عضو موسسه مصباح یزدی: وجود دختران همچون گوهری گرانبهاست که منبع و منشاء زایش و رویش موجودات انسانی است

سید احمد رهنمایی، عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی گفت: سکه و شمش طلا از ارزش و اهمیت بالایی برخورداراست لذا ما در پاسداشت و نگهداشت آن نهایت تلاش خود را می کنیم که مبادا مورد دستبرد و سرقت قرار بگیرد. این مثل هم کاملا در مورد دختران ما صدق می کند.

عضو موسسه مصباح یزدی: وجود دختران همچون گوهری گرانبهاست که منبع و منشاء زایش و رویش موجودات انسانی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید احمد رهنمایی، عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی که بنیان‌گذار آن مرحوم مصباح یزدی بوده، گفت: باتوجه به اینکه در منظر قرآن و اسلام دختر و پسر هر دو نعمت و حسنه هستند و هیچ تفاوتی برای بندگی کردن دربرابر پرودگار خود ندارند، درعین اشتراک در هویت انسانی، تفاوت‌های عمیق روحی و روانی در آنها وجود دارد که آنها را در پذیرفتن مسئولیت‌های فردی و اجتماعی متمایز کرده است.

طبق روایت شبستان، او ادامه داد: سکه و شمش طلا از ارزش و اهمیت بالایی برخورداراست لذا ما در پاسداشت و نگهداشت آن نهایت تلاش خود را می کنیم که مبادا مورد دستبرد و سرقت قرار بگیرد. این مثل هم کاملا در مورد دختران ما صدق می کند.

عضو موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی افزود: وجود دختران همچون گوهری گرانبهاست که منبع و منشاء زایش و رویش موجودات انسانی است. بنابراین اگر خوب و صحیح تربیت شوند نسل های صالح و شایسته ای تحویل آیندگان خواهند داد؛ در این میان سهم دختران از پسران بیشتر است لذا بایستی طوری با آنها رفتار کنیم و طوری تربیت نماییم که آنها به هویت دخترانه خود پی ببرند.

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان