بازیگران انتخاب‌شده برای قسمت دوم فیلم ترسناک It

Bill Denboughبیشتر بار تقلای بازنده‌ها بر دوش بیل دنبرو Bill Denbough جوان بود. پس از مرگ دل‌خراش برادر کوچک‌ترش جرجی Georgie، بیل Bill گروهی از دوستان پیدا کرد که به او آرامش می‌دادند و از او حمایت می‌کردند و دو چیز بین همه‌ی آن‌ها مشترک بود: آن‌ها منزوی و گوشه‌گیر بودند و همچنین یک دلقک خون‌خوار به دنبال آن‌ها بود

اقتباس سینمایی از رمان کلاسیک استیون کینگ Stephen King به نام «آن» It در باکس آفیس کولاک کرد. این فیلم نه‌تنها بزرگ‌ترین اکران تاریخ در ماه سپتامبر بود، بلکه به اذعان مجله‌ی ورایتی Variety، فیلم آندرس موشیاتی Andrés Muschietti، “بزرگ‌ترین آخر هفته‌ی باکس آفیس که در آن فیلمی ترسناک اکران شده است” را رقم زد.
مانند قسمت دوم مینی‌سریال اقتباسی تلویزیونی سال 1990، «آن: فصل دوم» It: Chapter Two قهرمان‌های ما را حدود سه دهه بعد ملاقات می‌کند که به خانه بازمی‌گردند تا بار دیگر با هراس و ترس بچگی‌های خود روبرو شوند.
تا زمانی که منتظر تماشای دوباره‌ی باشگاه بازنده‌ها هستیم، بیایید نگاه نزدیک‌تری به بازیگران بزرگ‌سال «آن: فصل دوم» It: Chapter Two بیندازیم.

Bill DenboughJaeden Lieberher and James McAvoyبیشتر بار تقلای بازنده‌ها بر دوش بیل دنبرو Bill Denbough جوان بود. پس از مرگ دل‌خراش برادر کوچک‌ترش جرجی Georgie، بیل Bill گروهی از دوستان پیدا کرد که به او آرامش می‌دادند و از او حمایت می‌کردند و دو چیز بین همه‌ی آن‌ها مشترک بود: آن‌ها منزوی و گوشه‌گیر بودند و همچنین یک دلقک خون‌خوار به دنبال آن‌ها بود.
پس از بررسی فراوان، بازیگر جیمز مکوی James McAvoy قرار است این نقش را بازی کند.

Beverly MarshSophia Lillis and Jessica Chastainهم در کتاب استیون کینگ Stephen King و هم در مینی‌سریال تلویزیونی 1990، بورلی مارش Beverly Marsh دری Derry را ترک کرده و یک طراح مد و لباس مشهور در شیکاگو می‌شود. ما مطمئن نیستم که «آن فصل دوم» It: Chapter Two چقدر وارد جزئیات داستان بو Bev می‌شود، اما با بازی جسیکا چستین Jessica Chastain در ادامه‌ی نقشی سوفیا لیلیس Sophia Lillis ایفا کرد، درام غلیظ و سنگینی در راه است.

Ben HanscombJeremy Ray Taylor and Jay Ryanدر «آن» It بن Ben جوان به‌عنوان محقق گروه بود و با عمیق شدن در تاریخچه‌ی دری Derry درحالی‌که مشغول کشف هویت هیولای خبیثی بود که روح بازنده‌ها را تسخیر کرده بود، پرده از قتل‌های دل‌خراشی برداشت. به گزارش رپ Wrap، بازیگر خردسال جرمی ری تیلور Jeremy Ray Taylor می‌خواست کریس پرت Chris Pratt نقش بزرگ‌سالی او را بازی کند، اما نقش بن هانسکم Ben Hanscomb به شخص دیگری تعلق گرفت. به گزارش ددلاین Deadline، جی رایان Jay Ryan ایفای این نقش را به عهده خواهد گرفت.

Richie TozierFinn Wolfhard and Bill Haderریچی توزیر Richie Tozier در کودکی و بزرگ‌سالی شخصیت کمیک «آن» It استیون کینگ Stephen King است. در مینی‌سریال تلویزیونی، ست گرین Seth Green نقش این پسر باهوش و خنده‌دار را بازی کرد، درحالی‌که هری اندرسن Harry Anderson در قسمت دوم ادامه این نقش را بازی کرد. وقتی «آن» It در سپتامبر 2017 به روی پرده‌ی سینما آمد فین ولفهارد Finn Wolfhard شایستگی خود را در به‌روز کردن این شخصیت برای طرفداران جدید و قدیمی، اثبات کرد.
زیاد طول نکشید تا اینترنت پر شد از سؤالاتی مربوط به این‌که چه کسی نقش ریچی Richie بزرگ‌سال را بازی خواهد کرد و تمام چشم‌ها به بیل هیدر Bill Hader بود. در آپریل 2018 ورایتی Variety رسماً حضور هیدر Hader را در قسمت دوم این مجموعه فیلم تأیید کرد.

Eddie KaspbrakJack Dylan Grazer and James Ransoneمادر ادی Eddie سخت تلاش می‌کرد تا او را محدود کرده و از هر خطری حفظ کند، به همین دلیل او دچار اضطرابی شده است که تا بزرگ‌سالی همراه او خواهد بود. جک دیلن گریزر Jack Dylan Grazer به‌خوبی توانست شکنندگی ادی Eddie جوان را به نمایش بگذارد و به گزارش ایندی‌وایر Indiewire جیمز رانسون James Ransone نقش ادی بالغ را بازی خواهد کرد.

Stanley UrisWyatt Oleff and Andy Beanدر میان تمام اعضای باشگاه بازنده‌ها، استنلی اوریس Stanley Uris بیشتر از همه در بازگشتن به دری Derry دودل است. گناهی هم ندارد، او کسی بود که توسط دهان پردندان پنی‌وایز Pennywise بلعیده شد. وایت اولف Wyatt Oleff ترس نزدیک مرگ استنلی Stanley را با ظرافت تمام برای ما به تصویر کشید و حالا اندی بین Andy Bean پس از 27 سال این نقش را به عهده خواهد گرفت.

Mike HanlonChosen Jacobs and Isaiah Mustafaتنها عضو باشگاه بازنده‌ها که در دری Derry مانده‌ است مایک هنلون Mike Hanlon است. مایک Mike وظیفه‌ی خود را در مراقبت از همه‌چیز انجام می‌دهد و مواظب است پنی‌وایز Pennywise دوباره بازنگردد. به گزارش ورایتی Variety، ایسایا مصطفی Isaiah Mustafa این نقش را ایفا خواهد کرد.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی Aaron Pruner در وب‌سایت Looper است.
همچنین بخوانید:
منتظر قسمت دوم فیلم IT هستید؟ این 6 فیلم ترسناک را تماشا کنید.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر