تحصیلات دانشگاهی برای بانوان شاغل یا خانه دار

همانطور که می‌دانید برای بزرگسالان شاغل، برگشتن به دانشگاه و ادامه تحصیل کار سختی است

همانطور که می‌دانید برای بزرگسالان شاغل، برگشتن به دانشگاه و ادامه تحصیل کار سختی است. بعضی دانشجویان تصمیم می‌گیرند تحصیلاتشان را ادامه دهند تا بتوانند در کارشان پیشرفت کنند. بعضی به سراغ یک رشته تحصیلی دیگر می‌روند تا شغلشان را به طور کلی عوض کنند. دسته دیگری از افراد هم برای سنجش تواناهایی خود این کار را انجام می‌دهند. صرف نظر از علت اصلی این موضوع، امروزه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی شرایط انعطاف پذیری را برای متقاعد کردن و راحتی افراد کارمند ارایه می‌دهند و یکی از بهترین شرایطی که دارند این است که افراد حرفه‌ای می‌توانند به صورت آنلاین در کلاس‌ها شرکت کنند و از تمام برنامه‌های تحصیلی ارایه شده به صورت آنلاین بهره‌مند شوند. با تحصیلات آنلاین در هر نقطه‌ای که زندگی می‌کنید می‌توانید گزینه‌های زیادی برای انتخاب داشته باشید.

دانشگاه مطالعات حرفه‌ای کانی (CUNY) در شهر نیویورک برنامه‌های آنلاین و حضوری برای رفع نیازمندی‌های بزرگسالان ارایه می‌دهد تا بتوانند مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد بگیرند همچنین می‌توانند برای پیشرفت شغلی یا تغییر مسیر کاریشان در یک زمینه تخصصی گواهینامه دریافت کنند. این دانشگاه از دانشجویانش درخواست کرده است تا داستان سفر آموزشی خودشان را برای افرادی که قصد دارند زندگی را برای خود و خانواده‌شان  بهتر کنند، به اشتراک بگذراند. گلودی ترایانفل (Glaudy Triunfel) دانشجویی است که توانسته است با تقویت روحیه کارآفرینی به موفقیت بزرگی دست پیدا کند و در آرزوی راه اندازی کسب و کار خودش است. او تجربه ادامه تحصیلش را با ما در میان گذاشته است در ادامه با بنیتا همراه باشید تا آن را از زبان خودش بخوانید.

گرفتن مدرک تحصیلی آنلاینCredit: Amny

روی رویایم سخت کار کردم

من با داشتن سابقه کاری در زمینه دستیاری مدیریت در یک شرکت، اطلاعات زیادی در رابطه با راه اندازی کسب و کار دارم. اما کار کردن برای دیگران متفاوت از کار کردن برای خودتان است. من یک روز تصمیم گرفتم که کسب و کار خودم یعنی فروشگاه اینترنتی لباس بانوان را راه اندازی کنم اما می‌دانستم که برای تحقق این موضوع نیاز به بالا بردن مهارت‌ها و گرفتن مدرک تحصیلی در رشته مدیریت کسب و کار دارم.

 

می‌خواهم باعث افتخار فرزندانم شوم

بنابراین تصمیم گرفتم صرف نظر از کمبود وقت و پولی که دارم برای گرفتن مدرک کارشناسی در زمینه علوم کسب و کار وارد دانشگاه شوم. علاوه بر راه اندازی کسب و کار خودم انگیزه دیگری که برای انجام این کار داشتم بچه‌هایم بودند. من می‌خواستم الگوی خوبی برای آن‌ها باشم و با ادامه تحصیل دادن به آن‌ها نشان دهم که آن‌ها هم می‌توانند از پس انجام این کار برآیند.

گرفتن مدرک تحصیلی آنلاینCredit: Learnignorance

دانشگاهی که به تعادل زندگی و کار شما احترام می‌گذارد

من دانشگاه کانی را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده‌ام زیرا این دانشگاه برنامه‌های متنوعی را برای دانشجوییانش ارایه می‌دهد. شرکت در کلاس‌ها آسان بوده و می‌توانم به راحتی به خواندن و انجام تکالیفم بپردازم. شاید به نظرتان غیر منطقی بیاید اما دانش کسب و کار، ریاضی و زبان درس‌های مورد علاقه من هستند. من اکنون به عنوان یک دانشجو احساس می‌کنم آمادگی لازم برای کسب موفقیت در دنیای کسب و کار را دارم.

 

برای آینده‌تان زمان بگذارید

من به دانشجویانی که می‌خواهند برای دانشگاه پذیرش بگیرند و درگیر کار و خانواده هستند پیشنهاد می‌کنم داستان من را در نظر بگیرند. من در حالی در یکی از بهترین دانشگاه‌ها مشغول ادامه تحصیل شدم که هم کارم را حفظ کرده بودم و هم از خانواده‌ام مراقبت می‌کردم. یک نصیحت دیگر هم برای افرادی که در شرایط من هستند دارم و آن این است که یاد بگیرند چگونه زمانشان را مدیریت کنند. به خودتان زمان کافی برای شرکت در کلاس‌ها را به طور کامل بدهید و مطالعات و تکالیفتان را به شب آخر موکول نکنید زیرا مطمئنا نمی‌خواهید که خودتان را غرق کار کرده و نسبت به شرایط فعلی‌تان پسرفت کنید.

من در طول ادامه تحصیلم نصیحت‌های زیادی شنیده‌ام اما هیچکدام به این اندازه مهم نبودند که هیچگاه برای گرفتن مدرک جدید دیر نیست. به یاد داشته باشید که هیچ موقع از رویایتان دست نکشید. من به این نصیحت گوش دادم و در حال گرفتن مدرک کارشناسی‌ام در زمینه علوم بازرگانی هستم.

گرفتن مدرک تحصیلی آنلاینCredit: Bbc

خوشبختانه باید بگوییم که در ایران هم دانشگاه‌های زیادی وجود دارند که با برگزار کردن دوره‌های مجازی و آنلاین امکان دریافت مدرک تحصیلی در دانشگاه و رشته تحصیلی مورد علاقه‌تان را فراهم می‌کنند. از دانشگاه‌های سراسری گرفته تا آزاد و پیام نور و همچنین موسسات آموزش عالی. لینک چند دانشگاه در ادامه آورده شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت آن‌ها مراجعه کنید.

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت ایران

دانشکده آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه شیراز

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی

سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه پیام نور

موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان