۱۰ جای مهیج و دیدنی در دبی

دبی یکی از مشهورترین مقاصد گردشگری در جهان است. این شهر میلیون‌ها گردشگر را از سرتاسر جهان پذیرا است. دبی مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت کسانی است که می‌خواهند تعطیلاتی باکیفیت را در شهری عالی بگذرانند. چیز دیگری که در دبی وجود دارد، عدم محدودیت در کارهایی است که می‌توانید انجام دهید یا از اماکن آن دیدن کنید.

دبی یکی از مشهورترین مقاصد گردشگری در جهان است. این شهر میلیون‌ها گردشگر را از سرتاسر جهان پذیرا است. دبی مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت کسانی است که می‌خواهند تعطیلاتی باکیفیت را در شهری عالی بگذرانند. چیز دیگری که در دبی وجود دارد، عدم محدودیت در کارهایی است که می‌توانید انجام دهید یا از اماکن آن دیدن کنید.

برای هر کسی که دنبال برنامه‌ای برای تعطیلات خود است، ما 10 جای زیبا و جذابی از دبی را انتخاب کرده‌ایم که بهترین اماکن دبی هستند. همین‌طور این 10 مکان، از دید گردشگران پر بازدید‌ترین اماکن دبی هستند. با بنیتا همراه باشید.

10- آکواریوم دبی و باغ‌وحش زیرآبی

آکواریوم دبیگردشگران آکواریوم دبی و باغ‌وحش زیردریایی را فوق‌العاده و جذاب توصیف می‌کنند. این مکان بزرگ‌ترین باغ‌وحش آبی در جهان است. ورودی این باغ‌وحش از شیشه است که دید واضحی را از دنیایی زیرآب و حیوانات زیبای دریایی نشان می‌دهد. این باغ درون دبی مال (Dubai Mall) قرارگرفته است که یکی دیگر از مکان‌هایی است که شما در دبی باید حتماً از آن دیدن کنید. در این باغ‌وحش زیرآبی بیشتر از 33 هزار حیوان زیرآبی شامل 400 کوسه و سفره‌ماهی که گردشگران به لطف تونل شیشه‌ای می‌توانند آن‌ها را از نزدیک ببینند. حیوانات دریایی مثل پیرانا، گربه‌ماهی، سمور و پنگوئن‌ها به‌راحتی دیده می‌شوند. واقعاً این مکام یکی از بهترین مکان‌هایی است که شما باید در دبی ببینید.

 

9- دهکده‌ی جهانی

دهکده ی جهانیدهکده‌ی جهانی دبی گفته می‌شود که بزرگ‌ترین پروژه‌ی گردشگری و سرگرمی جهان است. بنا بر گزارش‌ها، بیشتر از 5 میلیون گردشگر به‌صورت سالانه از این مکان دیدن می‌کنند. این مکان در جاده‌ی شیخ محمد بن زاید قرارگرفته است. هر چیزی که فکرش را بکنید در این دهکده‌ی جهانی وجود دارد. رستوران‌ها، پارک‌ها، مغازه‌ها، غذاخوری‌ها، فروشگاه‌های کالا و خیلی دیگر از مکان‌های سرگرم‌کننده در این دهکده قرار دارند. هرساله این مکان از آبان ماه تا اسفند‌ماه به روی گردشگران باز است و اگر بیشتر مورد استقبال قرار بگیرد می‌تواند تا فروردین هم ادامه پیدا کند. اگر به دبی سفر کردید، به‌هیچ‌وجه این مکان را از دست ندهید.

 

8- سافاری کویری دبی

سافاریاگر شما از گردش در اطراف شهر با ماشین شاسی‌بلند علاقه دارید، از این کار در دبی و سافاری کویری دبی بیشتر لذت خواهی برد. سافاری‌های کویری مختلفی در دبی وجود دارند که شما می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید ماشین شاسی‌بلند مثل پرادو یا رنج‌رور اجاره کنید و یا شاسی‌بلندی را همراه با راننده اجاره کنید تا از پستی و بلندی‌های کویر دبی نهایت لذت را ببرید. از این طریق می‌توانید زیبایی‌های کویر را ببینید. بعد از این می‌توانید کمپی بسازید و از غروب آفتاب لذت ببرید و شبی سحرآمیز را در کویر داشته باشید که بعدی کاملاً جدید در ابعاد لذت بردن از زندگی است. واقعاً این پیشنهادی هیجان‌انگیز برایتان خواهی بود اگر قصد سفر به دبی رادارید.

 

7- نهر دبی

نهر آبینهر دبی مثل ناحیه‌ای مرکزی است که دبی را به دو شهر تقسیم می‌کند، در شمال دیرا و در جنوب بور دبی. لنج عوارض هم در نهر دبی واقع شده است. گردشگران همچنین می‌توانند از لنج‌ها دیدن کنند و از زیبایی‌های طبیعی آن لذت ببرند. با کشتی‌های تفریحی می‌توانید به داخل میراث فرهنگی شهر و ساختمان‌های تاریخی دسترسی داشته باشید. همچنین چشمه‌هایی از میراث بازرگانی دبی را به شما نشان خواهد داد که باعث شدند دبی همان شهر کنونی که می‌بینید باشد. این نهر بعدازظهر فوق‌العاده به نظر می‌رسد و حتی وقتی نور ساختمان‌ها داخل آن می‌افتد زیباتر هم دیده می‌شود.

 

6- پیست اسکی دبی مرکز خرید مال امارات

پیست اسکیبااینکه دبی شهری گرم محسوب می‌شود و هیچ‌گونه بارش برفی در آن وجود ندارد ولی این شهر دارای یکی از جذاب‌ترین پیست‌های اسکی دنیا است. دبی دارای سالن سرپوشیده‌ای برای اسکی در مرکز خرید مال امارات است. این سالن دارای پیست بزرگ اسکی برفی است، درست مثل پیست اسکی طبیعی که بعد از یک بارش شدید برف به وجود آمده است. دمای هوا در دبی به بالای 50 درجه می‌رسد اما داخل پیست اسکی مال در دبی، دمای هوا صفر درجه است! نکته‌ی جالب این پیست اینجاست که شما می‌توانید به‌راحتی در این پیست اسکی کنید حتی اگر لباس و تجهیزات مناسب نداشته باشید. هر چیزی که لازم داشته باشید برای شما آماده می‌کنند. این مکان یکی از باحال‌ترین جاهای دبی برای دیدن است.

 

5- پارک ادونچر (ماجراجویی) آبی

پارک ادونچرپارک ادونچر آبی دبی رتبه‌ی اول را در خاورمیانه و اروپا دارد؛ و این دلیلی است که پارک ادونچر آبی دبی هیجان‌انگیزترین سرسره‌ها و بلندترین آن‌ها را دارا باشد. پارک ادونچر آبی شمارا قادر می‌سازد از نزدیک کوسه‌ها و سفره‌ماهی‌ها را ببینید. اگر در تعطیلات به دبی می‌روید، پارک ادونچر آبی دبی را به لیست جاهایی که می‌روید اضافه کنید. اگر از چنین پارکی خوشتان آمد، انتخاب‌های کمی در سرتاسر جهان خواهید داشت.

 

4- برج العرب

برج العرببرج العرب یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مکان‌هایی است که می‌توانید در دبی دیدن کنید. این برج ادعا می‌کند که تنهاترین هتل 7 ستاره‌ی جهان است. چیزهای فوق‌العاده‌ی زیادی درباره‌ی این مکان وجود دارد. اول مکان آن است که در کنار خط ساحلی ساخته‌شده است. دوما، نقاط دیدنی زیادی اطراف این برج قرار دارد که می‌توانید عکس‌های زیادی را ازآنجا با برج بی اندازید. این مکان گران‌قیمت است ولی ارزشش را دارد. محیط لاکچری، غذاهای شاهانه و امکانات این مکان را یکی از ایده‌ای‌ترین جاها برای دیدن در دبی قرار می‌دهد.

 

3- دبی مال

دبی  مالدبی مال بزرگ‌ترین مرکز خرید موجود در جهان است. در این مرکز خرید بیشتر از 1200 غرفه‌ی فروش و بیشتر از 150 رستوران و غرفه‌ی غذا وجود دارد. همچنین دارای غذاخوری‌های سطح جهانی و جاذبه‌های سرگرمی و اوقات فراغت است. شما برای دیدن مرکز خرید دبی یک روز کامل حداقل نیاز دارید چون جاهای زیادی برای دیدن دارد. بهترین قسمت درباره‌ی رفتن به مرکز خرید دبی این است که شما حتی یک ریال هم خرج نمی‌کنید. شما می‌توانید فقط نگاهی گذرا به مغازه‌ها داشته باشید اگر فقط برای گذراندن وقت به دبی آمده‌اید یا بودجه‌ی سفر زیاد ندارید.

 

2- فواره‌ی دبی

فواره آبیدومین مکان برتر در دبی برای دیدن، فواره‌ی دبی است. جالب‌ترین نکته‌ی این مکان رایگان بودن آن است. هیچ‌گونه بلیطی برای دیدن نمایش آبی از ما گرفته نمی‌شود. فواره‌ی دبی درست کنار برج خلیفه و مرکز خرید دبی مال قرارگرفته است. یکی از چیز‌هایی که این فواره را بی‌نظیر می‌کند، هماهنگی آن با موسیقی است که در پست زمینه پخش می‌شود. فواره‌ی دبی می‌تواند آب را تا ارتفاع 150 متری در هوا پرتاب کند (حدوداً هم‌ارتفاع ساختمان 50 طبقه). این فواره توسط کسانی طراحی‌شده است که برای طراحی بلاگیو (Bellagio) در وگاس آمریکا مشهور هستند.

 

1- برج خلیفه

برج خلیفهبرج خلیفه بهترین جای دیدنی در دبی است. این مکان در مکان اول لیست ما برای دیدن در دبی قرار دارد. برج خلیفه دارای ابعاد و جنبه‌های مختلفی از زیبایی است که شما نباید دیدن این مکان را حداقل یک‌بار در عمرتان از دست بدهید. این برج داراری رکورد بلندترین برج جهان است. همین‌طور این برج دارای سریع‌ترین آسانسور جهان است که فقط چند ثانیه طول می‌کشد تا از طبقه‌ای به طبقه‌ی دیگر برود. اگر کسی هستید که علاقه‌مند به دیدن مناظر وسیع و گرفتن عکس‌هایی با مناظر بدیع هستید، حالا نوبت شما است که از بالا رفتن در این برج نفس‌گیر لذت ببرید. همچنین از بالای این برج می‌توانید کل دبی را ببینید.

همچنین می‌توانید، 10 شهر نا امن جهان از لحاظ گردشگری را ببینید.

 

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان