بازیگر Game of Thrones اولین هدف شما در هیتمن ۲ خواهد بود [تماشا کنید]

زمان کمی تا عرضه هیتمن ۲ باقی مانده و به همین مناسبت ساعاتی پیش استودیو IO Interactive با انتشار ویدیویی از اولین هدف مامور ۴۷ که شان بین بازیگر سریال Game of Thrones و سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها است رونمایی کرد.

بازیگر Game of Thrones اولین هدف شما در هیتمن 2 خواهد بود [تماشا کنید]

زمان کمی تا عرضه هیتمن 2 باقی مانده و به همین مناسبت ساعاتی پیش استودیو IO Interactive با انتشار ویدیویی از اولین هدف مامور 47 که شان بین بازیگر سریال Game of Thrones و سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها است رونمایی کرد.

شان بین که طی نقش‌های مختلفی که الحق در اکثر آن‌ها هم در حد و اندازه‌های یک فوق ستاره ظاهر شده، سرنوشتی بهتر از مرگ را تجربه نکرده و حال قرار است به عنوان مامور سابق MI5 که گروهی را برای انجام قتل‌های سازمان یافته دور هم جمع کرده، یکی از هدف‌های اصلی مامور 47 در هیتمن 2 باشد. گروه ذکر شده The Undying نام داشته و به نظر می‌رسد که بخش زیادی از زمان ما طی داستان این قسمت، به از بین بردن اعضای آن خواهد گذشت.

همچنین همان‌طور که گفتیم، شان پین در دنیای سینما و تلویزیون اکثرا نقش فردی را برعهده می‌گیرد که در انتهای داستان جان خودش را از دست می‌دهد. طی سال‌های اخیر این موضوع بارها مورد شوخی توسط وب‌سایت‌ها و نشریات مختلف قرار گرفته و به نظر می‌رسد که اسم گروه او در هیتمن 2 یعنی The Undying هم اشاره‌ای به همین شوخی باشد.

کاراکتر او طی مرحله مسابقه اتوموبیل سواری بازی حضور خواهد داشت و دقیقا یک هفته بعد از انتشار بازی به این مرحله اضافه خواهد شد. مانند سایر هدف‌های اخیر هیتمن، شما تنها یک شانس برای از بین بردن او دارید.

علاوه بر این موارد مدتی پیش سازندگان بازی از حالت Ghost در هیتمن 2 رونمایی کردند. در این حالت دو کاربر که هر دو آن‌ها مامور 47 هستند، موظف به از بین بردن 5 هدف در یک نقشه بزرگ خواهند شد که راه‌های متفاوتی را برای کشتن در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

همچنین بخش دیگری به نام Sniper Assassin هم در هیتمن جدید وجود دارد که در آن می توانید اهداف را با همراهی دوستتان از بین ببرید. هیتمن 2 در تاریخ 22 آبان برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان