ماهان شبکه ایرانیان

به مناسبت ۱۰ سالگی Breaking Bad؛ داستان امپراطوری هایزنبرگ

به مناسبت ده ساله شدن یکی از بزرگ‌ترین سریال‌های تاریخ، در یک آیتم ویدیویی به خصوص، سری به دنیای مجذوب‌کننده و عظیم پادشاه والتر وایت می‌زنیم.

به مناسبت 10 سالگی Breaking Bad؛ داستان امپراطوری هایزنبرگ

Breaking Bad، فارغ از دنیاسازی باورپذیر و قصه‌گویی فوق‌العاده‌ای که داشت، به خاطر تصویر کردن شخصیت اصلی و بی‌نظیرش به دل ما مخاطبان نشست و خیلی‌ها را دیوانه‌ی خودش کرد. شخصیت فوق‌العاده‌ای که می‌شد تک‌تک تغییراتش را دید و چگونگی حرکت عجیب اما آرام و حساب‌شده‌اش در طول سریال برای تغییر پیدا کردن را درک کرد. حالا، 11 روز پس از تولد یکی از شاهکارهای مدیوم تلویزیون، می‌توانید آیتم ویژه و ویدیویی زومجی برای توصیف احساسات‌مان با سریال Breaking Bad را تماشا کنید. آیتمی که نخستین بار چهارشنبه‌ی هفته‌ی گذشته و به عنوان ویدیوی آغازین اپیزود بیست و دوم برنامه‌ی سینمایی زومجی یعنی «فریم»، تقدیم نگاه‌های محترم‌تان شد و در آن، به همین شخصیت بزرگ، به همین معلم شیمی با بازی مثال‌زدنی برایان کرانستون یا بهتر بگویم، به هایزنبرگ می‌پردازیم. ویدیویی جذاب برای دوست‌داران این سریال محترم و این اثر دوست‌داشتنی، که همین حالا می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

دانلود از آپارات ؛ تماشا در یوتیوب

همان‌گونه که پیش‌تر نیز گفتم، این آیتم ویدیویی نخستین بار هفته‌ی گذشته، تقدیم شما مخاطبان عزیز و تماشاگران همیشگی «فریم» شده است. «فریم»، برنامه‌ی اختصاصی زومجی برای بررسی زوایای گوناگون جهان سینما و تلویزیون که چهارشنبه شب‌ها منتشر می‌شود، مخصوص کسانی است که همیشه دل‌شان می‌خواهد در دنیای روایت‌های تصویری و سینمایی، غوطه‌ور شوند و فرو بروند. آن‌هایی که برای هنر هفتم ارزش قائلند و می‌خواهند هم فیلم‌هایی فوق‌العاده را بشناسند، هم نقد آثار روز را بشنوند و هم به اطلاعات سینمایی‌شان بیافزایند و از همه‌ی این‌ها مهم‌تر، لذت ببرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان