موهای چرب را با نمک دریا درمان کنید!

نمک یک ماده اساسی در تمام انواع دستور العمل های درمانی است. با این حال، آیا می دانستید که نمک در زیبایی نیز مفید است؟ با توجه به بافت ضخیم آن، نمک دریا به عنوان یک محصول عالی برای درمان موهای چرب است.

موهای چرب به علت تولید بیش از حد روغن از غدد سباسه پوست ایجاد می شوند. هنگامی که موهای خود را به اندازه کافی شستشو ندهید، این روغن می تواند بر روی پوست سر شما جا خشک کند و حذف آن دشوار می شود. اما آیا می دانید که نمک دریا چگونه می تواند مقدار روغن و چربی مو و پوست سر شما را کاهش دهد؟ نمک دریا به عنوان یک محصول عالی برای درمان موهای چرب است.

 

درمان موهای چرب

 

نمک دریا چیست؟

نمک دریایی به طور طبیعی از اقیانوس به دست می آید. این ماده تحت هیچ فرآیند شیمیایی تغییر نکرده است، بنابراین خواص اساسی خود را حفظ کرده است. انتخاب این نمک سالم تر و بهتر از نسخه یددار موجود در فروشگاه هاست. شما مطمئنا از مزایای این نوع نمک سود خواهید برد.

 

درمان موهای چرب با نمک دریا

نمک دریایی، بر خلاف نمک ساده از تبخیر آب دریا حاصل می شود که توسط انباشت مواد معدنی تشکیل خواهد شد. نمک دریایی، مواد معدنی موجود در مو و پوست سر که عمدتا عمدتا فولیکول ها هستند، تقویت می کنند. به همین علت چربی و روغن مو و پوست سر کاهش می یابد و سالمتر می مانند. نمک دریایی همچنین گردش خون را در مناطقی از پوست که استفاده می شود، بهبود می بخشد. این کار باعث افزایش رسیدن اکسیژن به پوست و موی شما می شود. بنابراین، رشد سریع موها، حجم بیشتری را خواهید داشت و پوست سر بسیار سالم خواهد ماند. اما چگونه نمک دریایی را برای موهای خود به کار ببرید؟

 

درمان موهای چرب

 

آماده سازی و نحوه کاربرد

  • ابتدا مقداری از مصرف همیشگی شامپوی خود را در یک ظرف تمیز و خشک بریزید. 
  • دو تا سه قاشق غذا خوری نمک دریایی (بسته به چربی موها) به ظرف شامپو اضافه کرده و مخلوط کنید تا به طور کامل حل شوند.
  • با استفاده از آن موهای خود را به طور کامل آغشته نمایید.
  • به مدت پنج دقیقه ماساژ دهید و اجازه دهید 5 تا 10 دقیقه بر روی سر بماند.
  • سپس موهای خود را با آب گرم بشویید.
  • می توانید این روند را دو تا چهار بار در هفته تکرار کنید.
  • دقت کنید که زیاد از این تکنیک استفاده نکنید، زیرا انجام آن اغلب می تواند موجب خشک شدن مو شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان