حواشی برنامه حالا خورشید

آقای رشیدپور، دوربین زنده، میتینگ‌های تبلیغاتی حسن روحانی نیست که یک روزه حرفتان را پس بگیرید!

پایگاه خبری تحلیلی فردا؛ احسان گل محمدی:

رشیدپور حرف‌های خود درباره اجازه گرفتن از مدیر شبکه را یک روزه فراموش کرد؟!

چند روز پیش بود که رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید با غرور و ژست خاصی از عادل فردوسی پور حمایت کرد و در واکنش به پخش نشدن برنامه «نود» تاکید کرد که مسئولان شبکه سه باید با مردم شفاف صحبت کنند.

رشیدپور مطرح کرد: من جزو یکی از بینندگان برنامه «نود» هستم، علی رغم اینکه فوتبالی نیستم، اما برنامه «نود» و عادل فردوسی‌پور برای من بسیار جذاب هستند.

اما این پایان ماجرا نبود؛ صبح دیروز علی فروغی مدیر شبکه 3 در برنامه حالا خورشید حضور پیدا کرد و با کنایه و به صورت زیرکانه ای اعلام کرد که اظهارنظر حمایتی رشیدپور از عادل فردوسی پور با چراغ سبز او صورت گرفته و رشیدپور از او در این خصوص اجازه گرفته و بعد اظهار نظر کرده است.

ظهر دیروز این نکته را به رضا رشیدپور متذکر شدم و او این موضوع را که در آنتن زنده شبکه 3 مطرح شده بود تکدیب کرد و گفت: تماس من{بامدیر شبکه 3} برای کسب اجازه نبود. برای شنیدن دلیل اصلی اختلاف بود تا با آگاهی کامل نظر بدهم. چون از عصر دوشنبه تا نیمه شب درگیر ضبط بودم و اطلاع دقیق نداشتم. آیا کسب اطلاع موثق و تاکید بر موضع گیری بی طرفانه ایراد دارد؟

این در حالیست که دقیقا این دیالوگ ها در برنامه حالا خورشید دیروز مطرح شده بود:

-علی فروغی مدیر شبکه 3: "شما همان روز که در مورد نود خواستید موضع بگیرید با من تماس گرفتید و گفتید موضعم را بگم؟ گفتم بگید؛ درسته؟"
+رضا رشیدپور: "بله"

اما گویا رضا رشیدپور بنا دارد حالاها حالاها این بحث را ادامه دهد چرا که صبح امروز نیز دوباره این بحث را مطرح و ادعا کرده که برای بیان حرف حق از هیچکس اجازه نگرفته و نخواهد گرفت.

سوال اینجاست که وقتی اظهارنظری با هماهنگی قبلی مطرح شده چرا رضا رشیدپور تا این حد اصرار دارد تا بگوید که مستقل است و ژست آزادی بگیرد!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان