ماهان شبکه ایرانیان

با این کتاب ها در عرض یک ماه مهارت های جدید بیاموزید

آدم ها در طول زندگی خیلی چیزها یاد می گیرند و این یادگیری ها گاهی اوقات به علت پیشرفت تکنولوژی است و گاهی اوقات به علت نیازهای شخصی خودمان. اما در کل همه آدم ها دوست دارند به سرعت یاد بگیرند.

با این کتاب ها در عرض یک ماه مهارت های جدید بیاموزید

آدم ها در طول زندگی خیلی چیزها یاد می گیرند و این یادگیری ها گاهی اوقات به علت پیشرفت تکنولوژی است و گاهی اوقات به علت نیازهای شخصی خودمان. اما در کل همه آدم ها دوست دارند به سرعت یاد بگیرند.

با کتاب هایی که در ادامه معرفی شده اند یک ماهه مهارت های جدیدی را بیاموزید.

برنامه ریزی شغلی

برنامه کسب و کار موفق: اسرار و استراتژی ها نوشته روندا آبرامز

این کتاب به بیزینسمن هایی که تازه شروع به کار کرده اند کمک می کند به جای یک تکه کاغذ برای سرمایه گذاران یک برنامه شغلی موفق و مفید بسازند. به اعتقاد او برنامه شغلی مثل نقشه ای است که فرد را به سمت مسیر موفقیت می کشاند. پس باید بسیار هوشمندانه باشد.

تشخیص دروغگو

زبان بدن دروغ گوها نوشته لیلیان گلاس

توانایی تشخیص دروغ گو قدرت بزرگی است اما هر شخصی می تواند از آن برخوردار باشد. لیلیان گلاس متخصص زبان بدن راهکار بسیار ساده ای را به اشتراک گذاشته است که خودش نیز برای تشخیص دروغ گوها به کار می برد. این راهکار هم برای دروغ های مصلحتی و هم برای دروغ های بزرگ تر مفید است.

دروغ گویی نوشته پل اکمن

پل اکمن یک روانشناس آمریکایی معروف است و در کتابش یاد می دهد جزئیات ریزی را ببینید که دیگران نمی بینند. این جزئیات به تشخیص دروغ های بزرگ و کوچک کمک می کند.

آموزش نقاشی

نقاشی در 30 روز نوشته مارک کیستلر

مارک در این کتاب قول داده است که اگر روزانه 20 دقیقه نقاشی بکشید بعد از یک ماه شاید نقاش ماهری نشوید اما می توانید نقاشی های ساده ای را بکشید. زیرا نقاشی یکی از مهارت هایی که به راحتی یاد گرفته می شود و یک استعداد ذاتی نیست.

نقاشی موفق نوشته اندرو لومیس

نویسنده این کتاب هنرمند موفقی است که سال ها به یادگیری روش های مختلف نقاشی پرداخته است تا بتواند ساده ترین راه را کشف کند و در نهایت موفق شده است. لومیس در این کتاب ساده ترین راه برای یادگیری نقاشی را آموزش می دهد.

مدیریت زمان

قوانین زندگی نوشته ریچارد تمپلار

ریچارد در این کتاب قول می دهد که هر کسی می تواند صدها روش برای کسب بیشتر و تلاش کمتر پیدا کند. اگر می خواهید زمان کافی برای همه کارها داشته باشید و در عین حال ریلکس باشید پیشنهاد می کنم این کتاب را حتما بخوانید.

عادت های خوب

قوانین کار نوشته ریچارد تمپلار

تمپلار این کتاب را برای کسانی نوشته است که نمی خواهند ریسک کنند. برای این افراد مهم است که با قوانین ساده به اهدافشان برسند. به علاوه یکسری اصول کلی آورده است که از طریق آن ها اعتماد دیگران را جلب کرده و برای دیگران جذاب می شوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان