رضایت ساوتگیت از سیستم جدید تیم ملی انگلیس

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس پس از تساوی بدون گل مقابل کرواسی، تاکید کرد که با نگاهی به آینده ترکیب تیمش در این دیدار را چیده است.

به گزارش "ورزش سه"، ساوتگیت از سیستم دفاع سه نفره که در دیدار نیمه نهایی مقابل کرواسی نمایش خوبی داشتند، عبور کرد و سیستم جدیدی را شب گذشته پیاده سازی کرد. هری مگوایر و جان استونز در قلب خط دفاع حضور داشتند، کایل واکر و بن چیلول در کناره ها بودند و اریک دایر در خط میانی، آنها را حمایت می‌کرد.

 

 

 

 

ساوتگیت در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت:" ما در دفاع سه نفره و با حضور اریک دایر در خط دفاعی نمایش خوبی داشتیم و برای دایر نیز عالی شده بود ولی این ایده ها متعلق به آن دوره بود. در بازی هایی هم جان استونز و هری در دفاع بودند و اریک، کمی جلوتر آنها را حمایت می‌کرد. این یعنی دفاع های کناری ما می‌توانستند جلوتر باشند بنابراین وجود چنین گزینه هایی خیلی خوب است. بدون توپ، توانستیم جلوتر باشیم و نزدیکتر به خط میانی کار کنیم.

 

فکر می‌کنم ما همیشه باید منعطف باشیم و این کاریست که در حال حاضر آن را انجام می‌دهیم. می‌خواستم پس از چند بازی به فرم تیم نگاه کنم، جایی که بدون توپ دچار مشکل شده بودیم  و وقتی به بازیکنان جوان نگاه می‌کردم که به تیم اضافه شده اند، هم بازیکنان کناری مناسبی داشتیم و هم بازیکنانی که در پست شماره هشت خوب کار کنند بنابراین فکر می‌کنم باید با نگاهی باز به قضیه نگاه کرد ولی به نظرم بازیکنان خیلی خوب کار کردند."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان