ماهان شبکه ایرانیان

ادامه بهار قشقایی با فروردین ممکن می‌شود؟

تیم فوتبال قشقایی در هفته هشتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران مهمان تیم بادران تهران است و هدایت این تیم را فروردین کمک مربی بومی اش عهده دار خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، این تیم در یک هفته گذشته با حاشیه های مختلفی روبرو بوده است  و باید بدون سرمربی با یاران پاشازاده رقابت کند.


پس از بازی این تیم با مس کرمان بود که ابراهیم طالبی توسط نیروهای پلیس بازداشت شد و هنوز آزاد نشده است.


پس از بازداشت طالبی، مهدی فروردین کمک مربی  فیروز آبادی تیم فوتبال قشقایی تمرینات این تیم را زیر نظر گرفت و در این بازی سخت وظیفه هدایت تیم فوتبال قشقایی را بر عهده خواهد داشت.


تیم فوتبال قشقایی با خرید امتیاز آینده سازان برق جدید فارس در مسابقات لیگ دسته اول شرکت کرده و در هفت هفته گذشته دو باخت، یک تساوی و سه پیروزی دارد.


این تیم سیاه جامگان را نیز از پیش رو برداشته بود اما با کنار گذاشته شدن این تیم از لیگ یک، قشقایی حالا با شش بازی 10 امتیازی است و در رده هفتم ایستاده است.


بادران حریف فردای تیم قشقایی در جدول ده امتیازی  است و در رده ششم ایستاده است و باید ببینیم مربی بومی این تیم در دیدار سخت برابر بادران می تواند با کسب امتیاز این تیم را از حواشی دور کند یا اتفاقات دیگری برای این تیم پر هوادار استان فارس در راه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان