ماهان شبکه ایرانیان

معاون اجتماعی دادگستری استان تهران در گفت‌وگو با میزان:

کارگاه آموزشی ویژه قضات محاکم اطفال و نوجوانان برگزار شد/ تاکید بر استفاده از مشاوران در محاکم اطفال و نوجوانان

معاون اجتماعی دادگستری استان تهران از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه قضات محاکم اطفال و نوجوانان خبر داد و گفت: در این کارگاه بر استفاده از مشاوران در محاکم اطفال و نوجوانان تاکید شد.

کارگاه آموزشی ویژه قضات محاکم اطفال و نوجوانان برگزار شد/ تاکید بر استفاده از مشاوران در محاکم اطفال و نوجوانانجعفر برداره معاون اجتماعی دادگستری استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه قضات محاکم اطفال و نوجوانان خبر داد.

وی گفت: در راستای اجرای برنامه‌های مصوب معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران و در اجرای برنامه اجرایی کردن راهنمای فنی و اجرایی مشاوره در محاکم اطفال و نوجوانان کارگاهی آموزشی و توجیهی با هدف آموزش به قضات محاکم اطفال و نوجوانان برگزار شد.

این مقام قضایی اظهار کرد: در این جلسه تاریخچه دادگاه اطفال و نوجوانان در قوانین داخلی، حضور مشاوران و تشکیل پرونده شخصیت در محاکم در قوانین داخلی بررسی شد.

برداره ادامه داد: تحلیل و بررسی مواد قانونی مرتبط با دادگاه اطفال و نوجوانان، نحوه اخذ نظریه مشاور توسط قضات دادگاه اطفال و نوجوانان و نحوه صدور رای و استفاده از نظریه مشاوران در صدور رای از دیگر موارد مطرح شده در این کارگاه بود.

وی در پایان گفت: در این کارگاه آموزشی بر استفاده از مشاوران در محاکم اطفال و نوجوانان و نیز استفاده از مواد پیمان نامه حقوق کودک در جهت مصالح عالیه کودکان تاکید شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان