رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از برنامه‌ریزی برای برگزاری یک رویداد با موضوع خانواده و جمعیت به میزبانی استان البرز خبر داد.

رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود

مهران افشاری در گفت‌وگو با خبر آنلاین البرز؛ اشاره به اینکه البرز اواخر اردیبهشت ماه میزبان رویداد جامعه پرداز است، اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این رویداد توجه به موضوع خانواده، جمعیت و هویت زن است.

وی ادامه داد: شناسایی کنشگران حوزه جوانان و ایجاد هم افزایی برای تبادل و همکاری فعالان حوزه جمعیت از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فعلان اجتماعی استان همیشه از دغدغه‌مندان حوزه جمعیت و خانواده هستند امیدواریم این رویداد گامی موثر در شناخت ظرفیت‌های مردمی استان باشد.

افشاری با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب در راستای جوانی جمعیت افزود: با توجه به اهمیت موضوع رویداد، لازم است تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با سمن مجری رویداد همکاری لازم را داشته باشند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه مهمترین نقطه استراتژیک هر کشور مسئله خانواده است، افزود: بدون شک اگر در این حوزه کار شود مشکلات تمامی حوزه‌ها حل خواهد شد.

وی اظهار کرد: دشمن تمام تمرکز خود را برای ضربه زدن به خانواده ایرانی به کار گرفته بنابراین باید این سنگر را حفظ کرده و نگذاریم دشمن به اهداف خود برسد.

وی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته این رویداد به میزبانی البرز 27 و 28 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان