اشتباهاتی که با محصولات مراقبتی مو انجام می دهید

شما می‌دانید چه حسی دارد وقتی نهایتاً موهای خود را درست می‌کنید و خستگی زیادی را برای ایجاد آن متحمل شده‌اید و سپس یک نفر می‌آید و به شما می‌گوید همه چیز را اشتباه انجام داده‌اید. بله امروز ما اینجا هستیم تا همین را به شما بگوییم!

شما می‌دانید چه حسی دارد وقتی نهایتاً موهای خود را درست می‌کنید و خستگی زیادی را برای ایجاد آن متحمل شده‌اید و سپس یک نفر می‌آید و به شما می‌گوید همه چیز را اشتباه انجام داده‌اید. بله امروز ما اینجا هستیم تا همین را به شما بگوییم!

امیدوارم ما را ببخشید. وقتی متوجه شوید در طولانی مدت این ترفندها نسبت به قبل موهای شما را در شرایط و استایل بهتری قرار می‌دهند، حال‌تان بهتر خواهد شد.

کرم مو

شما از مواد زیادی استفاده می‌کنید

کمتر در اینجا به معنای بیشتر است. شما همیشه می‌توانید مواد بیشتری استفاده کنید اما استفاده زیاد در ابتدا باعث خواهد شد تا مجبور شوید سر خود را بشورید و دوباره شروع کنید.

اگر موهای شما کوتاه است و از یک محصول با کیفیت استفاده می‌کنید مقدار کم برای طولانی مدت می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. تامی کانلیف مدیر سالن زیبایی رافیانز می‌گوید: به طور کلی شما نیاز دارید تا به اندازه سر انگشتان خود از مواد استفاده کنید.

راز دانستن اینکه چه موقع کافی است، چیست؟ محصول باید وقتی به کف دست خود می‌مالید کاملاً محو شده باشد. کانلیف می‌گوید: اگر هنوز مقداری روی دست شما باقی مانده است احتمالاً از محصول زیادی استفاده کرده‌اید و در نتیجه موهای شما به همدیگر می‌چسبند و حس می‌کنید که آنها ضخیم‌تر شده‌اند.

آیا به این موضوع اشاره کردیم که این یک راه مطمئن برای این است که مواد روی سر شما مدت بیشتری باقی بمانند؟

ژل مو

شما بهترین بهره را از محصول خود نمی‌برید

فقط به خاطر اینکه یک بازاریاب پول گرفته تا شما را قانع کند دلیل نمی‌شود حمام‌تان را پر از این محصولات کنید و لزوماً شما نباید اینها را باور کنید.

محصولات با کیفیت می‌توانند در راه‌های مختلفی حتی برخلاف چیزی که روی بسته نوشته‌اند مورد استفاده قرار بگیرند. نه تنها به عنوان یک محصول نهایی برای موها بلکه می‌توان آنها در ترکیب با آب به عنوان یک محصول قبل از استایل نیز به کار برد. که برای افراد نابلد راهی است تا آنها را به موهای تر بمالند و بعد با سشوار موهای خود را ثابت نگه دارند.

متناوباً می‌توانید کرم و چسب را با هم ترکیب کنید تا به موهای درخشان و براق برسید. اما حواس‌تان به بافت این مواد باشد. شما حتی می‌توانید از روغن ریش هم استفاده کنید البته اگر حس می‌کنید موهای شما خشک شده‌اند. کانلیف پیشنهاد می‌کند که بعد از استفاده حتماً سر خود را بشورید تا به نظر نیاید که گویا 5 روز حمام نرفته‌اید.

حالت دادن مو

شما از محصول خود درست استفاده نمی‌کنید

فقط به خاطر اینکه شما جلوی موهای خود را می‌بینید به این معنی نیست که آنجا تنها جایی است که شما باید از محصول استفاده کنید. اجازه ندهید موهای شما در یک منطقه روی هم توده شوند.

برای بهترین و متعادل‌ترین نتیجه برای استفاده از محصول‌تان آن را کم کم استفاده کنید. جو ایستون، آرایشگری در سالن منمید توصیه می‌کند: با مقدار کمی شروع کنید و از ریشه مو تا نوک موهای فرق سر کار را آغاز کنید و کار را با موهایی که در جلوی سر شما قرار دارند تمام کنید.

اگر موهای شما بلندتر است فراموش نکنید تا کناره‌های سر را با همان مقدار محصولی که روی دست شما باقی مانده تمام کنید.

کرم مو

شما از محصولات قابل حل در آب استفاده نمی‌کنید

اگرچه استفاده از محصولات محلول در آب یا برپایه نفت چیزی است که در بین استایلست‌ها بر سر آن اختلاف وجود دارد اما به عنوان یک قانون محصولات بر پایه آب بهتر هستند.

ایستون می‌گوید: محصولات بر پایه نفت نیازمند 3 بار شستشو هستند تا از دست‌ها و موهای شما پاک شوند. این باعث خواهد شد تا موهای شما بیشتر روغنی به نظر بیایند تا درخشان که مسلم است کسی به آن علاقه‌مند نیست.

شما می‌توانید محصولات مختلفی را استفاده کنید (خاک رس، کرم‌ و روغن‌ها) که هنوز در آنها آب وجود دارد و می‌توانند موهای شما را ثابت نگه دارند. بنابراین نیازی نیست تا مدل موی خود را فدای راحتی بکنید.

اسپری مو

شما از محصول مناسب با رنگ موی خود استفاده نمی‌کنید

رنگ موهای مختلف تمایل دارند تا مسیر متفاوتی را در پیش بگیرند بنابراین خیلی مهم است که بدانید کدام محصول برای موهای شما مناسب است.

ایستون می‌گوید: افرادی با موهای بلوند و قهوه‌ای روشن از محصولاتی که ظاهری مات ایجاد می‌کنند بیشترین بهره را خواهند برد. رفتن به دنبال محصولی که خاکی و خشک‌تر است وقتی خوب است که موهای سیاه افراد روی درخشان بودن طبیعی موهای‌شان تاکید می‌کند.

اسپری مو

شما موهای بلند را درست مثل موهای کوتاه استایل می‌کنید

بله می‌دانم شما زحمت کشیده‌اید و موهای خود را بلند کرده‌اید اما این به معنای این نیست که اجازه بدهید تا آنها همین طور آویزان بمانند.

الکس گلوور آرایشگر ارشد در سالن مرداک می‌گوید: هر چقدر موها بلندتر می‌شوند امکان اینکه شل و مرده به نظر برسند بیشتر خواهد شد. برای جلوگیری از هدر رفتن تمام کارهای سختی که کرده‌اید به یاد داشته باشید تا به طور مرتب موهای خود را با شامپو و نرم کننده بشویید. شاید حتی بیشتر از زمانی که موهای شما کوتاه بود.

گلوور می‌گوید: اگر شما موهای مجعد و فرفری دارید گاهی فقط نرم کننده کافی است. این باعث خواهد شد در مصرف کلی مرطوب‌کننده صرفه جویی کنید. به غیر از این به یاد داشته باشید تا از محصولات سبک و ملایم برای استایل موهای خود استفاده کنید. کرم واکس‌ها به خوبی می‌توانند یک ظاهر سلامت را به موهای بلند هدیه دهند بدون این که آنها را آویزان کنند.

کرم مو

شما با موهای نازک خود به درستی رفتار نمی‌کنید

متاسفم آقایان اما این اتفاقی است که یک روز برای همه می‌افتد. پس بهتر است این خبر را بپذیرید و آن را پشت گوش نیندازید. دشمن شماره یک موهای نازک چیست؟ محصولات سنگین استایل مو.

گلوور می‌گوید: از محصولات سبک و ملایم‌تر استفاده کنید و از آرایشگر خود بخواهید تا موهای شما را کوتاه‌تر کند. استایل کوتاه‌تر اجازه می‌دهد تا موها محکم‌ و قوی‌تر به نظر برسند. بنابراین از واکس استفاده نکنید و به جایش از کمی اسپری نمک دریایی استفاده کنید. دومی به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید در استایل خود خلاقیت بیشتری نشان بدهید. با بافت و سطحی از ثبات که به شما کمک می‌کند تا حجم برای موها ایجاد کنید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر