تلگرام پرمیوم در ایران

Telegram Premium یک سرویس اشتراک اختیاری است که ویژگی های انحصاری اضافی را باز می کند و در عین حال به پشتیبانی از توسعه برنامه کمک می کند.

تلگرام پرمیوم:

تلگرام با بیش از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب و کاربردی خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به نسخه تلگرام رایگان، امکانات و قابلیت‌ها متنوع و جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

پریمیوم تلگرام برای چه مواردی استفاده می شود؟

Telegram Premium یک سرویس اشتراک اختیاری است که ویژگی های انحصاری اضافی را باز می کند و در عین حال به پشتیبانی از توسعه برنامه کمک می کند. این بخشی از درآمدزایی پایدار تلگرام است که توسط کاربران هدایت می‌شود، نه تبلیغ‌کنندگان یا سهامداران.

 

امکانات جذاب Telegram Premium:

  • عکس پروفایل متحرک
  • مدیریت چت
  • حذف تبلیغات
  • دانلود سریعتر فایل‌ها

بخشی از امکانات جذاب Telegram Premium هستند که تجربه هیجان‌انگیزتری را برای کاربران رقم زده و البته در نسخه رایگان آن عرضه نمی‌شود!

البته تمام امکانات و قابلیت‌هایی که تا اکنون در نسخه رایگان تلگرام ارائه شده، همچنان بر سرجای خود باقی می‌ماند و قرار نیست حذف شود و شما می‌توانید مانند قبل هم بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از امکانات مختلف آن استفاده کنید.

 

استیگان

خرید اکانت پرمیوم تلگرام از اُستیگان

برای دریافت اکانت پرمیوم تلگرام از اُستیگان تنها کافی است ID تلگرام خود را در صفحه خرید وارد کنید و سپس بین 1 تا 24 ساعت کاری بعد، شما تلگرام پرمیوم خواهید داشت.

 

نحوه فعال سازی تلگرام پریمیوم

برای فعال سازی نسخه پرمیوم تلگرامدر ایران، سه روش وجود دارد که بهترین آن، خرید اشتراک تلگرام پرمیوم از واسطه‌های معتبر مثل سایت استیگان است که اکانت شما را با خیال راحت به نسخه پرمیوم تلگرام تبدیل می‌کنند.

همچنین می توانید به تنظیمات بروید، سپس بر روی Telegram Premium کلیک کنید و روی «اشتراک» ضربه بزنید. س: گزینه های پرداخت من چیست؟ پاسخ: می توانید از طریق فروشگاه App / Google Play یا مستقیماً با کارت خود با استفاده از @PremiumBot پرداخت کنید. این برنامه به طور خودکار راحت ترین روش پرداخت را برای شما پیشنهاد می کند.

 

نحوه غیر فعال سازی تلگرام پریمیوم

اگر برای نصب تلگرام پرمیوم مردد هستید، جای نگرانی نیست! شما می‌توانید هزینه اشتراک یک ماه تلگرام را پرداخت نمایید و در صورتی که تمایل به خرید مجدد آن نداشتید، اشتراک خود را لغو و یا غیرفعال کنید. برای این‌کار تنها کافیست چند مرحله ساده را پشت سر بگذارید.

برای غیر فعال سازی تلگرام تنها کافیست چند مرحله ساده را در گوشی‌های آیفون و یا اندروید طی کنید که در یکی از مقالات سایت استیگان مربوط به تلگرام پرمیوم، به طور کامل و شفاف آموزش داده ایم.

 

نسخه رایگان تلگرام پریمیوم

دریافت اشتراک تلگرام پرمیوم به صورت رایگان اصلا ایمن نیست و ممکن است منجر به مسدود شدن حسابتان شود. به همین خاطر به شما پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت نسخه پولی تلگرام از روش‌های قانونی اقدام نمایید.

 

تلگرام پرمیوم در استیگان

تفاوت تلگرام پرمیوم و تلگرام رایگان

  1. استیکرهای اختصاصی
  2. دریافت نشان تأیید یا Verification Badge
  3. میزان حجم فایل‌های آپلودی
  4. آپلود ۴ گیگابایت فایل
  5. افزایش ظرفیت کانال‌ها
  6. سرعت بالاتر ارسال اطلاعات
  7. امکان پین کردن چت‌های بیشتر

تلگرام پرمیوم رایگان برای آیفون

بسیاری از اپلیکیشن‌های مطرح علاوه بر ورژن‌های عادی، نسخه پولی هم دارند که می‌توان آن‌ها را از اپ استورها خریداری کرد. تلگرام از چنین رویکردی تبعیت نکرده و به دنبال استفاده از یک نسخه پولی جداگانه در استور نیست، بنابراین تنها راه دانلود telegram premium خرید اشتراک و ارتقاء تلگرام عادی به پرمیوم است.

دانلود تلگرام پرمیوم رایگان برای اندروید

برای گوش های اندروید هم مانند گوشی های آیفون همان شرایط وجود دارد و شما بعد از دانلود نسخه رایگان تلگرام پرمیوم باید اقدام به خرید اشتراک نسخه پرمیوم تلگرام باشید.

 

پریمیوم تلگرام چقدر است؟

4.99 دلار در ماه
با این حال، یکی از آخرین پیشنهادات این شرکت برای برنامه پیام‌رسانی خصوصی‌اش، می‌تواند شما را در برابر انواع خطرات امنیتی باز کند. در به روز رسانی شرایط خدمات خود، این شرکت یک برنامه جدید ورود به سیستم همتا به همتا را اعلام کرد که وعده اشتراک رایگان طرح Premium ماهانه 4.99 دلاری خود را با یک امتیاز می دهد.

 

آیا می توانم تلگرام پریمیوم را به صورت رایگان دریافت کنم؟

به‌روزرسانی جدید TOS دارای جزئیات است: «برنامه ورود همتا به همتا» جدید به کاربران امکان دسترسی رایگان به Premium را می‌دهد، مشروط بر اینکه موافقت کنند کدهای رمز عبور یک‌بار مصرف را که برای کاربران مختلف تلگرام در نظر گرفته شده است بپذیرند و آن‌ها را برای کاربرانی ارسال کنند که قرار است آنها را دریافت کنند.

 

فعال سازی تلگرام پریمیوم

آیا خرید اشتراک تلگرام پریمیوم انتخابی خوب و منطقی است؟

Telegram Premium توانایی رونویسی پیام های صوتی و تصویری خود را به متن باز می کند. برای اطلاع از محتوای پیام خود نیازی به استفاده از هدفون یا پخش عمومی کسب و کار خصوصی خود ندارید.

و همچنین امکانات متفوتی که در اختیار کاربران خود قرا میدهد ارزش پرداخت هزینه کم آن را دارد.

برای بسیاری از کسب و کارها که نیاز به دیده شدن محصولات خود توسط افراد مختلف را دارند ، استفاده از نسخه تلگرام پرمیوم کمک زیادی به دیده شدن و تبلیغات آن ها می‌کند.

به عنوان مثال کارشناسان فروش یک شرکت می توانند از طریق استوری به مشتریان خود تخفیفات یا جشواره ها را اعلام کنند.

شما در سایت استیگان می‌توانید ابتدا یه پلن یک ماه تلگرام پرمیوم را تهیه کنید و اگر تاثیر مثبت آن را دیدید سپس برای سه ماه یا یک سال از نسخه پرمیوم تلگرام استفاده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان