ماهان شبکه ایرانیان

در کارگاه آموزه‌های قانونی در سازمان پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

آشنایی جامعه پزشکی با آموزه‌های قانونی یکی از موثرترین روش‌های پیشگیری از خطا و قصور پزشکی است

عضو هیئت علمی و معاون پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور آشنایی جامعه پزشکی با آموزه‌های قانونی را یکی از موثرترین روش‌های پیشگیری از خطا و قصور پزشکی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، عضو هیئت علمی و معاون پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور در کارگاه آموزه‌های قانونی با عنوان مستندسازی و گواهی نویسی در استان کهگیلویه و بویراحمد، آشنایی جامعه پزشکی با آموزه‌های قانونی را یکی از موثرترین روش‌های پیشگیری از خطا و قصور پزشکی عنوان کرد.

وی طی سخنانی در کارگاه آموزه‌های قانونی که با مشارکت اداره کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد و در راستای اعلام نیاز معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و آموزش مداوم جامعه پزشکی در این استان برگزار شد، اظهارکرد: صدور گواهی پزشکی وظیفه قانونی و شغلی پزشک و مطالبه و دریافت آن جزو حقوق بیماران است.

معاون پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور در ادامه افزود: مستندسازی ثبت حقایق و مشاهدات سابقه پزشکی بیمار است که ثبت دقیق و کامل آن بهترین مدافع کادر پزشکی در برابر شکایات و محکم‌ترین سند در احقاق حقوق بیماران است.

گفتنی است، این کارگاه یکروزه با هدف ارتقاء دانش و آگاهی جامعه پزشکی با عناوین شامل مستند سازی و گواهی نویسی و مسائل قانونی سقط جنین و ... توسط دکتر مهدی فروزش معاون پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور و دکتر کامروز امینی مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان