ماهان شبکه ایرانیان

هر اسبی نمی‌تواند در زمین تمرین ما بدود!

طالبی: برق رفتن‎ها عمدی نبود ولی ...

سرمربی موفق تیم دسته اولی قشقایی پس از چهارمین برد پیاپی در حالی در صدرجدول لیگ دسته اول قرار گرفته که امکانات تیمش به هیچ وجه تناسبی با نتایج به دست آمده ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم طالبی سرمربی تیم قشقایی در پاسخ به خبرنگار ما درباره دربی شیراز که با یک گل به سود قشقایی به پایان رسید می گوید: درست است که اتفاقات زیادی در دربی شیراز رقم خورد اما تنها خوبی اش این بود که فوتبال زیبایی را تماشاگر نظاره گر بود و فکر می کنم جای دربی تهران را گرفت. هر دو تیم به دور از اتفاقات و تاخیرهایی که رقم خورد که البته ضعف مسئولین برگزارکننده را می رساند تلاش کردند تا دیگری را مغلوب کنند و به هیچ وجه عرصه را خالی نکردند، در نهایت این ما بودیم که چون با هدف پیروزی به زمین رفته بودیم توانستیم آنها را شکست بدهیم.


خیلی از صدرنشینی خوشحالم


از موفقیت تیم در 4 هفته ای که برنده شده خوشحالم، به هر حال من تیمی را به خدمت گرفتم که خودم نبسته بودم و در دو بازی اول تنها یک امتیاز کسب کرده بود. ما در این 4 هفته ابتدا از بعد روحی روانی تیم را آماده کردیم و بعد روی کار فنی و تاکتیکی وقت گذاشتیم. از اینکه کار ما نتیجه بخش بوده و صدرنشین شدیم خیلی خوشحالم و از همه کسانی که در این موفقیت نقش داشتند؛ دستیارانم، بازیکنان و مسئولین باشگاه تشکر می کنم.


زمین تمرین ما و اسب مخصوص


متاسفانه مسئولین استان به قشقایی به چشم فرزند ناتنی نگاه می کنند. تیمی که در 4 هفته برنده می شود و می تواند صدرنشین شود و هواداران حالا نه پرشور و به اندازه کافی دارد نباید نسبت به آن بی توجه باشند و هم باید از این اتفاق و نتیجه ای که حاصل شده خوشحال باشند. متاسفانه ما یک زمین تمرین درست و حسابی نداریم و این هم از لحاظ آماده سازی تیم برای بازی و هم برای مصدوم نشدن بازیکنان در زمین جای نگرانی دارد. امکانات ما کم است و به نظرم بخش خصوصی نمی تواند به تنهایی این بار را بر دوش بکشد. فکر می کنم اگر در آینده این ضعف ها و بی توجهی ها برطرف نشود به تیم ضربه خواهد زد. این را بگویم که در زمین تمرین ما هر اسبی نمی تواند بدود و باید اسب قدرتمند و خاصی باشد که پایش نشکند!

چرا در بازی به این مهمی برق می رفت؟


ما با قاطعیت نمی توانیم بگوییم که اتفاقات بازی دربی قشقایی را می خواست از کورس موفقیت دور کند و عمدی در کار بوده چون ما آدم های مثبت اندیشی هستیم فرض را روی تعمدی نبودن می گذاریم اما به هر حال هرچه بود مشکل از استادیوم را برق شهری فرقی نمی کند این رویداد در روز بازی حساس و مهمی که تماشاگران بسیاری را به ورزشگاه آورده بود خوب نبود. خدا را شکر مشکلی برای کسی رخ نداد؛ مگر شیراز چند تیم دارد که بخواهد یک بازی اش اینطور شود و نتواند برای یک روز برنامه ریزی درستی داشته باشند. ممکن است چنین حوادثی ما را کمی به عقب بکشاند و وقفه در کار ما ایجاد کند اما باید اهداف خودمان را داریم و بگویم که توفان قشقایی را سر بازی ایستادن نیست.


هر هفته یک ماراتن داریم


من فکر می کنم فوتبال شرایط خاص خودش را دارد و آنچه به من مربوط می شود کار فنی است. امروز در فوتبال دنیا اگر شما پلان خاص در هر بازی نداشته باشید نمی توانید موفق باشید. برای بازی با فجر نسخه خاصی لازم بود چون ما روی آن بازی برنامه ریزی خاص خودش را داشتیم و آن بازی برای ما تمام شد و تا 4 بعدازظهر امروز حق داریم لذت ببریم بعد از آن باید روی بازی با مس کرمان برنامه ریزی کنیم. این چیزی است که من به بچه هایم هم گفته ام و قرار است هر هفته یک ماراتن خاص داشته باشیم و با آن ماراتن به موفقیتی که مدنظرمان است برسیم.


هنر ما برد در این شرایط است


من به تمام حریفان احترام می گذارم و همانطور که گفتم مقابل همه حریفانمان فرقی نمی کند چه تیمی باشد با اقتدار ظاهر می شویم. ما در هفته آینده مقابل نادر دست نشان و تیمشان که خواه ناخواه مجموعه خوبی ساختند بازی داریم ولی هنر این است که بنده با این مشکلاتی که داریم با دستیاران و بازیکنان بتوانیم از منزل بعدی بگذریم و بتوانیم در بیرون از خانه هم یک سه امتیاز دیگر را به نام خود ثبت کنیم. اینکه ما با دو امتیاز نسبت به حریفان سرتر هستیم و صدرنشین شدیم ارزشمند است ولی این دلیل نمی شود که دست از تلاش برداریم. من از روز گذشته که بازی تمام شد از قانون بیست و چهاری که دارم عمل می کنم یعنی لذت بردن از پیروزی مقابل فجر و کنار گذاشتن آن و تجربه اندوزی برای بازی آینده  ...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان