شرکت های دکوراسیون داخلی، زیبایی خانه شما با ابودیزاین!

شرکت ابودیزاین یک شرکت شناخته‌شده در حوزه تزئینات داخلی و دکوراسیون است. از مهمترین محصولات این شرکت می‌توان به کاغذدیواری، کف‌پوش، پارکت، لمینیت، چوب ترمو، سنگ‌های رزینی و چمن مصنوعی اشاره کرد

شرکت ابودیزاین

ابودیزاین؛ هر آنچه از خدمات پس از فروش انتظار دارید

شرکت ابودیزاین یک شرکت شناخته‌شده در حوزه تزئینات داخلی و دکوراسیون است. از مهمترین محصولات این شرکت می‌توان به کاغذدیواری، کف‌پوش، پارکت، لمینیت، چوب ترمو، سنگ‌های رزینی و چمن مصنوعی اشاره کرد. از زمان تأسیس این شرکت همواره یکی از دغدغه‌های آن، ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بوده است. دریافت خدمات واقعی و مطلوب برای مصرف‌کننده، یکی از رویاهای هر خریداری است. این شرکت سعی کرده است با استفاده از تکنسین‌های ماهر و حرفه‌ای، راه را برای دستیابی به این مهم هموار سازد.

پرورش نیروی انسانی متخصص  (OCI)

باید تأکید کرد که حوزه خدمات، یک بخش مهم در عصر صنعت است. از یک دهه پیش، انقلابِ خدمات به شکلی نوین در عصر فرا صنعتی، رو به دگرگونی رفته است. ‌
به گفته مجید کرباسچی، قائم‌مقام مجموعه ابودیزاین، به‌طور هم‌زمان حوزه‌های فروش رو به کوچک شدن می‌روند و تغییر شکل می‌دهند، به طوری که فروش‌ها بیشتر از راه فضای مجازی و وب‌سایت‌ها صورت می‌گیرد. نکته‌ای که از همه مهم‌تر است، پیچیدگی در ارائه خدمات هر محصول است. به طوری که می‌توان گفت اکثر شرکت‌ها بعد از فروش کالای خود و یا نصب محصولاتشان دیگر خود را ملزم به ارائه خدمات و گارانتی نمی‌دانند و یا میزان ارائه خدمات شان خیلی ناچیز و محدود است. از آنجایی که بخش خدمت‌رسانی به مصرف‌کننده با نیروی انسانی درگیر است باید حساب‌ شده و منظم پیش برود. به ‌بیان‌ دیگر باید برای ارائه سرویس به مشتری، نیروی ماهر و متخصص تربیت کرد. افرادی که از روحیه مشتری‌مداری بالایی برخوردار هستند و در کارشان صداقت پیشه می‌کنند، اعتماد و رضایت کارفرما را به خوبی جلب می‌نمایند. در همین راستا شرکت ابودیزاین، فعالیت‌های مفیدی در زمینه آموزش و پرورش نیروی متخصص در زمینه خدمات خود داشته است. به گفته کرباسچی، شرکت ابودیزاین با طراحی و عرضه خدمت جدید خود در زمینه نصب و گارانتی محصولات خود، گام مهمی را در ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان برداشته است.

OCI خدمتی نوین از ابودیزاین

ابودیزاین یک شرکت پیشرو در کشور به شمار می‌رود که توانسته است برای هم‌وطنان عزیز خود، یک خدمت جدید در صنعت نصب محصولات دکوراسیون داخلی فراهم کند. این خدمت نوین، شامل گارانتی و نصب صحیح محصولات دکوراسیونی است. 
شاهرخ گل خندان، مدیر برند مجموعه ابودیزاین از شبکه به‌هم‌پیوسته نصابان متخصص و آموزش‌دیده با نام (OCI (oubo certificate installer خبر می‌دهد.
وی اضافه می‌کند: شرکت ابودیزاین بعد از آموزش و پرورش نصابان حرفه‌ای به آنها گواهینامه رسمی و معتبر ارائه می‌دهد که نصابان بتوانند محصولات نصب شده خود را گارانتی و تضمین کنند. فروش، نصب، شست‌وشو، تعویض و تعمیر از جمله خدمات اصلی قابل‌ارائه از سوی شرکت ابودیزاین به شمار می‌روند. بدین ترتیب شرکت ابودیزاین با ارائه خدمت جدید خود، در راستای مسیر توسعه خدمات پس از فروش، گامی مهم و نو را بنا نهاده است. این شروع با رونمایی از برند OCI در گردهمایی بزرگ آموزشی این شرکت که در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، با حضور مدیران و حدود 300 نفر از نصابان برتر محصولات ابودیزاین از کل کشور، اتفاق افتاد.

شرکت ابودیزاین

گردهمایی آموزشی شرکت ابودیزاین

یکی از راه‌های جذب تکنسین‌های حرفه‌ای در حوزه نصب، آگاه‌سازی و آموزش آنها است، به این منظور ابودیزاین همایش باشکوهی را برگزار کرد که در آن علاوه بر معرفی خدمات به آموزش‌های لازم هم پرداخته شد. 
دکتر مجید کرباسچی قائم مقام شرکت ابودیزاین در این همایش در سخنانی به معرفی خدمت نوین این شرکت ‌پرداخت. وی ابتدا توضیحات کاملی درباره خدمت‌رسانی صحیح و شیوه برخورد مناسب نصابان با مشتری را شرح داد. سپس نوبت به آموزش‌های فنی در حیطه نصب رسید که علیرضا نیلوفری مدیر OCI عهده دار این قسمت از همایش بود. 
سپس محسن رحیمی مدیر روابط عمومی ابودیزاین از برند OCI به همراه مدیران پرده‌برداری کرد. در مرحله نهایی یک آزمون کتبی و یک آزمون شفاهی از شرکت‌کنندگان گرفته شد. در آزمون شفاهی مهارت‌های عملیاتی و کارگاهی سنجیده شد. هم‌چنین در آزمون کتبی سؤالاتی درباره اخلاق کار و حرفه، مورد ارزیابی قرار گرفت. به نصابانی که در این همایش شرکت کردند، یک مدرک حضور در دوره ارائه شد و به افرادی که در آزمون قبول شدند هم یک مدرک قبولی ارائه شد. حامد گلشاهی، مدیر فروش کل مجموعه خبر داد که علاوه بر مدارک گفته‌شده، چنانچه فردی تعهد نصب؛ یعنی قسم‌نامه که شامل اخلاقیات کار است را امضا کند، یک کارت شناسایی با برند OCI دریافت می‌کند که از مهم‌ترین مزایای این کارت، ضمانت کردن محصولات مشتری در زمان فروش و نصب است. گفتنی است شرکت ابودیزاین روند آموزش و اعطای گواهینامه ی تخصصی به نصابان حرفه ای را با ارائه دوره های مشابه همچنان ادامه می دهد.

شرکت ابودیزاین

شرکت ابودیزاین

شرکت ابودیزاین

کیفیت خدمات دکوراسیون کشور با رونمایی از خدمت OCI متحول می‌شود

قائم مقام شرکت ابودیزاین در مراسم رونمایی از خدمت جدید این شرکت اظهار کرد: در صنعت دکوراسیون مسئولیت سنگینی بر دوش نصابان وجود دارد، زیرا نحوه و کیفیت ارائه خدمات توسط این گروه از متخصصان تضمین کننده پول و آبرو شرکت است، لازم است بگوییم که در این جا منظور ما از نصاب یا اینستالر تعاریف عامیانه و رایج در ایران نیست، منظور ما ماهیت واقعی این شغل در دنیاست، شغلی تخصصی؛ درآمدزا و آینده‌دار.
دکتر مجید کرباسچی با بیان اینکه از 31 استان کشور نمایندگی های نصب داریم که بسیار ارزنده و مهر تایید بر برند ابودیزاین و همچنین خلق OCI است، تاکید کرد: این برند نشان‌دهنده شخصیت کاری و حرفه ای ماست.
وی افزود: بخش نصب بسیار تخصصی است، اگر چه بعضا در برخی بخش‌های کشور به این حرفه اهمیت لازم داده نمی‌شود در حالی که یکی از پول‌ساز‌ترین حرفه‌ها در کشورهای تراز اول دنیا، حرفه نصب است و بسیاری از کشورها مهاجر پزشک پذیرش نمی‌کنند اما مهاجر نصاب یا اینستالر پذیرش دارند.
قائم مقام شرکت ابودیزاین با انتقاد از اینکه متاسفانه واژه نصاب در جامعه ما مشابه با حرفه‌هایی که در آن صفات اخلاقی، حرفه‌ای و علمی ندارند، مشابه گرفته می‌شود، تاکید کرد: اینستالر را در مورد افرادی به کار می‌بریم که پولساز بوده و از آینده بلندمدت خود خبر دارند و متخصص هستند.
وی با بیان اینکه امروز متخصصان نصب به معنای واقعی دانشگاهی نیستند، تاکید کرد: امروزه بسیاری از دانشگاهیان نزد متخصصان رفته و از آنها تجربه کسب می‌کنند.
کرباسچی با تاکید بر اینکه نخستین کار در این حرفه، رضایت شغلی است، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از نصاب‌ها برای مدتی کوتاه وارد این حرفه شده‌اند تا در آینده تکلیف شغلی آنها روشن شود، اما منظور ما از نصاب یا اینستالر این گونه نیست و در اصل به معنای شغلی است که همانند دنیا درآمدزا و آینده‌دار است.
وی در خصوص استراتژی اوبودیزاین در حوزه نصب و اینستالر، اظهار کرد: در دهه‌های گذشته همیشه کسب و کار به فروش بود و افراد قوی در این حوزه فعال بودند که این موجب قدرت آنها می‌شد، در حالی که امروز بخش فروش به ابرها رفته و دیگر سودآور نیست.
قائم مقام شرکت ابودیزاین همچنین به بازار رقابت اشاره کرد و گفت: در این بازار تعداد زیادی فروشنده، عرضه‌کننده و همچنین تعداد بی‌نهایت متقاضی و خریدار وجود دارد، از سوی دیگر امروز بازار فروش اینترنتی شده و تمام مبادلات از این طریق انجام می‌شود و سهم سود بسیار کوچک و قوانین سود بسیار سخت شده است.
وی افزود: امروز مردم محصولات را بعد از ارزیابی و نمره دادن، به یکدیگر توصیه می کنند، بنابراین نمی توان با تبلیغات واهی آنها را وادار به خرید کنیم چرا که مردم دارای نظر هستند.
کرباسچی با طرح این پرسش که آیا در حوزه نصب و تزیینات داخلی دارای برند هستیم، گفت: برند به معنای یک اعتبار با استانداردهای مشخص است، بنابراین آنچه که ابو تعریف کرده به این معناست که «این نصاب را قبول دارم و به مشخصات وی آگاهم و وی نیز بر قوانین و استانداردهای کاری پایبند است» که ما همه این لیست را OCI می‌نامیم.
وی با بیان اینکه امروز تیم ابودیزاین تحت عنوان برند OCI اعتبار می‌گیرد، افزود: اگر کیفیت و تبحر نباشد این برند اعتبار نخواهد داشت و برعکس، که در تحت این نام سود تجاری حاصل می‌شود.
قائم مقام شرکت ابودیزاین با تاکید بر اینکه حساسیت نصب به معنای پول و آبرو است، تصریح کرد: OCI به معنای تحول در نصب، خدمات و احترام در حرفه نصب و هم چنین تخصص، مهارت و همراه شدن با هنر است.
وی ابراز امیدواری کرد: کلمه نصاب و OCI باید متفاوت شود بنابراین اگر عضوی در تیم نصب قائل به اصول نباشد و موجب از بین رفتن آبروی تیم شود آنها را از حوزه OCI خارج خواهیم کرد.

شرکت ابودیزاین

اپلیکیشن ساماندهی نصابان دکوراسیون وارد بازار می‌شود

حامد گلشاهی مدیر فروش شرکت ابودیزاین نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: موضوع نصب حرفه‌ای محصولات در صنعت دکوراسیون ایران، کمتر مورد توجه نهادهای ذی‌ربط و شرکت‌ها قرار گرفته است که ماحصل این بی‌توجهی، بی‌نظمی، بی سرو سامانی و نارضایتی گسترده بین مشتریان و همچنین فروشندگان محصولات بوده است.
وی با بیان اینکه هیچ تشکلی در صنعت دکوراسیون بر توانایی فنی و تخصصی نصابان نظارت ندارد، تاکید کرد: این خلا قانونی بستر فعالیت افراد بدون تحصیلات آکادمیک و فاقد تجربه کافی  را در بازار مهیا کرده است.
این کارشناس در بخش دیگری از صحبت‌های خود اذعان کرد: شرکت ابودیزاین پس از تحقیقات علمی و بررسی‌های موشکافانه برای رفع این مشکل در کشور پیشگام شده است.
وی با تشریح برنامه این شرکت برای ساماندهی بخش نصب در صنعت دکوراسیون تصریح کرد: در گام نخست شرکت ابودیزاین نصابانی را که بتوانند پاسخگوی نیازهای فنی و حرفه‌ای شرکت و مشتریان باشند، شناسایی کرد و پس از آن نصابان وارد پروسه نصب محصولات این شرکت برای متقاضیان شدند.
گلشاهی تاکید کرد: شرکت ابودیزاین در راستای تکریم مشتریان و احترام به حقوق مصرف‌کنندگان، امکان گارانتی کردن محصول نصب شده را به متقاضیان عرضه کرده است، در واقع فرآیند نصب محصولات تحت استاندارد خاص این شرکت توسط نصابان ذی‌صلاح به مشتریان ارائه می‌شود و در صورت بروز هرگونه مشکل ناشی از نصب، شرکت ابودیزاین مسئولیت رفع و رجوع آن را بر عهده می‌گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تاثیرات مخرب استفاده از نصابان غیرحرفه‌ای در صنعت دکوراسیون اشاره کرد و افزود: عدم کارایی مناسب بخشی از یک سیستم حرفه‌ای، تمام فرآیند سازمان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، نصب غیرحرفه‌ای محصولات با کیفیت، باعث از دست رفتن انرژی و سرمایه کل سیستم شده و در نهایت لطمات جبران ناپذیری به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات در صنعت دکوراسیون وارد می‌کند.
گلشاهی یکی از نقاط قوت طرح OCI را پوشش دادن دغدغه‌های مطرح شده عنوان کرد و گفت: برای تکمیل فرآیند حرفه‌ای OCI و برای تسهیل ارتباط مشتریان و فروشگاه‌داران با نصابان آموزش دیده، این شرکت اقدام به طراحی یک اپلیکیشن تخصصی کرده است.
مدیر فروش شرکت ابودیزاین به تشریح کارکرد این اپلیکیشن پرداخت و گفت: ماموریت این اپلیکیشن ایجاد ارتباط میان مشتری و ارائه‌کننده خدمات نصب در چارچوب فنی و مالی مشخص است.
وی تصریح کرد: همانند سایر اپلیکیشن‌ها، ارائه دهنده خدمات ذی صلاح شناسایی شده و برای ارائه خدمت ثبت نام می‌کنند و مشتریان نیز با نصب این برنامه می‌توانند به آسانی برای نزدیک‌ترین نصاب در محدوده جغرافیایی خود درخواست بفرستند، نصاب نیز با تایید درخواست ارتباط خود را با مشتری برقرار می‌سازد.
مدیر فروش شرکت ابودیزاین ادامه داد: یکی از مزایای این اپلیکیشن، محدودسازی تبادل مالی مشتری و نصاب است، در واقع پرداخت هزینه بر اساس تعرفه تعیین شده انجام می‌شود و از بروز حرج و مرج‌های مالی جلوگیری می‌شود.
گلشاهی با اشاره به بخش مهم نظرسنجی از مشتریان گفت: در گذشته نظرسنجی توسط خود نصاب انجام می‌شد که این موضوع نیز در برنامه این شرکت دیده شده و مردم و مشتریان می‌توانند از طریق برنامه به نصابان امتیاز دهند و شرکت را در رده‌بندی نصابان یاری کنند.
وی با اشاره به استقبال مردم از دریافت خدمات توسط اپلیکیشن‌ها پیش بینی کرد تا دو سال آینده این اپلیکیشن خدمات نصب در صنعت دکوراسیون کشور را تحت پوشش خود قرار دهد.

شرکت ابودیزاین

شرکت ابودیزاین

شرکت ابودیزاین

شرکت ابودیزاین

شرکت ابودیزاین

شرکت ابودیزاین

شرکت ابودیزاین

شرکت ابودیزاین

شرکت ابودیزاین

شرکت ابودیزاین

شرکت ابودیزاین

شرکت ابودیزاین

شرکت ابودیزاین

شرکت ابودیزاین

شرکت ابودیزاین

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و تحریریه چیدانه در برابر آن مسئولیتی ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر