه گوشی شیائومی

در این مقاله از وب سایت خواندنی ها به علت زرد شدن صفحه گوشی شیائومی میپردازیم و راه حل هایی را جهت رفع مشکل زرد شدن صفحه گوشی شیائومی را ارائه میدهیم، در ادامه با ما همراه باشید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گوشی های بروز در برند های مختلف مشکلات و ایرادات گوشی ها نیز به نسبت بیشتر میشود. در گوشی های شیائومی مشکلات زیادی وجود دارد که باید حتما توسط متخصص عیب یابی و بررسی شوند زیرا دیگر تعمیرگاه های متفرقه تخصصی در ساختار منحصر به فردی برخوردار اند و حتما باید توسط نمایندگی بررسی و تعمیر شود.

از بین بردن لکه زرد روی صفحه گوشی

ال سی دی گوشی های موبایل خیلی حساس هستند و همه ما از این مورد اطلاع کامل داریم پس بهتر است که علت های خراب شدن صفحه نمایش را نیز بدانیم و در مورد اتفاق افتادن حدس بزنیم که کدام مورد برای صفحه نمایش ما اتفاق افتاده است.

علت زرد شدن صفحه گوشی شیائومی

یکی از اصلی ترین علت های رنگی شدن صفحه نمایش و یا بنفش شدن صفحه ال سی دی گوشی موبایلتان پیکسل های ال سی دی میباشد زیرا در مواقع اسیب دیدگی باعث تغییر رنگ صفحه نمایش موبایل میشوند زیرا این پیکسل ها بسیار حساس هستند، پس باید از گوشی موبایل خود در برابر اسیب های احتمالی جلوگیری کرد.

فشار و ضربه دو علل اصلی تغییر رنگ ال سی دی و یا بنفش شدن ال سی دی گوشی موبایل میباشند زیرا طبق تجربه کاربران که به ما گزارش شده است در بعضی ضربات رنگ ال سی دی گوشی زرد شده و صفحه نمایش گوشی تغییر رنگ زرد پیدا کرده پس در هر صورت باید از ضربه احتمالی و یا فشار به گوشی خودداری کرد.

آبخوردگی گوشی و یا رطوبت دیدن موبایل یکی دیگر از علت های خرابی و زرد شدن یا سفید شدن یا بنفش شدن ال سی دی گوشی موبایل میباشند پس بهتر است که در زمان ابخوردی گوشی خود را خاموش کرده و برای جلوگیری از خسارات احتمالی بیشتر گوشی خود را به مرکز نمایندگی شیائومی که متخصص در زمینه موبایل میباشند ارسال کنید.

رفع زرد شدن صفحه گوشی سامسونگ

اگر به هر دلیلی صفحه نمایش گوشی موبایل شما به رنگ زرد و یا سفید و یا بنفش شده است باید از بهترین راهکار برای رفع مشکل زرد شدن یا سفید شدن یا بنفش شدن ال سی دی گوشی موبایل استفاده کنید همچنین راه حل های زیادی برای از بین بردن این حالت وجود دارد که ما در ادامه به ان میپردازیم.

علت زرد شدن نور صفحه گوشی شیائومی

اولین دلیل را میتوان به مشکل نرم افزاری گوشی اشاره کرد در نتیجه ابتدا باید تنظیمات گوشی خود را به حالت کارخانه بازگردانید زیرا در بعضی موارد با همین راهکار مشکل ال سی دی برطرف شده است.
• یکی دیگر از روش و راهکارهای تعمیر زرد شدن ال سی دی گوشی را میتوان به حالت سیف مود اشاره کرد زیرا با این روش میتوان این مشکلات را برطرف کرد و میتوان مشکل رنگی بودن ال سی دی گوشی موبایل را بطرف کرد.
• اگر با راهکار بالا نتیجه نگرفتید و همچنان رنگ ال سی دی شما زرد شده و یا بنفش شده است راه حل دیگر تعویض ال سی دی گوشی موبایل میباشد که جز یکی از بهترین و اصلی ترین راه حل ها میباشد پس در نتیجه میتوانید گوشی خود را به مراکز معتبر همچون موبوسرویس اصفهان که متخصص در تعویض ال سی دی گوشی موبایل است بسپارید تا با قطعات اورجینال و در کمترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کرده و تحویل بگیرید.

همچنین شما عزیزان میتوانید که هرگونه سوال در مورد مشکلات ال سی دی و خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی خود را به تعمیرکاران ما در نمایندگی شیائومی بسپارید همچنین میتوانید با شماره پایین سایت تماس بگیرید و گوشی خود را بصورت حضوری و یا ارسال با پیک و یا پست گوشی خود را به ما بسپارید.

علت زرد شدن صفحه گوشی سامسونگ a12

صفحه زرد

در دنیای امروزی، اکثر ما از گوشی های هوشمند استفاده می کنیم و در هر لحظه از روز، با صفحه نمایش موبایل خود در تماس هستیم. این صفحه زرد نمایش ها به دلایل مختلفی مانند استفاده بیش از حد، رطوبت و دمای بالا، سن و سال و غیره ممکن است صفحه زرد شوند و کارایی آنها را کاهش دهند.که ما در این مقاله به صفحه زرد میپردازیم.

علت زرد شدن نور صفحه گوشی سامسونگ

تعویض صفحه نمایش:

تعویض صفحه نمایش می تواند راه حل زرد شدن صفحه نمایش موبایل باشد؛ در برخی موارد، صفحه نمایش موبایل به دلیل خرابی، زرد می شود. در چنین شرایطی، تنها راه حل مناسب تعویض صفحه نمایش است. برای تعویض صفحه نمایش، بهتر است به یک تعمیرکار موبایل مراجعه کنید و صفحه نمایش مورد نظر را با یک صفحه نمایش جدید و نو تعویض کنید.

استفاده از مواد خاص:

استفاده از مواد خاص جزو چندین راه حل زرد شدن صفحه نمایش موبایل است. در صورتی که صفحه نمایش موبایل شما به دلیل رطوبت و یا دمای بالا زرد شده است، می توانید از مواد خاصی مانند الکل ایزوپروپیلیک، سرم ریزش مو یا آب اکسیژنه استفاده کنید.

برای این کار، مواد را روی یک پارچه نرم بریزید و سپس با دقت و با استفاده از یک پارچه نرم، صفحه نمایش را پاک کنید. این روش می تواند به شما کمک کند تا صفحه نمایش خود را تمیز کنید و از زرد شدن آن جلوگیری کنید.

تنظیمات نور:

تنظیم نور موبایل، بهترین راه حل زرد شدن صفحه نمایش موبایل؛ تنظیم نور صفحه نمایش، می تواند به شما کمک کند تا از زرد شدن صفحه نمایش جلوگیری کنید. تنظیم نور صفحه نمایش در حال تماس با گوشی و استفاده از آن، بسیار مهم است. برای تنظیم نور، به تنظیمات صفحه نمایش خود بروید و نور را به حداقل برسانید. این کار می تواند به شما کمک کند تا از زرد شدن صفحه نمایش موبایل جلوگیری کنید.

علت زرد شدن صفحه گوشی شیائومی

از بین بردن لکه زرد روی صفحه گوشی

استفاده از نرم افزارهای خاص جدیدترین راه حل زرد شدن صفحه نمایش موبایل؛ در دنیای امروزی، بسیاری از نرم افزارهای خاص برای رفع مشکل زرد شدن صفحه نمایش موبایل عرضه شده اند. این نرم افزارها می توانند به شما کمک کنند تا صفحه نمایش خود را تمیز و از زرد شدن آن جلوگیری کنید. برخی از معروف ترین نرم افزارهای خاص برای رفع مشکل زرد شدن صفحه نمایش موبایل عبارتند از:

  1. Clean Master
  2. CCleaner
  3. Norton Mobile Utilities
  4. Avast Cleanup

علت بنفش شدن صفحه گوشی

استفاده از فیلترهای نور آبی:

فیلترهای نور آبی، راه حل زرد شدن صفحه نمایش موبایل؛ فیلترهای نور آبی می توانند به شما کمک کنند تا از زرد شدن صفحه نمایش موبایل جلوگیری کنید. برای فعال سازی فیلتر نور آبی، به تنظیمات صفحه نمایش خود بروید و فیلتر نور آبی را فعال کنید. این کار می تواند به شما کمک کند تا از زرد شدن صفحه نمایش جلوگیری کنید و همچنین به چشمان شما آسیبی نزند.

تمیزی صفحه نمایش

پاک کردن صفحه نمایش، نوستالژیک ترین راه حل زرد شدن صفحه نمایش موبایل؛ برای جلوگیری از زرد شدن صفحه نمایش، بهتر است همیشه صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را تمیز نگه دارید. برای تمیز کردن صفحه نمایش از پارچه نرم و خشک استفاده کنید. قابلیت ضدعفونی کنندگی پارچه نیز می تواند برای حفظ بهداشت شما و گوشی هوشمندتان مفید باشد.

علت تغییر رنگ صفحه گوشی سامسونگ

استفاده از پوشش و محافظ صفحه نمایش

محافظ صفحه نمایش، کاربردی ترین راه حل زرد شدن صفحه نمایش موبایل؛ استفاده از پوشش و محافظ صفحه نمایش نیز به شما کمک می کند تا صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را از خطرات مختلف مانند زرد شدن صفحه نمایش، محافظت کنید. پوشش ها و محافظ های صفحه نمایش در بازار به اندازه کافی موجود هستند و شما می توانید از بین آنها بهترین انتخاب را داشته باشید.

در کنار روش های فوق، می توانید از روش های دیگری نیز برای جلوگیری از زرد شدن صفحه نمایش استفاده کنید. در ادامه به برخی از این روش ها پرداخته ایم:

قاب محافظ و جلوگیری از زرد شدن صفحه نمایش موبایل

استفاده از قاب محافظ، امن ترین راه حل زرد شدن صفحه نمایش موبایل؛ قاب محافظ صفحه نمایش موبایل، محافظت فیزیکی برای گوشی شما فراهم می کند. قاب محافظ باعث می شود صفحه نمایش را در برابر ضربه، خط و خش و سایر خطرات فیزیکی محافظت شود.

کنترل دمای محیط برای جلوگیری از زرد شدن صفحه موبایل

رعایت دمای محیط، بهترین راه حل زرد شدن صفحه نمایش موبایل؛ دمای محیط، یکی از مهمترین عواملی است که می تواند به زرد شدن صفحه نمایش موبایل شما موبایل منجر شود. بنابراین، بهتر است هنگام استفاده از گوشی خود، در دمای مناسبی باشید و در معرض حرارت نباشید.

رفع مشکل بنفش شدن صفحه گوشی شیائومی

عدم استفاده از گوشی در محیط های خشک

عدم استفاده از گوشی در گرد و خاک، راه حل زرد شدن صفحه نمایش موبایل؛ گوشی های موبایل، به آسانی در معرض گرد و غبار قرار می گیرند و استفاده از گوشی در محیط های خشک، می تواند به زرد شدن صفحه نمایش آن منجر شود. بنابراین، باید به دور از محیط های خشک و گرد و غباری استفاده کرد.

اگر مشکل زرد شدن صفحه گوشی به علت تنظیمات نور و رنگ صفحه نیست و با تغییر تنظیمات یا استفاده از حالت‌های مختلف حل نمی‌شود، می‌تواند به علت مشکلات سخت‌افزاری باشد. در این صورت، بهتر است به یک متخصص تعمیرات موبایل در نمایندگی مراجعه کرده و مشکل را بررسی و رفع کنید.

منبع: Xiaomi repairs ، Mi Service Centres

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان