بهترین برنامه ساخت اعلامیه ترحیم

اعلامیه ترحیم را با استفاده از نرم‌افزارهای گوناگونی از طریق گوشی هوشمند می‌توان به راحتی ساخت

برنامه ساخت اعلامیه

چاپ اعلامیه امروزه توسط مجموعه‌های کاربلدی در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود و برخی از افراد هم برای طراحی آگهی ترحیم از برنامه‌های گوناگون در گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنند که باید گفت، این برنامه‌ها شاید تا حدودی کار را آسان کند، ولی آنچنان کیفیتی که مدنظر است را نمی‌توانند به نمایش بگذارند. یک برنامه منحصر به فرد ساخت اعلامیه معمولاً باید دارای ویژگی‌هایی باشد که ما در ادامه به بررسی این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت تا بتوانید آگاهانه اگر لازم باشد، از برنامه ساخت اعلامیه برای ترحیم استفاده کنید.

نحوه کار با برنامه های ساخت اعلامیه ترحیم

اعلامیه ترحیم را با استفاده از نرم‌افزارهای گوناگونی از طریق گوشی هوشمند می‌توان به راحتی ساخت. برخی از نرم افزارها رایگان بوده و برخی دیگر را باید خریداری کنید. شما با استفاده از نرم افزارهای این‌چنینی می‌توانید آگهی ترحیم مورد نظر خود را به صورت حرفه‌ای ساخته و در فضای مجازی به اشتراک بگذارید.

بسیاری از نرم افزارهایی که در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرند معمولاً با سیستم عامل اندروید سازگاری دارند. عموماً برنامه‌های ساخت اعلامیه با طرح‌های آماده شما را غافلگیر می‌کنند و شما تنها کاری که می‌توانید بکنید این است که متن و تصاویر را تغییر دهید.

در ابتدا وارد برنامه مورد نظر می‌شوید و قسمت طراحی را انتخاب می‌کنید و سپس اطلاعات درخواستی همچون نام و نام خانوادگی را وارد می‌کنید. شما همچنین می‌توانید زمان و مکان را مشخص کنید و تصویر متوفی را در طرح مورد نظری که انتخاب کرده‌اید، قرار دهید. معمولاً برنامه‌های اینچنینی چند نمونه اعلامیه ترحیم را آماده کرده و در اختیار شما قرار می‌دهند.

ویژگی های بهترین برنامه ساخت اعلامیه ترحیم

اولین و مهم‌ترین ویژگی که برای طراحی اعلامیه ترحیم در برنامه ساخت اعلامیه‌های ترحیم باید مدنظر داشته باشید این است که برنامه شما را با کیفیت بالایی از ساخت روبرو کند. یعنی در پایان کار با طرحی شلوغ و نامرتب روبرو نشوید و همچنین امکان ویرایش در تمامی بخش‌های طراحی اعلامیه هم باید وجود داشته باشد. نرم افزاری که انتخاب می‌کنید باید دارای طرح‌هایی آماده را بتواند ارائه دهد تا شما برای طراحی اعلامیه بتوانید از این طرح‌ها استفاده کنید. اعلامیه‌ای که شما با استفاده از چنین برنامه‌ای درست می‌کنید را باید بتوانید در فضای مجازی به راحتی به اشتراک بگذارید. امکان قرار دادن افکت روی عکس متوفی هم یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که می‌توان انتظار داشت. یک برنامه مناسب و استاندارد که در این زمینه ساخته می‌شود باید علاوه بر اندروید با IOS هم سازگاری داشته باشد. برنامه‌های این چنینی تنها زمانی که جنبه سرگرمی نداشته باشند، به صورت حرفه‌ای قابلیت‌های کلیدی خود را ارائه می‌دهند.

معایب برنامه ساخت اعلامیه ترحیم

معمولاً زمانی که فردی عزیزی را از دست می‌دهد تمرکز بالایی برای استفاده از برنامه ساخت اعلامیه ندارد که بتواند به ساخت اعلامیه بپردازد و به همین دلیل به مجموعه‌ای معتبر برای استفاده از خدمات چاپ اعلامیه ترحیم مراجعه می‌کند. در این مواقع می‌توان از بین نمونه‌هایی که سایت ارائه می‌دهد، طرحی لایه باز را انتخاب کرد و سپس در فضای مجازی منتشر کرد.

بسیاری از طرح‌هایی که برنامه ساخت اعلامیه ارائه می‌دهد، شاید مورد نیاز و تأیید شما نباشند و به دیگر طرح‌ها هم به صورت پولی و غیررایگان دسترسی خواهید داشت. این خود یکی از معایب اصلی برنامه ساخت اعلامیه محسوب می‌شود و باید بدانید که امروزه اکثر افراد برای اینکه کیفیت کار تضمین شود، معمولاً برای تهیه اعلامیه ختم از یک سایت معتبر که در این زمینه فعالیت دارد، کمک می‌گیرند.

مجموعه‌ های معتبر چاپ اعلامیه ترحیم

برای استفاده از خدمات چاپ اعلامیه ترحیم امروزه مجموعه‌های زیادی فعالیت دارند که می‌توان به مجموعه‌های باسابقه زیر به صورت مختصر ولی مفید اشاره کرد.

  1. دفتر فنی مرسدس بهترین مجموعه برای چاپ اعلامیه شناخته می‌شود که خدمات خود را به صورت آنلاین با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. شما چنانچه به مشاوره در این زمینه احتیاج داشته باشید، این مجموعه کارشناسان و مشاورین متخصص خود را در اختیار شما قرار می‌دهد. دفتر فنی مرسدس با 2 دهه حضور مستمر توانسته در حوزه چاپ اعلامیه به صورت دیجیتال حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. ارسال سریع، گارانتی چاپ، چاپ هرروز هفته و سفارش سریع و آسان همگی از جمله مزایای استفاده از خدمات این مجموعه به شمار می‌آیند.
  2. چاپ پایتخت، یکی دیگر از مجموعه‌هایی است که برا چاپ اعلامیه می‌توانید روی تخصص و سابقه تیم این گروه حساب کنید. این مجموعه یکی از کامل‌ترین مجموعه‌هایی است که با استفاده از تجهیزات دیجیتال توانسته محصولات چاپ را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه دهد.
  3. E-Masjed هم نام وبسایتی است که در زمینه چاپ آگهی ترحیم بسیار نام و آوازه درآورده است. در این سایت شما دسته‌بندی مربوط به اعلامیه‌های ترحیم را انتخاب می‌کنید و سپس ثبت سفارش خود را انجام می‌دهید.
  4. چاپ و تبلیغات شمس هم نام مجموعه‌ای است که قطعاً در این حوزه شما هم شنیده‌اید. سفارش چاپ اعلامیه به صورت فوری با ارسال رایگان به تهران از جمله خدماتی هستند که از این مجموعه می‌توانید انتظار داشته باشید. شما خدمات چاپ این چنین محصولاتی را چه در تیراژ بالا و چه کم می‌توانید از این مجموعه انتظار داشته باشید. این مجموعه با تیم ماهری که در اختیار دارد، توانسته کیفیت را تضمین کند و قیمتی معقولانه را هم برآورد کند.

برای طراحی و چاپ اعلامیه ترحیم به کجا مراجعه کنیم؟

برای چاپ آگهی ترحیم شما نمی‌توانید روی کیفیت برنامه ساخت اعلامیه حساب کنید. هرچقدر برنامه‌ای که انتخاب کرده و مورد استفاده قرار می‌دهید، امکانات و قابلیت‌های گوناگونی هم داشته باشد، باز هم آنچنان کیفیتی که مدنظر دارید را نمی‌توانید انتظار داشته باشید.

با این وجود، توصیه ما به شما این است که برای طراحی و چاپ آگهی ترحیم به مجموعه‌هایی که در بستر وب هم شناخته شده‌اند مراجعه کنید. اینچنین شما با طرح‌های مختلفی روبرو شده و می‌توانید هرکدام را با توجه به جایگاه متوفی که پدر، مادر، جوان، خردسال و... است انتخاب کنید. فایل‌های لایه باز هم برای اینکه بتوانید اطلاعات فایل را جهت اشتراک گذاری در فضای مجازی تغییر دهید، گزینه مناسبی به شمار می‌آیند.

البته باید گفت که برخی از افراد که زمان کافی برای سفارش آگهی ترحیم ندارند، استفاده از برنامه‌های ساخت اعلامیه را بسیار ایده آل معرفی می‌کنند. به همین دلیل، طراحی به صورت عمودی و افقی آگهی ترحیم را علاوه در نرم افزارهای مخصوص طراحی اعلامیه می‌توانید به صورت باکیفیت‌تر از مجموعه‌های معتبر بخواهید.

معمولاً آن دسته از افرادی که به دنبالی طرحی منحصر به فرد و اختصاصی هستند، سفارش جداگانه را باید با برآورد هزینه بالاتر در نظر بگیرند و انتخاب کنند. طرح‌های اختصاصی به دلیل اینکه به زمان بیشتری نیاز دارند، طبیعی است که هزینه بیشتری هم می‌طلبند.

در مورد طراحی و چاپ اعلامیه هرآنچه لازم و ضروری بود را به صورت مختصر ولی مفید بیان کردیم. بهتر است بدانید امروزه شاید با پیشرفت برنامه‌های مختلف در گوشی‌های هوشمند مردم احساس کنند که خود می‌توانند با هزینه کمتر به طراحی آگهی اعلامیه بپردازند، ولی کیفیتی که مدنظر است را نمی‌توانند به دست آورند. معمولاً مجموعه‌های فعالی در این عرصه حضور دارند که به صورت آنلاین هم خدمات خود را ارائه می‌دهند و شما می‌توانید به عنوان مثال از مجموعه‌هایی که ما نام بردیم هم در این زمینه استفاده کنید. به هر حال، هرکدام سابقه و تجربه بالایی در حوزه کاری خود یعنی محصولات چاپی دارند و شما را از انتخابی که دارید ناامید نخواهند کرد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان