مُد بهاره؛ مدل‌های رنگ موی سال ۹۷

یکی از دغدغه‌های مهم خانم‌ها برای سال جدید، رنگ موی سال است. بعد از خرید پوشاک و لباس شبِ عید در هفتۀ پاپانی سال، معمولاً خانم‌ها در سالن زیبایی وقت رنگِ موی خود را رزرو می‌کنند؛ اما از قبل به مدل رنگ موی جدید خود فکر کرده و کلی وقت می‌گذارند تا رنگ دلخواهشان را انتخاب کنند

مُد بهاره؛ مدل‌های رنگ موی سال 97

یکی از دغدغه‌های مهم خانم‌ها برای سال جدید، رنگ موی سال است. بعد از خرید پوشاک و لباس شبِ عید در هفتۀ پاپانی سال، معمولاً خانم‌ها در سالن زیبایی وقت رنگِ موی خود را رزرو می‌کنند؛ اما از قبل به مدل رنگ موی جدید خود فکر کرده و کلی وقت می‌گذارند تا رنگ دلخواهشان را انتخاب کنند. اما برای انتخاب رنگ مو فاکتورهایی وجود دارد که در درجۀ اول حفظ سلامت موهای فرد قرار دارد و با رعایت‌نکردن برخی نکته‌ها ممکن است موهایتان به‌شدت آسیب دیده و نه‌تنها رنگ موی سال خوبی را نخواهید داشت بلکه ماه‌ها طول می‌کشد تا موهایتان مجدداً جانی تازه بگیرند. روزچین را با این مقاله رنگی همراهی کنید.

رنگ موی سال 97 و نکته‌هایی که باید بدانید!

مواردی هست که قبل از انتخاب رنگ موی سال باید بدانید و رعایت کنید؛ در‌صورتی‌که تنها به مدل رنگ مویی که دلتان را برده فکر کنید و به سلامت موهایتان اهمیت ندهید، شاید مجبور شوید بعد از آن، موهایتان را کاملاً کوتاه کنید و تا مدت‌ها سمت رنگ کردن مو نروید.

  • رنگِ پایه موهای شما در‌حال‌حاضر چیست؟
  • آیا به‌تازگی موهای خود را دِکلره کرده‌اید؟
  • میزان مقاومت موهای شما چقدر است؟
  • آیا به رنگ و مواد خاصی حساسیت دارد؟
  • آیا میزان ماندگاری رنگ موی شما برایتان مهم است؟

رنگ موی سال بنفش

از‌آنجایی‌که رنگ سال 97 (2018) فرابنفش اعلام شده است، در سالن‌های زیبایی از تُناژ مختلف رنگ بنفش برای کسانی که دوست دارند با مد پیش بروند، برای رنگ موی سال استفاده می‌کنند. بسته به سلیقۀ فرد می‌توان تمام مو را به‌صورت یکدست رنگ کرد یا رنگ زمینه‌ای متفاوت با مِش‌های فویلی را به کار برد. نتیجه کار هر دو فوق‌العاده خواهد بود. البته معمولاً رنگ‌های فانتزی مانند انواع مختلف رنگ‌های بنفش، ماندگاری زیادی ندارند و با چندبار شست‌و‌شو، زیبایی اولیه موها از بین می‌رود که باید با مراجعه به سالن زیبایی مجدداً موها را رنگساژ کرد. اگر با تکنیک ترکیب رنگ‌ها آشنا باشید خودتان هم می‌توانید اینکار را انجام دهید.

رنگ موی سال 97

برخی‌ها زیاد به‌دنبال پیروی از مُد نیستند و دوست دارند رنگی متمایز از باقی افراد داشته باشند. رنگ دودی، عسلی، کاراملی، ماهگونی و زیتونی از دسته رنگ‌های همه‌پسند است.

رنگ موی سال

سعی کنید از رنگ‌ مویی با‌کیفیت و مواد دِکُلره مرغوب استفاده کنید تا آسیب‌ها را به حداقل برسانید. هر سالنی را برای رنگ‌کردن موهایتان انتخاب نکنید، برخی آرایشگاه‌ها به‌صورت غیرحرفه‌ای یا موها را با مواد دِکلره می‌سوزانند و یا نمی‌توانند رنگ مو را به پایه برسانند و این‌طور است که رنگ زردی مو از بین نرفته و نتیجه کار قطعاً رضایت‌بخش نخواهد بود. در برخی سالن‌ها حتی پوست سر تاول زده و آسیب جدی می‌بیند: به‌خاطر هزینۀ کمتر به هر سالنی مراجعه نکنید.

مدل رنگ موی سال

رنگ مو را با‌توجه‌به رنگ پوستتان انتخاب کنید. رعایت این مسئه زیبایی رنگ موها را دو‌چندان می‌کند. رنگ مویی را انتخاب کنید که مجبور نباشید حتماً با آن آرایش داشته باشید و بدون میکاپ هم زیبایی خود را داشته باشد.

رنگ موی سال نو

اگر موهایتان را دِکلره می‌کنید باید بعد از آن مراقبت بیشتری از موهایتان داشته باشید و با مواد تقویت‌کننده مو به آن‌ها برسید. این‌طور موهای سالم و جذاب‌تری خواهید داشت.

رنگ موی سال جدید

رنگ موی سال

در انتخاب رنگ موی خود سلیقۀ همیشگیتان را در نظر بگیرید! بعضی رنگ‌ها خیلی زود دلتان را می‌زند و باید مجدداً سراغ رنگ دیگری بروید که زیاد خوشایند سلامت موهایتان نخواهد بود.

در متن‌های بعدی به جلوه‌های دیگری از رنگ سال در لباس‌ها خواهیم پرداخت.

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان