رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان خبر داد

آزادی ۹ مددجوی غیر عمد در ششمین جلسه ستاد دیه/ ۷۶ زندانی جرائم مالی غیرعمد چشم انتظار کمک خیرین

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی گفت: در ششمین جلسه هیات امناء ستاد دیه با پرداخت و اعطاء تسهیلات بدهی؛ موجبات آزادی ۹ نفر زندانی جرائم مالی غیرعمد فراهم شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در ششمین جلسه هیات امناء ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با پرداخت و اعطاء تسهیلات مبلغ حدودا 6/650/000/000 میلیارد ریال موافقت و موجبات آزادی 9 نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد فراهم شد.


وی ادامه داد: این زندانیان شامل 2 نفر دیه، تصادف و چک، 2، نفر مهریه و نفقه 5 نفر می‌باشند که مبلغ چشمگیری از رقم کل بدهی آن‌ها نیز توسط کمیته صلح و سازش، گذشت رضایتمندانه از شکات اخذ شده است.


رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مجموعاً مبلغی در حدود 6/650/000/000 ریال برای آزادی این زندانیان مورد نیاز بود که با تلاش پرسنل ستاد دیه و پرسنل زندان‌های استان مبلغ 1/340/000/000 میلیارد ریال آن از سوی شاکیان بخشیده و آورده مددجویان است و نهایتا با پرداخت و اعطاء تسهیلات به مبلغ در حدود 5/310/000/000 میلیارد ریال از طریق کمک‌های ستاد دیه کشور و منابع استان موجبات آزادی آن‌ها فراهم گردید.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی، در این باره اظهار داشت: تعداد 76 زندانی جرائم مالی غیرعمد با بدهی 152 میلیارد ریال چشم انتظار کمک خیرین هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر