توصیه های افراد مشهور برای داشتن یک زندگی شاد و بدون استرس

داشتن زندگی شاد بسیار لذت‌بخش است اما برخلاف عقیده اشتباه بسیاری که تنها پول و ثروت را عامل آن می‌دانند افراد موفق دلایل دیگری برای این مسئله بیان می‌کنند. زندگی خوب چیست؟ شادی چه معنایی دارد؟ جواب این‌ها و سؤالات دیگری که برای داشتن یک زندگی خوب در ذهن شما نقش می‌بندد را می‌توانید در ادامه در بنیتا ببینید.

داشتن زندگی شاد بسیار لذت‌بخش است اما برخلاف عقیده اشتباه بسیاری که تنها پول و ثروت را عامل آن می‌دانند افراد موفق دلایل دیگری برای این مسئله بیان می‌کنند. زندگی خوب چیست؟ شادی چه معنایی دارد؟ جواب این‌ها و سؤالات دیگری که برای داشتن یک زندگی خوب در ذهن شما نقش می‌بندد را می‌توانید در ادامه در بنیتا ببینید.

 

دوستان خود را با دقت انتخاب کنید.

جنیفر لاورنس

 Credit: Pinimg

جنیفر لاورنس در یک گفتگو با اینترتینمنت وییکلی (Entertainment Weekly) در این باره می‌گوید: «دایره و سیرکل دوستان من بسیار کوچک است». همچنین صراحتا بیان کرده است که: «به‌محض اینکه می‌فهمم که یک نفر دارد از من سوء استفاده می‌کند و یا به دلیل ناپسندی با من دوست شده او را بدون درنگ و فکر کردن از زندگی خود بیرون می‌اندازم. هیچ‌کدام از دوستان من نباید تظاهر به دوستی با من کنند و همه‌چیز در زندگی من باید واقعی باشد».

 

یاد بگیرید که خود را دوست داشته باشید.

سرنا ویلیامز

 Credit: Splash  News

سرنا ویلیامز درباره اهمیت دوستی با خود می‌گوید: «شما باید خودتان را دوست داشته باشید و به خودتان عشق بورزید، اگر این کار را نکنید انتظار این را نداشته باشید که کسی شما را دوست داشته باشد. اگر شما خودتان را دوست داشته باشید بقیه این را می‌بینند و آن‌ها نیز شما را دوست خواهند داشت».

 

یک نگرش مثبت داشته باشید.

 دی‌دی

 Credit: Chris Mckay/Getty

دوست داشتن، دوست داشتن را جذب می‌کند. این جمله را می‌توان از «دی‌دی» (Diddy) و شعار او «مثبت، مثبت را جذب می‌کند و منفی، منفی را» استنباط کرد.

 

برای خودتان وقت بگذارید.

سلنا گومز

Credit: Playbuzz

در مرداد ماهِ سال 2016 سلنا گومز تصمیم گرفت که با عوارض جانبی بیماری خود یعنی لوپوس که شامل اضطراب، هراس و افسردگی است، کنار بیاید. او در این باره می‌گوید: «من باید بر روی به دست آوردن شادی و خوشحالی خود تمرکز کنم و بهترین کار هم این است که برای مدتی کارم را کنار بگذارم و به خودم اختصاص پیدا کنم.» سلنا با انتشار بیانیه‌ای به طرفداران خود گفت: «از حمایت‌های بی‌دریغتان سپاسگذارم. شما می‌دانید که چقدر برای من مهم هستید و چه ارزشی دارید ولی من باید با این مشکل روبرو شوم تا مطمئن شوم که می‌توانم با بیشترین توان به مقابله با آن بپردازم».

 

رابطه عاشقانه‌ی خود را جدی بگیرید.

 ونسا لاچی

Credit: Movi Inc

ونسا لاچی درباره‌ی اهمیت موضوع ارتباط و صداقت در داشتن رابطه شاد و سالم می‌گوید:«به شریک زندگی خود هیچ‌وقت دروغ نگویید چون آن‌ها با نگاه کردن در چهره شما حقیقت را می‌فهمند و در نظر آن‌ها دروغ مانند یک خیانت بزرگ است. اگر همسرتان شما را به خاطر خودتان بخواهد و همان کسی باشد که تا آخر خط با شماست چه اوضاعتان خوب باشد و چه بد حتماً برای بهتر شدن رابطه‌ی خودتان با او روراست باشید».

 

به‌طور مداوم تمرین و ورزش کنید.

کورتنی کارداشیان

Credit: Peopledotcom

به ورزش کردن عادی اکتفا نکنید، رفتن به سالن بدن‌سازی هم می‌تواند برای ساختن یک روز درخشان در داشتن یک سبک زندگی سالم کمک شایانی را بکند. کلویی کارداشیان می‌گوید: «در سالن بدن‌سازی احساس بسیار خوبی به من دست می‌دهد که مطمئنا تاثیر بسیار زیادی در طول روز بر من خواهد گذاشت. این یک اعتیاد سالم قلمداد می‌شود و مانند این است که سلامتی عقل و بدن خود را بخرید.»

 

به دیگران کمک کنید.

 مارک زاکربرگ

Credit: MikeWindle/Getty

مؤسس فیس بوک مارک زوکربرگ در حین یک پرسش و پاسخ گفت: «برای من شادی یعنی انجام کاری که به دیگران کمک کند و این چیزی است که من و دوستانم به آن اعتقاد داریم».

 

قبول کنید که پیر شدن اجتناب‌ناپذیر است.

سیگورنی ویور

 Credit: Karwai Tang/WireImage

ممکن است در نظر شما مسن‌تر شدن برای برخی افرادِ مشهور مانند یکی از نامزدهای جایزه اسکار یعنی خانم سیگورنی ویور کمی ناخوشایند باشد ولی هیچ‌وقت این‌گونه نیست و او واقعاً با آغوش باز از این موضوع استقبال کرده است. این موضوع به واسطه‌ی یکی از گفتگوهای اخیر کاملا قابل درک است: «من واقعاً دوست دارم که مسن‌تر شوم، هیچ‌چیز الهام‌بخش‌تر و لذت‌بخش‌تر از این نیست که یک زنِ 70 ساله باشید و هنوزم برای افراد دور و برت مفید واقع شوید. من هیچ‌وقت سن را در صورت افراد نمی‌بینم و به شخصیت آن‌ها می‌نگرم».

 

همه‌چیز را مورد پرسش و پاسخ قرار دهید.

جوزف گوردون

Credit: Splash News

جوزف گوردون لویت می‌گوید:«چرا من دارم این کار را انجام می‌دهم؟ چرا من با این فرد دوست هستم؟ آیا من دارم به بهترین وجه ممکن زندگی می‌کنم؟ شاید شما دلیل این سؤال‌ها را به خاطر شک و تردید می‌بینید ولی من این‌گونه به این سؤال‌ها نگاه نمی‌کنم. من این سؤال‌ها را می‌پرسم که بیشترین لذت را از زمان حال ببرم و مطمئن شوم دارم کاری را انجام می‌دهم که درست است و باید انجام دهم.»

در کنار این مطلب می‌توانید خبر جالب " عادت‌هایی که باید ترک کنید تا خوشبخت‌تر شوید _ قسمت اول" را هم بخوانید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان