صدیف بدری مطرح کرد:

دولت دندان طمع اقتصادی و انتفاعی از طرح‌های ورزشی را بکشد

عضو فراکسیون ورزش مجلس اعتقاد دارد راهکار کاهش آمار پروژه‌های نیمه تمام در عرصه ورزش، واگذاری آنها به بخش خصوصی است لذا دولت باید دندان طمع اقتصادی و انتفاعی خود از طرح‌های ورزشی را بکشد.

دولت دندان طمع اقتصادی و انتفاعی از طرح‌های ورزشی را بکشد

به گزارش خبرگزاری مهر، صدیف بدری ضمن انتقاد از روند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در سراسر کشور، گفت: متاسفانه باید اذعان کرد که با طولانی شدن زمان ساخت برخی پروژه‌ها، بناهای ورزشی دچار فرسودگی شده و در حال حاضر نیاز به بازسازی یا نوسازی دارند که امری قابل تامل است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بر اساس آمار مسئولان وزارت ورزش هم اکنون حدود 4 هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح کشور وجود دارد، اظهارکرد: متاسفانه برخی از این پروژه ها حدود 20 الی 25 سال پیش کلنگ خورده‌ و هنوز به بهره برداری نرسیده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه راهکار کاهش آمار پروژه‌های نیمه تمام در عرصه ورزش، واگذاری آنها به بخش خصوصی است، افزود: خوشبختانه تجربه خوبی از خصوصی سازی در کشور وجود دارد لذا باید از این تجربه بهره خوبی برده شود تا بتوان به اهداف اسناد بالادستی در عرصه ورزش دست یافت.

بدری با اشاره به اینکه هم اکنون بودجه مربوط به پروژه‌های عمرانی کاهش یافته است،

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات فردا جمعه 11 فروردین ماه با حضور 252 جودوکار از 36 کشور به میزبانی گرجستان در تفلیس آغاز می شود. بر اساس برنامه اعلام شده در روز نخست این مسابقات جودوکاران اوزان 60- و 66- کیلوگرم به میدان می روند. 

در وزن ٦٠-کیلوگرم بهزاد وحدانی دور نخست به نماینده ای از رژیم اشغالگرقدس برخورد کرد و از دور مسابقات حذف شد. در همین وزن محمد عباس نژاد ابتدا به دیدار «آماربلد» از مغولستان می رود و در صورت کسب پیروزی به مصاف نماینده قزاقستان می رود. 

در وزن ٦٦-کیلوگرم قاسم نوری زاده ابتدا باید با «اینویاتوف» از ازبکستان پیکار کند و در صورت کسب پیروزی با برنده دیدار اکراین و آذربایجان مبارزه می کند. در این وزن نام محمدعبیری هم در بین مسافران تفلیس از سوی فدراسیون اعلام شده بود، ولی در جدول مسابقات حضور نداشت. 

شنبه 12 فروردین ماه در دومین روز این رقابتها محمد محمدی بریمانلو در وزن 73- کیلوگرم ابتدا «گیگانی» از گرجستان را پیش رو دارد و در صورت پیروزی با جودوکاری از ازبکستان پیکار می کند. در وزن ٨١- کیلوگرم تیم کشورمان دو نماینده دارد. سبحان رسولی دور نخست با «اوالینی» از گرجستان پیکار می کند و در صورت پیروزی جودوکاری از ازبکستان را پیش رو خواهد داشت. سعید ملایی دیگر نماینده ایران در این وزن با رنگینگ ١٣ جهان دور نخست استراحت دارد سپس به مصاف برنده گرجستان و ازبکستان می رود. 

یکشنبه 13 فروردین ماه در روز پایانی چهار جودوکار سنگین وزن تیم کشورمان به روی تاتامی خواهند رفت. حامد رشیدی در وزن ٩٠- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و دور دوم با برنده اسلواکی و آذربایجان مبارزه می کند. وحید نوری دیگر جودوکار کشورمان در این وزن «زاگاریوف» از گرجستان را پیش رو دارد و در صورت کسب پیروزی با جودوکار دیگری از کشورمیزبان پیکار می کند. 

رضا رضایی در وزن ١٠٠-کیلوگرم ابتدا به دیدار «سانبلیدزه» از گرجستان می رود و دور دوم نماینده ازبکستان را پیش رو خواهد داشت. جعفر پهلوانی هم در وزن ١٠٠+ کیلوگرم دور نخست به مصاف «بقادزه» از گرجستان می رود و در صورت کسب پیروزی به دیدار نماینده دیگری از کشور میزبان می رود.

تیم اعزامی کشورمان بعد از پایان این رقابتها در یک اردوی سه روزه شرکت می کند.

کرد: متاسفانه این مهم یکی از دلایل طولانی شدن اتمام پروژه‌های نیمه تمام است لذا باید از ظرفیت و توان بخش خصوصی استفاده کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه دولت باید دندان طمع اقتصادی و انتفاعی از اجرای طرح‌های ورزشی را بیرون بکشد، ادامه داد: مسئولان باید با ارائه مشوق‌هایی برای بخش خصوصی، زمینه مشارکت سرمایه‌گذاران را فراهم کند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باید بر اساس اولویت صورت بگیرد، به خانه ملت خاطرنشان کرد: هم اکنون سرمایه‌گذارانی وجود دارند که دارای اهلیت بوده و می‌توانند نقش بسزایی در اتمام و بهره برداری از پروژه‌های ورزشی در سراسر کشور ایفا کنند لذا باید با برنامه‌ریزی، زمینه مشارکت مطلوب بخش خصوصی در استان‌های مختلف را فراهم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان