رونمایی از بلیط جام ملت ها

آمادگی چهار شهر و هشت ورزشگاه در امارات/ قیمت بلیت‌ها مشخص شد

بلیط فروشی مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ از روز هشتم مردادماه آغاز خواهد شد و علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیط این مسابقات به مبلغ ۲۵ الی ۳۰۰ درهم امارات اقدام نمایند.

آمادگی چهار شهر و هشت ورزشگاه در امارات/ قیمت بلیت‌ها مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا روز گذشته در حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از طرح بلیط مسابقات جام ملت های آسیا رونمایی کرد.

بر این اساس و طبق گزارش کمیته برگزاری 8 ورزشگاه کشور امارات برای برگزاری این رقابت ها آماده هستند و بلیط فروشی مسابقات نیز طبق برنامه از روز 30 جولای هشتم مردادماه آغاز خواهد شد.

چهار شهر ابوظبی، دبی، العین و و شارجه در 8 ورزشگاه مجهز میزبانی از 51 مسابقه در این دوره از رقابت ها را بر عهده خواهند داشت در حالی که برای نخستین بار مسابقات جام ملت های آسیا با حضور 24 تیم و در طول 28 روز برگزار می شود.

طبق اعلام کمیته برگزاری رقابت ها قیمت بلیط مسابقات از مرحله نخست تا فینال و با توجه به جایگاههای متفاوت تماشاگران بین 25 الی 300 درهم امارات خواهد بود. قیمت بلیط بازی های مرحله گروهی به ترتیب در جایگاههای درجه 1 ،2 و 3 به ترتیب 75 ، 50 و 25 درهم اعلام شده است.

قیمت بلیط ها در بازی های یک هشتم تا نیمه نهایی نیز به همین ترتیب 150 ، 75 و 50 درهم خواهد بود. همچنین قیمت بلیط های مسابقه فینال بر اساس درجه بندی صورت گرفته به ترتیب 300 ، 150 و 75 درهم است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر