رونمایی از گوشی میت ۲۰ ایکس؛ هواوی گیمینگ را به سری میت آورد

هواوی دقایقی قبل از گوشی های جدید سری میت ۲۰ رونمایی کرد. در کنار میت ۲۰ و مدل پرو، میت ۲۰ ایکس هم معرفی شد؛ یک گوشی گیمینگ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و با قابلیت هایی برای خنک سازی گوشی.

رونمایی از گوشی میت 20 ایکس؛ هواوی گیمینگ را به سری میت آورد

هواوی دقایقی قبل از گوشی های جدید سری میت 20 رونمایی کرد. در کنار میت 20 و مدل پرو، میت 20 ایکس هم معرفی شد؛ یک گوشی گیمینگ با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و با قابلیت هایی برای خنک سازی گوشی.

نمایشگر گوشی ابعادی 7.2 اینچی دارد و شاید بیشتر از این که یک گوشی باشد یک فبلت است. نمایشگر رزولوشن +fhD دارد و نسبت آن 18.7 به 9 است.

هواوی، میت 20 ایکس را هم به چیپست کایرین 980 مجهز کرده است. این چیپست بر اساس معماری 7 نانومتری تولید شده و هواوی پیش از این نوید 20 درصد سرعت بالاتر و 40 درصد مصرف انرژی کمتر را در مقایسه با چیپست های نسل قبلی داده بود.

هوش مصنوعی یکی از بخش هایی بوده که هواوی در طراحی کایرین 980 تمرکز بالایی روی آن داشته است. چیپست پردازنده ای 8 هسته ای دارد که شامل 3 خوشه هستند: 2 هسته برای کارکرد توربو، 2 هسته برای عملکرد طولانی مدت و در نهایت 4 هسته برای بهینه کردن مصرف انرژی در هنگامی که گوشی وظیفه سنگینی را انجام نمی دهد.

با توجه به اندازه بزرگ این دستگاه، هواوی رابط کاربری را به گونه ای تغییر داده تا بیشتر شبیه به تبلت ها به نظر برسد. اما در ظاهر، میت 20 ایکس بسیار مشابه با برادر کوچکتر خود، میت 20 است.

دوربین هم دقیقاً مشابه است. رزولوشن حسگرهای دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه لنز f/1.8، در کنار 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و تله فوتو 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و قابلیت زوم 2 برابر هستند.

هنوز قیمت و زمان عرضه این گوشی مشخص نشده است.

 

این مطلب در حال به روز رسانی است...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان