با حضور رئیس جمهور؛

عملیات اجرایی اتصال اسکله بندر امیرآباد به راه آهن سراسری آغاز شد

بهشهر - عملیات اجرایی اتصال اسکله رورو ریلی بندر امیرآباد به شبکه راه آهن سراسری کشور با حضور رئیس جمهور در بهشهر آغاز شد.

عملیات اجرایی اتصال اسکله بندر امیرآباد به راه آهن سراسری آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی صبح سه شنبه برای افتتاح و کلنگ زنی طرح های سرمایه گذاری و عمرانی به مازندران سفر کرد و از دقایقی قبل افتتاح پروژه های سرمایه گذاری بخش های دولتی و خصوصی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با حضور رئیس جمهور آغاز شد.

افتتاح شش پست اسکله به طول 1120متر ، دیوارحفاظت ساحلی اراضی شرقی به طول 1260 متر و آغاز عملیات اجرایی اتصال اسکله رورو ریلی بندر به شبکه راه آهن سراسری کشور ، کارخانه تولیدکاغذ به ظرفیت  112 هزار و 500 تن  ، مخازن روغن خوراکی به ظرفیت 5  هزار تن ، احداث کارخانه تولید پارکت،اوراق فشرده سبک و درب چوبی با ظرفیت 166 هزار تن و احداث کارخانه تولیدMDF  با ظرفیت نهایی 300 هزار تن در سال ، بخشی از پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی بوده که توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

در سفر رئیس جمهور به مازندران شاهد افتتاح و آغاز عملیات 55 طرح و پروژه در استان خواهیم بود که 43 طرح برای افتتاح و 12 طرح برای آغاز عملیات در نظر گرفته شده است و در مجموع برای این طرح‌ها چهار هزار و 769 میلیارد تومان و 280 میلیون یورو هزینه شده و یا هزینه خواهد شد.

سه هزار و 272 میلیارد تومان از این طرح‌ها در حوزه دولت و هزار و 496 میلیارد تومان در حوزه بخش خصوصی خواهد بود و با افتتاح  و تکمیل این طرح‌ها و پروژه‌ها برای 8 هزار و 400 نفر شغل ایجاد می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر