ماهان شبکه ایرانیان

بهترین سریال‌های تلویزیونی که در سال ۲۰۱۸ پخش خواهند شد (بخش دوم)

بهتر است به‌محض خواندن این لیست از جدیدترین سریال‌های تلویزیونی امسال، خوراکی‌ها رو جلوی نمایشگرها گذاشته و آماده شوید، چراکه سریال‌هایی در این لیست هست که شما را میخکوب خواهند کرد. درست است که اثری از فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت» Game of Thrones در این لیست نیست اما مطمئن هستیم سریال موردعلاقه‌ خودتان را بین این سریال‌ها پیدا خواهید کرد. با سریال‌هایی که در سال 2018 پخش خواهند شد آشنا شوید:
بهترین سریال‌های تلویزیونی که در سال 2018 پخش خواهند شد (بخش اول)
Taboo فصل دوم
کی و کجا ببینیم؟ در آینده از بی‌بی‌سی.تماشای ناله‌ی محو تام هاردی Tom Hardy در قسمت هشتم فصل اول این سریال یکی از بهترین صحنه‌های کارهای تلویزیونی بود. این بازیگر که نقش جیمز کزیه دلانسی James Keziah Delaney را کاملا مرموزانه جلوی دوربین برد، با خشونت زیاد نزدیک به جنون از چارچوب امن خودش بیرون آمده و پایانی غیرقابل‌انتظار را برای این سریال رقم زد. حالا در این فصل دلانسی و دوستانش می‌خواهند صدای نوتکا Nootka را از آن‌ خود کنند. فصل جدید ماجرایی در آمریکا به همراه داشته که در مقایسه با فصل اول سریال خشونت بیشتری به همراه خواهد داشت.
Castle Rock فصل اول
کی و کجا ببینیم؟ در آینده از هولو Hulu در آمریکا و شبکه‌ی پخش آن در بریتانیا نیز هنوز مشخص نشده است.این سریال بی‌نهایت هیجان‌انگیز و تا حدودی عجیب است و پتانسیل تبدیل‌شدن به موفق‌ترین اثر ژانر وحشت امسال را دارد. «کسل راک» Castle Rock که بر اساس اقتباسی از استیون کینگ Stephen King توسط جی‌جی‌ابرامز JJ Abrams تولید شده است به‌طور مشخص از روی یک رمان خاص و یا داستان خاص از کینگ ساخته نشده است، بلکه ترکیبی از کل آثار اوست. داستان در همان شهر مشهور داستان‌های کینگ اتفاق می‌افتد که به‌خوبی در القای حال و هوای سریال کمک کرده است. این سریال تلاش می‌کند دنیای کینگ را در ظاهری مشخص به مخاطب عرضه کند. آنونس سریال هم نشان می‌دهد که شخصیت‌ها و مفاهیم کتاب ریشه گرفته از کتاب‌های کینگ است. با حضور بازیگران فیلم‌های کینگ سیسی اسپیسک Sissy Spacek (فیلم «کری» Carrie) و بیل اسکارشگورد Bill Skarsgard («آن» It سال 2017) در نقش‌هایی نامشخص، کل این سریال عجیب‌تر از قبل می‌شود.
Daredevil ‌ فصل سوم
کی و کجا ببینیم؟ در آینده از نت‌فلیکس.با نجات یافتن غیرقابل‌باور مت مرداک Matt Murdoch در آخر «مدافعان» The Defenders، به نظر می‌رسد «دردویل» Daredevil قبل از نشان دادن قهرمانی‌هایش کمی به دوران بهبودش در بیمارستان بپردازد. در صحنه‌ی آخر «مدافعان» می‌توان بازگشت دوباره‌ی داستان «دردویل» را به‌خوبی دید. در این صحنه ویلسون فیسک Wilson Fisk از هویت واقعی دردویل آشنا می‌شود. به‌طورقطع کرن Karen و فاگی Foggy هم در این سریال حضور خواهند داشت. در فصل سوم بااینکه هنوز بازیگری که نقش بولزای Bullseye را بازی کند مشخص نشده است، به نظر می‌رسد دشمن اصلی او باشد.
Making a Murderer فصل دوم
کی و کجا ببینیم؟ در آینده از نت‌فلیکس.اگر علاقه‌ی زیادی به ژانر جنایی دارید، سریال تلویزیونی Making a Murderer در سال‌های گذشته حسابی سروصدا به پا کرده است. این سریال داستان استیون اوری Steven Avery، مردی که در پرونده‌ی تجاوزی به خاطر مدارک و تست‌های دی‌ان‌ای DNA تبرئه می‌شود را روایت می‌کند. استیون پس‌ازآن به‌سرعت به مظنون اصلی پرونده‌ی قتل عکاس ترزا هل‌بک Teresa Halbach تبدیل می‌شود. باوجوداینکه ادعا می‌کند بی‌گناه است، او و برادرزاده‌اش برندن دسی Brendan Dassey برای قتل هل‌بک محاکمه می‌شوند. از زمانی شروع فیلم‌برداری سریال اصلی تا الآن محکومیت دسی توسط یک قاضی فدرال معلق شد. بنا به گفته‌ی نت‌فلیکس ساخت فصل دوم امکانی برای نگاهی عمیق به پروسه‌ی بعد از محکومیت زندانیان با مجازات سنگین را ایجاد می‌کند. علاوه بر این سریال می‌تواند نگاهی به بعد احساسی این اتفاقات بیندازد.
Mindhunter فصل دوم
کی و کجا ببینیم؟ سال 2018 از نت‌فلیکس.نت‌فلیکس در نوامبر 2017، مدت‌زمان کمی بعد از پخش فصل اول، از ساخت فصل جدید Mindhunter خبر داد. بااینکه هنوز چیزی تائید نشده است، به نظر می‌رسد این فصل جدید در اواخر امسال پخش شود.
فصل دوم این سریال قرار است نگاهی به اتفاقات سال‌های 1979 تا 1981 بیندازد، به این معنا که داستان این فصل دو سال بعد از داستان فصل قبلی را پوشش خواهد داد. این بازه‌ی زمانی قتل کودکان آتلانتا Atlanta را هم شامل می‌شود، حادثه‌ای ک در آن 28 کودک، نوجوان و بزرگ‌سال آمریکایی-آفریقایی به قتل رسیدند. درهرحال این سریال را به لیست تماشایتان در سال جاری اضافه کنید.
Star Wars: The Clone Wars
کی و کجا ببینیم؟ در آینده از سرویس پخش جدید کمپانی دیزنی Disney.با آمدن دهمین سالگرد ماجراهای «جنگ ستارگان» The Clone Wars، دیزنی اعلام کرده است که سریال انیمیشینی دیو فیلونی Dave Filoni برای فصل آخر بازمی‌گردد. این سریال قرار است بر روی سرویس پخش جدید دیزنی که هنوز زمان شروع به کار آن مشخص نشده است پخش شود. فیلونی در مصاحبه‌ای گفته است:” هر فرصتی برای کنار هم قرار دادن آخرین تکه‌های این داستان در کنار یکدیگر برای من به‌عنوان یک داستان‌گو بسیار بامعنی است.” بااین‌وجود انتظار می‌رود معمایی که در آخر فصل ششم مطرح شد بالاخره به نتیجه برسد. فصل جدید قرار است داستان محاصره‌ی مندالور The Siege of Mandalore را روایت کند، درنتیجه بر روی آهسوکا Ahsoka و رابطه‌اش با محفل جدای Jedi Order تمرکز خواهد کرد.
در کل این فصل 12 قسمت خواهد داشت که به نظر می‌رسد برای راضی کردن طرفداران مشتاق آن کافی باشد.
DC Titans
کی و کجا ببینیم؟ در آینده بر روی پلتفرم پخش دنیای دی‌سی DC Universe که قرار است پاییز امسال بر روی آی‌او‌اس iOS، اندروید Android و تلویزیون‌ها بیاید.اگر پیش‌ازاین Teen Titans و یا حتی Teen Titans Go را دیده باشید، می‌دانید چیزی که قرار است ببینید پر از حماقت و سرخوشی است. این روایت لایو-اکشن live-action دی‌سی از این سریال کارتونی تفاوت زیادی با انیمیشن رنگارنگ محبوب بچه‌ها دارد. به‌عنوان یک طرفدار Teen Titans مطمئن نیستم این سریال جدید به کجا می‌رود چراکه این سریال پر از خون، خشونت و اسلو‌موشن‌های غیر لازم است.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی سم لووریج Sam Loveridge در سایت www.gamesradar.com می‌باشد.
بهترین سریال‌های تلویزیونی که در سال 2018 پخش خواهند شد (بخش اول)

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان