مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

برخورد با رانندگان بی‌صلاحیت سرویس‌های مدارس/ راه‌اندازی سامانه نظارتی والدین بر رانندگان سرویس مدارس

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از برخورد با رانندگان سرویس مدارسی خبر داد که در سامانه سازمان تاکسیرانی تایید صلاحیت نشده‌اند.

برخورد با رانندگان بی‌صلاحیت سرویس‌های مدارس/ راه‌اندازی سامانه نظارتی والدین بر رانندگان سرویس مدارس

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ علیرضا قنادان درباره انتقاد شهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران که در تذکری گفته بود، شهرداری تهران هنوز لایحه ایمنی سرویس مدارس را به شورا نیاورده است، به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: لایحه ایمنی سرویس مدارس در دفتر شهرداری است و ما کار خود را انجام داده‌ایم. 

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه نظارت والدین بر روی رانندگان سرویس مدارس، گفت:والدین می‌توانند در  این سامانه به آدرس taxi.tehran.ir اطلاعات سرویس مدارس کودکان خود  اعم شماره تلفن، آدرس و غیره را وارد کنند. اگر این افراد در این سامانه تایید صلاحیت نشوند، سازمان تاکسیرانی به همراه وزارت آموزش و پرورش با آن‌ها برخورد می‌کند. 

قنادان همچنین درباره آخرین خبرها از نوسازی ناوگان فرسوده نیز، تاکید کرد: در حال پیگیری هستیم و به جز واگذاری 300خودرویی که گفته شد، هنوز نوسازی رخ نداده است. در حال حاضر نیز اسقاط خودورهایی که در غالب واگذاری و نوسازی رفته بودند، متوقف شده و باید خودروسازان پاسخگو باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان