ماهان شبکه ایرانیان

قدردان رشادت‌های پدران آسمانی باشیم

‌مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همواره بایستی قدردان پدران آسمانی باشیم زیرا امنیت و استقلال ما مدیون مجاهدت‌های آن‌هاست.

قدردان رشادت‌های پدران آسمانی باشیم

‌به گزارش ایسنا منطقه قزوین، اولین شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در شهرستان آبیک با حضور غلامرضا حقایق پور، مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد.

در این نشست حقایق پور ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن سالروز ولادت امام علی(ع) و تأکید بر برگزاری همایش پدران آسمانی اظهار کرد: ما همواره بایستی قدردان پدران آسمانی باشیم زیرا امنیت و استقلال ما مدیون مجاهدت‌های آن‌هاست.

وی افزود: همه آحاد جامعه مدیون شهدای پدر هستند و بایستی با تمسک به سیره و روش زندگی این قشر معظم، دستاوردهای ارزشمند آن‌ها به جوانان امروز ما منتقل شود.

حقایق‌پور همچنین از فرزندان شهدا خواست با تداوم راه پدران آسمانی خود، در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن اسوه‌ها و الگوهای شهیدان به آحاد جامعه تلاش کنند.

در این نشست ضمن بررسی عملکرد سال گذشته بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک، برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این نهاد در سال جاری موردبررسی قرار گرفت.

در ادامه نشست، حسن نظافتی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک بابیان عملکرد سال گذشته، از دیدار بیش از 600 خانواده‌ شهدا و ایثارگران خبر داد و گفت: علاوه بر این دیدارها، 700 تماس تلفنی در جهت دلجویی و پیگیری مسائل و مشکلات این خانواده‌ها برقرارشده است.

در این جلسه، همچنین پیرامون نحوه‌ی برگزاری همایش پدران آسمانی در ستاد و بنیاد شهرستان‌های استان بحث و گفت‌وگو شد.

در این نشست مقرر شد، بررسی امور اداری و مسائل و مشکلات کارکنان جامعه هدف، دیدار با اقشار مختلف جامعه هدف، بررسی مسائل و مشکلات جامعه ایثارگران در دستگاه‌های اداری و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران از مهم‌ترین برنامه‌های سفرهای شهرستانی مدیرکل و معاونان در طول سال به شهرستان‌های مختلف استان باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان