ماهان شبکه ایرانیان

۵ رسوایی فشن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا

در اوج رقابت‌های انتخاباتی، رسوایی و تیترهای داغ خبری تعداد کمی خبر وجود دارد که ربطی به رسوایی‌های هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ نداشته باشد

در اوج رقابت‌های انتخاباتی، رسوایی و تیترهای داغ خبری تعداد کمی خبر وجود دارد که ربطی به رسوایی‌های هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ نداشته باشد. اگرچه صحبت‌های سیاسی کاندیداها باید نسبت به لباس‌های آنها مهم‌تر باشد اما بعضی صحبت‌ها در مورد فشن، قیمت و جزئیات استایل‌ها وجود دارد که تبدیل به سرتیتر خبرهای انتخابات 2016 شده است. این شما و این بزرگ‌ترین رسوایی‌های 2 کمپین انتخاباتی.

بلوز پاپیونی ملینا ترامپ 

ملینا ترامپ

Credit: Getty Images

در ادامه پخش ویدئویی که در آن دونالد ترامپ سخنانی زشتی در مورد زنان گفته بود، نامزد جمهوری‌خواهان درست مثل خانواده و تیمش روی پوسته تخم مرغ راه می‌روند. بنابراین انتخاب این بلوز توسط همسر ترامپ در دومین مناظره دو کاندیدا یک شگفتی بود.

لباس زنانه

این بلوز گوچی 1100 دلاری با رنگ صورتی جذابش خیلی باعث توجه شده است و به سرعت در فروشگاه نت پورتر تمام موجودی‌اش تمام شد. معلوم نیست ملیندا می‌خواسته همسرش را مسخره کند اما یک سخنگوی رسانه‌ای به (CBS) گفت که پوشیدن این بلوز عمدی نبوده است. هرچند باید گفت این انتخاب خاص خیلی طعنه‌آمیز است.

کت بلند 12495 دلاری جیورجیو آرمانی هیلاری کلینتون 

هیلاری کلینتون

Credit: Getty Images

هرچند کلینتون به صورت غیررسمی به برند رالف لائورن اعلام وفاداری کرده است و پوشیدن کت‌های طراحی شده توسط این طراح کلاسیک آمریکایی در چندین حضور عمومی، او را تبدیل به یکی از طرفداران این برند ایتالیایی کرده است. در یک مراسم خیریه در نیویورک زمانی نه چندان زیاد از نامزد شدن رسمی او به عنوان کاندیدای دموکرات‌ها بود که او یک کت بلند قرمز و سفید آستین کوتاه که در جلوی آن زیپ نداشت، پوشیده بود. منتقدان و حامیان کلینتون وقتی فهمیدند این کت طراحی شده توسط جیورجیو آرمانی برچسب قیمتی 12495 دلاری دارد بسیار شوکه شدند.

برای بعضی‌ها پوشیدن این کت وقتی او در مورد نابرابری درآمدها صحبت می‌کرد بسیار ریاکارانه به نظر می‌رسید. برای بعضی دیگر این ادعاها در مورد کاندیدای دموکرات‌ها براساس تبعیض جنسی است. چرا که خبرهایی در مورد علاقه شدید ترامپ برای کت‌های گرانقیمت وجود داشت که همین موضوع ما را به رسوایی بعدی می‌رساند...

کت‌ برند بریونی دونالد ترامپ

دونالد ترامپ

Credit: Getty Images

این موضوع فقط موقعی منطقی به نظر می‌رسد که بدانیم یک تاجر که عاشق کت‌های گرانقیمت است تبدیل به یک سیاست‌مدار بشود. ترامپ وقتی یک ستاره تلویزیونی بود عاشق برند بریونی شد. او در کتاب «مثل یک میلیارد فکر کنید» که در سال 2004 با کمک نویسنده مرموز مردیت مکلور می‌گوید: آنها این لباس را برای شرکت در برنامه مستند کارآموز انتخاب کردند. وبسایت (Business of Fashion) اشاره می‌کند که این کاندیدا دیگر کت‌های بریونی خود را به عنوان هدیه دریافت نمی‌کند اما حالا خودش پول آنها را می‌دهد. گزارش‌ها حاکی از این است که قیمت هر کدام از 5250 تا 6900 دلار است.

وفاداری او به این برند برخلاف ادعاهایی بود که می‌گفت حتی دونالد ترامپ نیز دیگر نمی‌تواند برند بریونی را به عظمت روزهای گذشته‌اش برساند. وفاداری او به حدی است که حتی هتل جدید او در واشنگتن نیز یک فروشگاه بریونی دارد. نیازی به گفتن نیست که ترامپ واقعاً عاشق این برند ایتالیایی است حتی اگر این کت‌ها اندازه‌ی او نباشند. عشقی که ما را به یاد دوران دهه 80 وال‌استریت می‌اندازد.

دونالد ترامپ

Credit: Getty Images

او همچنین عاشق پوشیدن کراوات‌هایی بلند‌تر از حد معمول است که خیلی ضایع است. مجله (GQ) می‌گوید که یک کراوات باید در میانه خط کمر یا سگک کمربند پایان پذیرد نه پایین‌تر. کراوات‌های ترامپ حداقل چند سانتی‌متر پایین‌تر از این خط آویزان هستند. در واقع به گزارش روزنامه هافینگتون پست طول این کراوات قرمز رنگ در طول مناظره دوم ریاست ‌جمهوری یک موضوع داغ در توئیتر بود. 

سویی‌شرت قرمز رنگ برند آیزاد کن بن

کن بن

Credit: Getty Images

هیچ شکی نیست که اینترنت عاشق کن بن است. نماینده مردمی که هنوز برای رای‌گیری تصمیم نگرفته‌اند پس از مناظره دوم ریاست جمهوری به عنوان یک ستاره ظهور کرد. اگرچه او هنوز تصمیم نگرفته است که در 8 نوامبر به چه کسی رای خواهد داد، اما مشخص شده که او یک گنجینه ملی است همینطور سوی‌شرت آیزاد او.

در یک مصاحبه با جیمی کیمل او توضیح می‌دهد که لباس او در واقع یک لباس جایگزین بوده است. او قصد داشت تا یک کت زیتونی رنگ را بپوشد که پدربزرگش سال‌ها پیش به او کمک کرده بود تا آن را خریداری کند اما صبح شروع مناظره وقتی قصد داشت تا سوار اتوموبیل شود شلوارش پاره شد. به جای آن او یک سویی‌شرت قرمز رنگ با زیپ نصفه، پیراهن سفید یقه‌دار و یک شلوار کتان کلاسیک پوشیده بود. او از چه کسی به خاطر انتخاب فشن خود سپاس‌گذار است؟ پاسخ کوتاه این است که مثل همه آمریکایی‌ها همسرم این لباس را برای من انتخاب کرد.

سویی شرت

طبیعتاً برند آیزاد از این موضوع استفاده کرده است تا خود را بیشتر نشان بدهد. این سویی‌شرت قرمز رنگ همین الان هم در سایت آمازون تمام شده است اما هنوز در فروشگاه کوهل به قیمت 48.99 دلار قابل دسترس است. چشم‌انداز مثبتی برای فروش این استایل خاص وجود دارد چرا که همه ما می‌خواهیم مثل یک شهروند خوب به نظر برسیم درست مثل بن.

لباس طراحی شده چینی تیفانی ترامپ

تیفانی ترامپ

Credit: Getty Images

در مناظره اول، جوان‌ترین دختر ترامپ تیفانی در کنار تماشاگران نشسته بود و لباسی از برند چینی تائوری وانگ پوشیده بود. این برند به خاطر این انتخاب در اینستاگرام از خود تعریف کرده بود و گفت: ما هیجان‌زده و مفتخر هستیم که می‌بینیم چطور یکی از طراحی‌های ما بوسیله تابش ظرافت، اعتماد به نفس و قدرت تو زنده شده است. ما امیدواریم که همیشه در سفر زندگی همراه تو باشیم که نماینده ایستادگی نسل جدید زنان آمریکایی هستی. هرچند پدر او در مناظره مرتب چین را به خاطر دزدیدن کار آمریکایی‌ها سرزنش می‌کرد.

چین عموماً موضوع اصلی مناظرات ترامپ است. مخصوصاً ادعای او که کشورهای آسیایی مقصر اصلی گرمایش جهانی هستند. جینگ دیلی یک وبسایت چینی که روی محصولات لوکس تمرکز دارد دختر 22 ساله ترامپ را به خاطر انتخابش ستایش می‌کند. آنها همچنین اشاره کرده‌اند که تیفانی در شوی قبلی این برند در سپتامبر شرکت کرد جایی که او در کنار زنگ میفنگ مسئول این برند در نیویورک در یک عکس دیده می‌شود. هرچند تیفانی به رسانه‌ها گفته است که این عکس متعلق به سپتامبر گذشته است که طراح مورد علاقه‌ی او اندرو وارن (یک فعال اجتماعی ساکن منهتن) بوده است.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان