طرز تهیه سوپ پیازچه با طعم و مزه ایده آل

طرز تهیه سوپ پیازچه خانگی را می توانید در این بخش مطالعه کنید.این سوپ رسپی ساده ای داشته و با ترکیب خامه، پیازچه، هویج و &#۸۲۳۰; تهیه می شود.

طرز تهیه سوپ پیازچه با طعم و مزه ایده آل

اگر یک سوپ گیاهی و خوش عطر می خواهید در این بخش می توانید با طرز تهیه سوپ پیازچه آشنا شوید. این سوپ خانگی طعم عالی داشته و می توانید به عنوان عصرانه نیز نوش جان کنید.

شما علاقه مندان به آشپزی های خانگی در این بخش می توانید با طرز تهیه سوپ بروکلی همراه ما باشید.

طرز تهیه سوپ پیازچه

مواد اولیه:

  • استیک مرغ: 1 لیوان
  • هویج: 2 عدد
  • پیازچه: 200 گرم
  • آب: 4 لیوان
  • خامه صبحانه: 3 قاشق سوپ خوری
  • شیر: 1 لیوان
  • قارچ: 150 گرم
  • جو پرک: 1 و نیم پیمانه
  • فلفل سیاه و نمک: به میزان لازم
  • آب لیموترش تازه: به میزان لازم

طرز تهیه سوپ پیازچه:

برای داشتن این سوپ خوشمزه باید ابتدا هویج را پوست کنده و بشویید. هویج را با استفاده از رنده های درشت ریز کرده جو پرک و استیک مرغ را درون قابلمه ای ریخته و با مقداری آب و ادویه روی حرارت بگذارید تا بپزد.

سوپ پیازچه

بعد از اینکه جو باز شد و مرغ درون مواد پخته شد، باید هویج رنده شده را اضافه نمایید. قارچ را شسته و به صورت ورقه ای برش زده و درون مواد بریزید.

برای این سوپ باید از پیازچه تازه استفاده کنید‌. پیازچه ها را خرد کرده و به سوپ خود اضافه کنید. می توانید مرغ را بعد از پخت خارج کرده و ریس ریش کنید. پیازچه ها را اضافه کرده و زمان دهید تا به سوپ مزه بدهد.

می توانید از مقداری نمک، زردچوبه، فلفل سیاه نیز استفاده کنید. شما می توانید در صورت دلخواه این سوم را با مقدار بیشتری فلفل مزه دار کنید. زیر سوپ را کم کرده و زمان دهید تا با حرارت ملایم پخته شود. بهتر است تا 45 دقیقه زمان دهید تا مواد سوپ مزه دار شده و جا افتاده شود.

مواد سوپ پیازچه

بعد از اینکه سوپ شما جا افتاده شده باید خامه را با مقداری خامه صبحانه رقیق کرده و بعد در 5 دقیقه آخر باید به مواد سوپ خود اضافه کنید. مواد سوپ را روی حرارت کم خوب هم زده تا خامه درون سوپ بریده نشود.

این سوپ را می‌توانید با دستورهای ساده و کاربردی در این بخش تهیه کنید. برای مزه دار شدن سوپ نیز می توانید از مقداری نمک و ادویه هم استفاده نمایید. این سوپ مقوی را می توانید برای کودکان تهیه کرده و به عنوان میان وعده و صبحانه نیز داشته باشید.

در صورت دلخواه می توانید به این سوپ مقدار کمی کره نیز اضافه کرده و زمان دهید تا سوپ مزه دار شود. همانطور که در رسپی اشاره شد، باید جو، مرغ، هویج، پیازچه و … را با یکدیگر ترکیب کرده و زمان دهید تا سوپ شما مزه دار شود. در نهایت می توانید این سوپ را درون ظرف سرو کرده و روی آن را می توانید با استفاده از ریحان و جعفری تزیین کنید.

این سوپ خانگی خوشمزه را می توانید با نان سرو کرده این سوپ برای پذیرایی در مهمانی های شما نیز گزینه عالی بوده و می توانید یک سوپ عالی را تجربه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان