ماهان شبکه ایرانیان

معرفی استعدادهای نسل آینده هالیوود [قسمت چهارم]

همانطور که به یاد دارید، گفتیم که موفقیت فیلم‌ها علاوه بر فیلم نامه و کارگردانی خوب، مدیون هنرنمایی بازیگرانش است. در این سری مقالات به افرادی می‌پردازیم که پیش بینی شده است، آینده‌ی بسیار روشنی دارند و می توانند به عنوان مطرح ترین ستاره های هالیوودی در آینده، خود را معرفی کنند. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

همانطور که به یاد دارید، گفتیم که موفقیت فیلم‌ها علاوه بر فیلم نامه و کارگردانی خوب، مدیون هنرنمایی بازیگرانش است. در این سری مقالات به افرادی می‌پردازیم که پیش بینی شده است، آینده‌ی بسیار روشنی دارند و می توانند به عنوان مطرح ترین ستاره های هالیوودی در آینده، خود را معرفی کنند. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

اکوافینا، 28 ساله

اکوافینا

رپر مستقر در نیویورک با نام واقعی (نورا لوم) هواداران زیادی را با ساختن یک موزیک ویدئو به نام زرنگ نیویرکی (NYC Bitche) بدست آورد پس از ظاهر شدن در فصل سوم کد دختران (Girl Code) در شبکه‌ی (MTV) او در همسایگان 2 (Neighbors 2) نقش ایفا کرده است و در سری فیلم‌های اقیانوس یازده، در فیلم اقیانوس هشت، با کیت بلانشت و ساندرا بولاک بازی می‌کند او می‌گوید: شخصیت من از محله (Queens) است و او یکی از حقیقی‌ترین شخصیت‌های نیویورکی است که من تا کنون دیده‌ام. اکوافینا می گوید: نام مستعار خود را بر یک اساس فرد بسیار بی‌دست و پا انتخاب کردم.

سوال و جواب:

- بهترین تاثیر هالیوود بر زندگی ات؟

- من قادر به پرداخت وام‌های دانشجویی هستم و همچنین بیمه درمانی از (SAG) را دارم.

- ریخت و پاش های مورد علاقه ات؟

- 500 دلار از کارائوکه خرید کردم.

- آیا فکر می کنید بحث پیرامون این سفیدشویی شخصیت‌های آسیایی توانسته تغییری در اذهان به ارمغان آورد؟

- هیچ کس نمی‌خواهد فکر کند که گرفتن نقش در فیلم‌ها فقط به دلیل آسیایی بودن آن‌ها است. این در واقع خوب نیست، من دوست دارم نقش‌های متفاوتی در ژانرهای متفاوت بازی کنم. پروژه‌های زیادی فقط به دلیل آسیایی بودنم به من پیشنهاد شد که من قبول نکردم. همه ‌ی نقش‌هایی که به دست آوردم افراد واقعی جامعه‌ی آمریکا هستند. من از تمام امتحان‌های بازیگری که گفتند حالا با لهجه‌ی آسیایی صحبت کن خارج شدم. در حال حاضر این حرکت در مورد انتخاب نقش درست است؛ اما من فکر می‌کنم قدرت واقعی زمانی به وجود خواهد آمد که ما از آنهایی که مسئول تولید پروژه‌های بزرگ هالیوود هستند توقع داشته باشیم افراد را بر اساس صلاحیت‌هایشان انتخاب کنند نه بر اساس نژادشان.

- چه چیزی باعث شد بازیگر شوی؟

- فیلمی برای کودکان به نام بازگشت به اوز (Return to Ozبود که (fairuza balk) ستاره‌ی آن بود. واقعا هنوز هم ذهنم درگیر آن فیلم است.

 

آنیا تیلور جوی، 20 ساله

آنیا تیلور جوی

بازیگر مستقر در لندن، با ایجاد طلسم بر رابرت اگرز، توانست در فیلم جادوگر (The Witch) در جشنواره سان دنس (Sundance) نقش آفرینی کند و از آن زمان متوقف نشده است. از فیلم‌های دیگر او در سال گذشته می‌توان فیلم اوبامای جوان (young Obama) و فیلم اصیل (Thoroughbred) را نام برد.

 تیلور جوی به شوخی می‌گوید: در حال حاضر هواپیمای من در ارتفاع بسیار پایین در حال پرواز است! او در آینده در یک فیلم کوتاه که توسط بیی فریس نوشته و کارگردانی شده، بازی خواهد کرد.

سوال کوتاه و جواب کوتاه:

- چه چیزی باعث شد بازیگر شوی؟

- ویلی آزاد؛ من می‌خواستم آن کودک باشم که نهنگ سوار می‌شد.

- ریخت و پاش‌های مورد علاقه ات؟

-برای من پیدا کردن لباس خیلی ترسناک بود چرا که من یک بچه شیطان و مخوف بودم. در نهایت از طریق کارهای زیبای مارک گوچی (Gucci)با مد کنار آمدم و دو حلقه‌ی گوچی خریداری کردم که هنوز هم آن‌ها را می‌پوشم.

- بدترین خاطره از تست بازیگری؟

- مطمئن نیستم که بتوانم آن خاطره را بدترین خطاب کنم، چون من نقش را گرفتم؛ اما زمانی که برای فیلم جادوگر رفتم بسیار تجربه وحشتناکی بود. من از پسرها خجالت می‌کشیدم و نمی‌توانستم خودم را جمع کنم.

- بهترین تاثیر هالیوود بر زندگی ات؟

- من با گفتن این حرف، از شدت خجالت در حال مرگ هستم، اما من توسط خدمه‌ی پرواز به رسمیت شناخته می‌شوم چون من دائم از لندن به نیویورک در حال پرواز هستم.

سوکی واترهاوس، 24 ساله

سوکی واترهاوس

مردم همیشه به من می‌گویند: تو خیلی شبیه مدل‌ها نیستی، تو بیشتر یک بازیگر هستی و من می‌خواهم اینطور باشد. من می‌دانم که مانند یک مدل خسته هستم! بازیگر اهل لندن با کنایه‌های زیادی مبنی بر شوخی بودن کار بازیگری برایش رو به رو شد. او صدای اعتراض‌ها را هنگامی خاموش کرد که به عنوان نقش اول مقابل کیانو ریوز و جیم کری در فیلم دسته‌ی بد (The Bad Batch) بازی کرد. او در یک داستان تریلر، جنایی، عاشقانه و آدم خوار، به نام باشگاه پسران میلیاردر (Billionaire Boys Club) که در ماه سپتامبر در جشنواره‌ی فیلم تورنتو (پس از چند ماه شرکت در کلاس‌های بازیگری در نیویورک) بر روی پرده نقره‌ای ظاهر شد. همچنین در درام علمی تخیلی جاناتان (Jonathan) (هر شرکت دو ستاره شورشی او با انسل الگورت) و همچنین مینی سریال (starz) به نام شاهزاده‌ی سفید ایفای نقش کرده است.

سوال‌و جواب‌ها:

- بهترین اتفاق زندگی‌ات؟

-من هنوز هم ز دیدن جولیا رابرتز دچار جو زدگی هستم، فقط توانستم یکبار جولیا رابرتز را از نزدیک ببینم و دچار نوعی تشنج شدم و سپس  زمزمه کردم: با تشکر از شما.!

- چه چیزی باعث شد بازیگر بشوی؟

- جنسیت، دروغ و نوار ویدئویی من با وسواس عاشق لورا سان گیاکوما هستم.

- چگونه اولین نقش بزرگت را جشن گرفتی؟

-من واقعا جشن نمی‌گیرم من فکر می‌کنم! اوه خدای من، من کار‌های زیادی برای انجام دادن دارم.

جاستیس اسمیت، 21 ساله

جاستیس اسمیت

بومی اورنج کانتی، کالیفرنیایی که دارای هشت خواهر و برادر است و معروفیت خود را با بازی در نقش دوستی درس‌خوان در فیلم شهرهای کاغذی (Paper Towns) ساخته‌ی جان گرین و به دنبال آن با درام هیپ هاپ بیا پایین از شرکت (Netflix) بدست آورد. لورمان می‌گوید: این ستاره‌ی جوان، روح لطیف را نمایش می‌دهد. او همیشه کلماتی فلسفی را در مورد زندگی و هنر بیان می‌کند؛ تا زمانی که او منتظر تجدید قرارداد برای فصل دوم سریال بیا پایین است، با اشاره به اشتیاقش برای تئاتر، در تستها‌ی تئاتر شرکت می‌کند و اعتقاد دارد که: رضایت معنوی از تئاتر می‌آید.

سوال و جواب:

- چگونه حیوان خانگی هالیوود می‌شوی؟

- با دلبستگی به تصویر، پول و شهرت. من قصد ندارم بگویم که این چیزها مهم نیست اما در صورتی که تمام جهان شما را می‌بینند، تمام آرزوی شما باید موفقیت باشد.

- بهترین توصیه‌ای که دریافت کرده ای؟

- مادرم همیشه می‌گفت کمی استراحت کن و همیشه سعی کن در هر زمان یک کار را انجام دهی؛ بنابراین هر زمان که کارها روی هم انباشته می‌شوند من سعی می‌کنم در حال حاضر بمانم و تمرکزم را بر روی انجام دادن یک کار در هر زمان بگزارم.

- بدترین خاطره‌ات از تست بازیگری؟

- من به یک تست بازیگری رفتم و آن‌ها دوست داشتند رقص من را ببینند. من گفتم من بدترین رقصنده‌ی دنیا هستم و آن‌ها گفتند که چرا؟ باید برای این کار برقصی! بنابراین من حرکات آهنگ ماکارنا و ربات را انجام دادم و آن‌ها فقط به من خیره شدند. واقعا افتضاح بود.

- چگونه اولین نقش بزرگت را جشن گرفتی؟

- من در جلسه‌ای برای نوشتن مقاله در روزنامه‌ی محلی بودم و وسط جلسه یک تماس از آقای لورمان دریافت کردم و وقتی تلفن را قطع کردم روی زانوهایم افتادم و از روی خوشحالی، فریاد سر دادم. همه از این حرکت من متعجب شده بودند و می‌پرسیدند چه شده؟ و من در جواب می‌گفتم الان نمی‌توانم توضیح بدهم.

می توانید قسمت قبل را در «معرفی استعدادهای نسل آینده هالیوود [قسمت سوم]» ببینید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان