رفع تیرگی دور چشم باچای کیسه‌ای

به‌عنوان دانشجویی که روزهای متوالی برای امتحان شب‌ها دیر می‌خوابم و استراحت کمی دارم، معمولاً همیشه در دانشگاه با چشمان پف‌کرده و وحشتناکی ظاهر می‌شوم

به‌عنوان دانشجویی که روزهای متوالی برای امتحان شب‌ها دیر می‌خوابم و استراحت کمی دارم، معمولاً همیشه در دانشگاه با چشمان پف‌کرده و وحشتناکی ظاهر می‌شوم. این اواخر، از کرم و ژل‌هایی که معمولاً برای برطرف کردن پف‌ها و خط‌های سیاه دور چشم، حاصل از بی‌خوابی در بازار است استفاده کردم. اکثر این کرم‌ها و ژل‌ها بسیار گران هستند و هیچ کاربردی هم ندارند. هیچ اثری بر روی من حداقل نداشتند؛ بنابراین من سعی کردم از روش‌های سنتی برای پیروزی در مبارزه پف و خطوط چشم استفاده کنم. درنهایت من به یک معجزه زیبایی دست‌یافتم که بیشتر شما با آن آشنایی دارید: چای کیسه‌ای! همراه من و بنیتا باشید تا روش جادویی خودم را برای شما توضیح دهم تا به‌جای استفاده از کرم‌های گران، هم چای بنوشید و هم‌چشمان خودتان را از شر خستگی برهانید.

 

چه چیزی لازم دارید:

چای کیسه ای

Credit: collegefashion

دو عدد چای کیسه‌ای، از چای کیسه‌ای چای سبز و سیاه هر دو استفاده کنید تا کافیین کافی داشته باشید

یک لیوان آب جوش

یک کیسه پلاستیکی

چگونه انجام دهیم:

گام اول

درمان تیرگی زیر چشمCredit: collegefashion

چای‌های کیسه‌ای که گفتم را به مدت 3 الی 5 دقیقه در آب جوش داخل لیوان قرار دهید.


گام دوم

چای کیسه ایCredit: collegefashion

چای‌ها را از داخل لیوان بردارید و بیرون بیاورید به روی یک بشقاب قرار دهید، ظرفی را انتخاب کنید که پهن باشد و چایی زودتر خشک شود. به مدت 20 دقیقه آن‌ها را در معرض هوا قرار دهید تا خشک و سرد شوند. برای اینکه تا زمانی که کیسه‌های چایی شما سرد می‌شوند، لیوان چایی خودتان را نوش جان‌کنید. چه روش خوبی است؟!


گام سوم

چای کیسه ایCredit: collegefashion

وقتی‌که حس کردید می‌توانید کیسه‌ها را دست بگیرید، آن را آرام فشار دهید تا هر چه آب اضافی در آن باقی‌مانده است خالی شود و تقریباً خشک دیده شود.

گام چهارم

چای‌های کیسه‌ای تقریباً خشک را به روی چشم‌های خودتان قرار دهید. آن‌ها را به مدت یک ربع تا نیم ساعت دقیقه باید به روی چشمان خودتان قرار دهید. بعدازاین کار هرگونه لکه چایی را از صورت خودتان پاک‌کنید تا پوستتان لک نشود. این روش را می‌توانید برای از بین بردن پف‌های زیر چشم خودتان هرروز، هر هفته و هرماه تکرار کنید. هیچ مشکلی برای شما نخواهد داشت. برای گرفتن نتیجه مطلوب بهتر است هر هفته این کار را یک‌بار تکرار کنید. وقت چندانی از شما نمی‌گیرد. چایی بخورید و تی‌بگ را به روی چشمان خودتان بگذارید.

این روش چگونه کار می‌کند:

اگر شما هم همانند من از روش‌های مختلفی استفاده کرده باشید متوجه شده‌اید که بیشتر روش‌های درمانی تیرگی چشم، دارای کافیین هستند. کافیین از موادی است که می‌تواند باعث شود رگ‌های دور چشم شما بازتر شوند و پوست شما خون‌رسانی داشته باشد تا دوباره سلول‌های تازه و سفیدتر جای سیاهی و پف زیر چشم شمارا بگیرد و چروک‌های زیر چشم هم بهبود پیدا کند.

کیسه‌های چایی فقط حاوی کافیین نیستند، آن‌ها معمولاً انتی اکسیدان بالایی هم دارند. تانن (Tannin) یکی دیگر از ترکیباتی است که در چایی برای رنگ و عطر استفاده می‌شود. تانن در بدن شما می‌تواند باعث گردش خون، تسکین پوست و کشیدگی آن شود.

امتحان کنید، پشیمانی نمی‌شوید. برای آشنایی با خواص لاغری و درمانی چای می‌توانید به مقاله 3 نوشیدنی سالم که چای سبز هم یکی از همین نوشیدنی‌ها است مراجعه کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان